۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f

پرینتر اچ پی MFP M775f
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M775f

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به چاپ رنگی بر روی کاغذهایی در اندازه های مختلف (حداکثر A3) در کسب و کار خود نیاز دارند. این پرینتر که یکی از انواع پرینتر لیزری موجود در بازار به شمار می آید، چهار قابلیت پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن و فکس را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد و برای استفاده در واحدهای تکثیر ادارات، شرکت ها و سازمان ها و همچنین کسب و کارهایی با حجم کاری نیمه سنگین عرضه شده است. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری را دارید و در جستجوی محصولی با دوام هستید، چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M775f گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M775f

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M775f

  • یک پرینتر با دوام و مناسب برای حجم کاری نسبتاً سنگین!

پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M775f حداکثر توانایی انجام 120 هزار چاپ در طول ماه را دارد و از این جهت می توان بر روی آن برای حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از این پرینتر لیزری a3 برای 2500 تا 7500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.
مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ پرینتر HP MFP M775f است. این پرینتر اداری اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 10.5 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت پرینت یا کپی آن به 30 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای انجام چاپ های متوالیِ معمولی کاملاً مناسب است.
  • کیفیت مناسب در چاپ سیاه و سفید و رنگی

رزولوشن چاپ پرینتر مدل HP MFP M775f در بهترین حالت برابر با 600*600 dpi است که باعث می شود تا کیفیت و وضوح تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید چاپ شده با آن مناسب باشد. البته لازم به ذکر است که اگر کیفیت چاپ رنگی برایتان اهمیت زیادی دارد و به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ هستید، می توانید از سایر پرینترهای اچ پیِ موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید. رزولوشن کپی این پرینتر لیزری اداری نیز برابر با 600*600 dpi می باشد که باعث بهبود کارایی این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی شده است. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر اچ پی MFP M775f را مناسب دانست.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M775f
  • کارآمد در زمینه تهیه اسکن

اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره اچ پی MFP M775f از نوع تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ است که امکان تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد با رزولوشن حداکثر 600 dpi را برای شما فراهم می آورد. از طریق این اسکنر قادر خواهید بود تا فایل های اسکن شده را در فرمت های PDF، JPEG، TIFF، MTIFF و XPS ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه USB و مودم فکس دستگاه ارسال کنید.
  • مجهز به مودم فکس

دستگاه پرینتر لیزری اداری اچ پی MFP M775f به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است که امکان ارسال و دریافت فکس را ایجاد می کند. این پرینتر قادر به ارسال فکس در حدود 3 ثانیه به ازای هر برگ است و دارای رزولوشن 300*300 dpi در حالت ارسال و 400*400 dpi در حالت دریافت فکس می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه پرینتر لیزری در هنگام فکس می توان به شماره گیری سریع تا حداکثر 100 شماره اشاره کرد.
مجهز به مودم فکس

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP MFP M775f

  • سازگاری با تونر کارتریج هایی با کیفیت

در پرینتر HP MFP M775f از یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی از مدل HP 651A استفاده شده است. ظرفیت تونر کارتریج مشکی این مدل برابر با 13500 برگ و ظرفیت هر یک از تونر کارتریج های رنگی آن برابر با 16000 برگ است که باعث می شود تا برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آنها نداشته باشید.
  • امکان چاپ در ابعاد بزرگ (A3)

همان طور که اشاره شد، پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مختلف را دارد و می توان از آن برای چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) استفاده کرد. در حالت کلی می توان از کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای نازک، ضخیم، بازیافتی، براق، مقوای نازک، کارت براق، کاغذهای براق HP، مدیاهای شفاف رنگی، کاغذ سربرگ دار، لیبل، پاکت نامه، کاغذهای از پیش چاپ شده، پانچ شده، رنگی و فیلم به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر لیزری رنگی a3 استفاده کرد. این دستگاه دارای یک سینی 250 برگی، یک سینی 500 برگی معمولی، یک سینی 500 برگی همراه با کابینت و سینی چند منظوره 100 برگی است و ظرفیت 1350 کاغذ را برای شما به ارمغان می آورد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP MFP M775f

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش رنگی

یکی از مزیت های پرینتر چند کاره مدل HP MFP M775f مجهز بودن آن به صفحه نمایش 8.07 اینچی لمسی و تمام رنگی است که اعمال تنظیمات مورد نظرتان را برای شما فوق العاده آسان می کند! رابط کاربری این صفحه نمایش به گونه ای است که حتی افراد تازه کار نیز با کار با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت و به راحتی می توانند از تمام قابلیت ها و امکانات پرینتر استفاده کنند.
سایر مشخصات سخت افزاری پرینتر اچ پی M775f شامل پردازنده 800 مگاهرتزی و حافظه 1.5 گیگابایتی می شود. با توجه به این سخت افزار می توان گفت که در هنگام کار با این پرینتر لیزری کمتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه خواهید شد.
پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f
  • امکان استفاده در قالب شبکه های کابلی

اتصال چاپگر HP MFP M775f به کامپیوتر از طریق کابل و پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. همچنین این پرینتر به پورت USB دیگر به منظور اتصال فلش مموری به دستگاه و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن مجهز می باشد.
اگر قصد استفاده تیمی از پرینتر لیزری MFP M775f را در محل کار خود دارید، این امکان برای شما مهیا است! این پرینتر تحت شبکه دارای پورت اترنت است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. با اتصال به شبکه قادر خواهید بود تا از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید و به صورت گروهی با پرینتر کار کنید.
  • پشتیبانی از سرویس های پرینت از راه دور

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria سازگار است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت و ایمیل به دستگاه ارسال کنید. در این حالت در هر موقعیت جغرافیایی که حضور داشته باشید، قادر هستید تا فرمان چاپ فایل هایتان را صادر نمایید و نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نخواهید داشت.
پشتیبانی از سرویس های پرینت از راه دور

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر رنگی HP MFP M775f دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و به خوبی تمام نیازهای شما برای پرینت، کپی، اسکن و فکس را برطرف می کند. این پرینتر قادر به چاپ رنگی بر روی کاغذ A3 نیز هست و دارای کارایی بالایی در این زمینه می باشد.
برای دریافت قیمت پرینتر لیزری تحت شبکه اچ پی HP MFP M775f و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین پرینتر لیزری اداری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از پرینترهای چند کاره اداری استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M775f

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر