۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816

شارژر فندکی هویت HV-CC8816
تعداد درگاه خروجی: یک
نوع درگاره خروجی: USB, با قابلیت شارژ سریع
سازگار با: شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت HV-CC8816

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در حین رانندگی سپری می کنید، حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل روبرو شده اید. در این شرایط که به پریز برق هم دسترسی ندارید، خرید شارژر فندکی و همراه داشتن آن در داخل خودرو می تواند کمک زیادی به شما کند و شارژ گوشی شما را تأمین نماید. از جمله شارژرهای فندکی موجود در بازار باید به شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816 اشاره کنیم که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و به خوبی از عهده شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه شما در حین رانندگی برمی آید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت HV-CC8816
  • بالاترین سرعت در شارژدهی

شارژر فندکی هویت مدل HV-CC8816 برای کسانی که سرعت شارژ شدن دستگاه برایشان اهمیت زیادی دارد، یک انتخاب ایده آل است! این شارژر فندکی دارای یک پورت خروجی می باشد و از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی پورت شارژر فندکی فست شارژ هویت HV-CC8816 حداکثر برابر با 3 آمپر است و از این جهت با استفاده از آن می توانید بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! توجه نمایید که برای شارژ گوشی با استفاده از قابلیت شارژ سریعِ این شارژر فندکی، گوشی شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی نماید.
بالاترین سرعت در شارژدهی
  • سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین هویت HV-CC8816 با اتصال به درگاه فندک خودرو جریان تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند.
پورت خروجی شارژر فندکی خودرو هویت HV-CC8816 از نوع USB است و می توان از آن برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB استفاده کرد. همچنین این شارژر فندکی سریع قابلیت شارژدهی به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی را از طریق کابل MicroUSB دارد. علاوه بر این با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از شارژر فندکی هویت HV-CC8816 برای شارژ آیفون و آیپد بهره ببرید.
سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816

  • سبک، با دوام، خوش ساخت

بدنه شارژر فندکی ماشین هویت HV-CC8816 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و به همین دلیل می توانید با خیالی راحت بابت دوام بالای این محصول در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی، از آن درون خودروی خود استفاده کنید. این شارژر فندکی در ابعاد 50*24.5*20 میلی متر و وزن 13.1 گرم روانه بازار شده و با درگاه فندک انواع خودروها سازگار است. توجه داشته باشید که از شارژر فندکی هویت HV-CC8816 در زمانی که ماشین روشن است استفاده نمایید؛ در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان با مشکل تخلیه باتری خودرو مواجه شوید.
سبک، با دوام، خوش ساخت
بر روی بدنه شارژر فندکی هویت HV-CC8816 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین، روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون دستگاه مطلع می کند.

جمع بندی

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، شارژر فندکی های محصول شرکت هویت می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد! شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816 با قابلیت فست شارژ، بالاترین سرعت در شارژدهی را به ارمغان می آورد و دغدغه شما در رابطه با تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه شما را در حین رانندگی برطرف می کند.
شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816
جهت دریافت قیمت شارژر فندکی ماشین هویت HV-CC8816 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی فست شارژ هویت HV-CC8816 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی از طریق سایت ایده برتر نیز اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی هویت Havit HV-CC8816

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر