۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Toyota

پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Toyota
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: بر روی داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Toyota

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید، استفاده از نقشه و اپلیکیشن های موبایل مسیریابی می تواند کمک زیادی به شما کند. اما در دست گرفتن گوشی در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات است و مشمول جریمه نیز می شود. یک راه حل مطمئن برای این مشکل، استفاده از پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Toyota است که به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را بر روی آن قرار دهید و بتوانید از نقشه یا برنامه های مسیریابی با رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی استفاده کنید. بر روی صفحه این پایه نگهدارنده گوشی موبایل از طرف شرکت Jeneca آرم شرکت تویوتا حک شده و می توان هولدر گوشی جنکا MH009 Toyota را برای صاحبان خودروهای این شرکت یک انتخاب ایده آل دانست!
قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Toyota
  • نصب بر روی داشبورد از طریق پایه چسبی

هولدر نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Toyota ساختار ساده ای دارد و به آسانی از طریق پایه چسبی به سطح داشبورد ماشین متصل می شود. چسب به کار رفته در سطح مقطع پایه این هولدر موبایل از کیفیت بالایی برخوردار است و پایه را به شکلی کاملاً محکم به محل مورد نظر شما متصل می کند. به طوری که تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن پایه نگهدارنده موبایل داشبورد جنکا MH009 Toyota از محل نصب شده نخواهند شد.
نصب بر روی داشبورد از طریق پایه چسبی
  • توانمند در نگه داشتن گوشی به صورت آهنربایی

درون صفحه نگهدارنده هولدر گوشی جنکا MH009 Toyota از آهنرباهایی قدرتمند استفاده شده که قادر به تحمل وزن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون هستند. برای قرار دادن گوشی بر روی این هولدر ابتدا باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی بدنه پشتی گوشی بچسبانید یا آن را درون قاب گوشی بگذارید. پس از آن گوشی به آسانی با نزدیک شدن به پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota بر روی صفحه آن قرار می گیرد. این هولدر موبایل توانایی بالایی در اتصال آهنربایی دارد و گوشی با تکان های ماشین به سادگی از آن جدا نمی شود. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota می توان کارایی آن را کاملاً مناسب دانست.
توانمند در نگه داشتن گوشی به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Toyota

  • استفاده از گوشی با بهترین زاویه دید

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota باید به امکان چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم. این قابلیت باعث می شود تا بتوانید از گوشی خود در حالت های عمودی، افقی یا در زوایای دلخواه خودتان بر روی هولدر استفاده کنید و بهترین زاویه دید را نسبت به آن در هنگام رانندگی داشته باشید. بدین ترتیب با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota هم یک رانندگی ایمن را تجربه خواهید کرد و هم به گوشی خود در حین رانندگی احاطه کامل خواهید داشت.
استفاده از گوشی با بهترین زاویه دید
  • یک وسیله کوچک اما با دوام!

پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Toyota دارای ابعاد بسیار جمع و جوری است و استفاده از آن کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. همچنین این پایه نگهدارنده موبایل مدل 360 درجه از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای طول عمر بالایی است؛ به طوری که در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی آسیب نمی بیند. ضمن اینکه پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota در برابر حرارت تا 60 درجه سانتی گراد مقاوم است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
یک وسیله کوچک اما با دوام!

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Toyota با طراحی ظاهری خود یک انتخاب ایده آل برای صاحبان خودروهای تویوتا است و استفاده از آن جلوه زیبا و جذابی به فضای داخلی خودروی شما می بخشد. این هولدر توانایی نگه داشتن انواع گوشی های موبایل را به صورت آهنربایی دارد و انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین و نحوه آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب بهترین نوع پایه نگهدارنده موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Toyota

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر