۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-106
وزن: 378 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-106

شرایطی را تصور کنید که درهنگام انجام یک تراکنش بانکی مهم یا یک مکالمه تلفنی ضروری شارژ گوشی تان تمام شود! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کار خود حضور داشته باشید و امکان دسترسی به پریز برق هم برایتان فراهم نباشد، این اتفاق می تواند دردسرهای زیادی را برایتان ایجاد کند! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، بهتر است تا پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت را با خود به همراه داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-106
  • مناسب برای 5 تا 6 بار شارژ گوشی هوشمند

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک ریمکس RPP-106 برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفت بالا قادر به شارژ چند باره گوشی خود خواهید بود! البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر باشد. علاوه بر گوشی از پاوربانک ریمکس RPP-106 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست هم می توان استفاده کرد.
مناسب برای 5 تا 6 بار شارژ گوشی هوشمند
  • دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی

بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت دو پورت خروجی USB تعبیه شده که امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را ایجاد می کنند. شدت جریان خروجی این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است و سرعت قابل توجهی به خصوص در شارژ گوشی را ارائه می دهند.
پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-106 دارای دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB Type-C نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. البته پورت USB Type-C قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر را نیز دارد و از نوع ورودی/خروجی است. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی هریک از این پورت ها برابر با 2.0 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان برای شارژ شدن باتری این پاوربانک تایپ سی با سرعتی مطلوب کافی به نظر می رسد؛ اما با توجه به ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک دو پورت ممکن است تا تکمیل شدن شارژ آن برای ساعات نسبتاً زیادی طول بکشد.
دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی
در قسمت بالایی بدنه پاوربانک 20 هزار ریمکس RPP-106 یک نمایشگر قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک بر روی آن نمایش داده می شود. از طریق این نمایشگر می توانید از شارژ دقیق پاور بانک خود در هر لحظه مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل Remax RPP-106 نیز مؤثر بوده است.

پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت 

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا

در ساخت پاوربانک تبلت ریمکس Remax RPP-106 از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده و به همین دلیل این محصول دارای کیفیت ساخت قابل قبولی است. به طوری که آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین این شارژر همراه به صورت ضد آتش ساخته شده و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا
  • حمل و جابجایی آسان

پاوربانک گوشی موبایل ریمکس RPP-106 در ابعاد 137 * 68.5 * 25.5 میلی متر و با وزن 378 گرم به بازار عرضه شده است. بنابراین می توانید این پاوربانک را در کیف دستی، ساک ورزشی و کوله پشتی خود قرار داده و آن را به مکان های مختلف حمل نمایید. شاید در نگاه اول وزن پاوربانک ریمکس RPP-106 تا حدودی زیاد به نظر برسد؛ اما توجه داشته باشید که این پاوربانک گوشی دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و در آن از تعداد باتری های بیشتری در مقایسه با پاوربانک های دارای ظرفیت کمتر استفاده شده است. بنابراین می توان وزن آن را کاملاً توجیه شده و قابل قبول دانست.
حمل و جابجایی آسان

جمع بندی

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از گوشی خود در طول روز زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت برای شما ساخته شده است! این پاوربانک دارای دو پورت خروجی و دو پورت ورودی (از نوع MicroUSB و USB Type-C) است و تمام دغدغه های شما در رابطه با تمام شدن شارژ گوشی در طول روز را برطرف می کند!
پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک حرفه ای ریمکس Remax RPP-106 و نحوه خرید اینترنتی پاور بانک را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب شارژر همراه مورد نظرشان و دیگر لوازم جانبی موبایل کمک کنید.
پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر