۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC

شارژر فندکی باسئوس VCHXXC
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: USB Type-C
سازگار با: گوشی های آیفون، گوشی های اندرویدی معمولی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC

شرکت باسئوس یکی از شرکت های معتبر فعال در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت را به بازار عرضه می کند. از جمله این محصولات باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC اشاره کنیم که در درگاه فندک ماشین قرار می گیرد و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. این شارژر فندکی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و به یک پورت USB Type-C مجهز است. پس اگر سرعت شارژ شدن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان برایتان اهمیت دارد، شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC
  • بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید!

شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus VCHXXC از اغلب فناوری های شارژ سریع (PPS، PD3.0، QC4+ و QC4.0) پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این شارژر فندکی سریع دارای یک پورت USB Type-C با شدت جریان خروجی 3 آمپر (با ولتاژهای 5 و 9 ولت)، 2.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 15 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 20 ولت) است. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت فست شارژ، گوشی شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهد شد.
بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید!
  • یک وسیله کوچک اما کارآمد!

شاید بتوان شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC را یکی از کوچکترین شارژرهای فندکی موجود در بازار دانست! این شارژر در ابعاد 33*18*18 میلی متر و وزن فقط 10 گرم ارائه شده و کمترین فضا را از داخل خودروی شما اشغال می کند. به این ترتیب استفاده از شارژر فندکی خودرو هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نمی کند.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه کیفیت ساخت بسیار مطلوب شارژر فندکی باسئوس VCHXXC است. بدنه این شارژر از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خراشیدگی، رها شدن از دست و برخورد با زمین و فشار دارد. همچنین در قسمت بالایی بدنه این شارژر فندکی ماشین فست شارژ یک گیره متصل به بدنه تعبیه شده که کمک زیادی به شما برای خارج کردن شارژر از درگاه فندک ماشین می کند.
یک وسیله کوچک اما کارآمد!

شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC

  • قابل استفاده برای شارژ انواع گوشی های موبایل

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC به آسانی می توانید از طریق کابل USB Type-C گوشی های موبایل اندرویدی دارای این پورت را شارژ کنید. همچنین با استفاده از کابل های تبدیل USB-C به MicroUSB و USB-C به لایتنینگ، این شارژر فندکی برای شارژ گوشی آیفون، گوشی های اندرویدی معمولی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB نیز قابل استفاده خواهد بود. در حالت کلی این شارژر فندکی تایپ سی دارای توان خروجی حداکثر 30 وات است و به خوبی از عهده شارژ گوشی های مختلف بر می آید.
قابل استفاده برای شارژ انواع گوشی های موبایل
  • دارای قابلیت شارژ ایمن

شارژر فندکی Baseus VCHXXC از دستگاه متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و تخلیه باتری به طور کامل محافظت می کند. پس بدون نگرانی بابت آسیب دیدن باتری گوشی در حین شارژدهی، می توانید آن را به این شارژر فندکی متصل کرده و یک شارژ ایمن و با کیفیت را تجربه کنید.
دارای قابلیت شارژ ایمن

جمع بندی

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC برای شما ساخته شده است! این شارژر فندکی از اغلب فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را به ارمغان می آورد! طراحی ظاهری زیبا، ابعاد فوق العاده کوچک و جمع و جور و کیفیت ساخت بسیار مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این شارژر فندکی در میان کاربران شده است.
اگر شما هم قصد خرید شارژر فندکی باسئوس VCHXXC را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر