۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn

پرینتر اچ پی Ultra MFP M134fn
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 23 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M134fn

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn از سری پرینتر های لیزری، تک رنگ، چهار کاره و میان رده شرکت اچ پی است. با استفاده از این پرینتر به راحتی می توانید اسناد خود را در محل کار و یا محل زندگی خود کپی، اسکن، پرینت و فکس کنید. این چاپگر دارای استاندارد های مناسب مانند پورت اتصال به شبکه به منظور اشتراک گذاری و استفاده گروهی بوده که آن را به انتخابی ایده آل برای شرکت های کوچک با حجم کاری متوسط می گرداند. این مدل شباهت زیادی با پرینتر HP LaserJet Pro MFP M132fn دارد و با هدف بهبود بازده کاری کارمندان طراحی و تولید شده است.
معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی M134fn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn

  • چاپ جزئیات با وضوح بالا

یکی از مشخصه های مهم هر چاپگری کیفیت تصاوی و متن ها در ارائه پرینت است. رزولوشن این دستگاه پرینتر لیزری رومیزی برابر با 600*600 dpi می باشد که باعث می شود متون سیاه و سفید و تصاویر چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوح مناسبی برخوردار باشند. بنابراین می توان چهار کاره لیزری اچ پی M134fn را برای چاپ با کیفیت معمولی در منازل و ادارات کوچک مناسب دانست.
  • سرعت چاپی مناسب مصارف اداری

پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn در ارائه خدمات چاپی از سرعت مطلوبی برخوردار است و سرعت چاپ های متوالی آن 23 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر لیزری اداری مناسب به نظر می رسد. اما اگر به دنبال پرینتری با سرعت بالا هستید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و به نقد و بررسی پرینتر های دیگر بپردازید. در حالت کلی پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Ultra MFP M134fn قابلیت چاپ 20 هزار برگ در ماه را دارد و برای مصارف سبک و متوسط می توان بر روی آن حساب باز کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی M134fn
  • قابلیت اسکن و کپی در بالاترین سرعت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر اچ پی M134fn  کمک بگیرید. اسکنر به کار رفته در این دستگاه پرینتر لیزری از نوع ای دی اف دار با ظرفیت 35 برگ است که توانایی اسکن 12 برگ در دقیقه را دارد. از دیگر ویژگی های آن باید به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF ، TIFF،JPEG اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، حافظه های USB و SD card می باشد.
با استفاده از پرینتر لیزری مشکی رومیزی اچ پی 134fn می توانید به تهیه کپی از اسناد با کیفیت مناسب  و با سرعت 22 برگ در دقیقه بپردازید. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 99 کپی است و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را در اختیار شما می گذارد.
  • فایل های خود را فکس کنید

در پرینتر لیزری اچ پی M134fn قابلیت ارسال و دریافت فکس با بهترین امکانات قرار داده شده است که با کیفیت 300*300 dpi  و سرعت 33.6 kbps تمام امکاناتی که انتظار دارید را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این دستگاه می توانید 1000 برگ را در حافظه فکس ذخیره کنید و در کمتر از 3 ثانیه فایل های خود را ارسال کنید.
فایل های خود را فکس کنید

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn

  • سازگار با تونر کارتریج های با دوام

در پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn از یک تونر کارتریج مشکی مدل HP 33A با ظرفیت چاپ 2300 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج از کیفیتی معمولی برخوردار است و در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت کیفیت در چاپ یا خشک شدن مواجه نخواهید شد. اما به دلیل دوام کم ممکن است در مدت زمان کوتاهی تمام شود و برای استفاده از دستگاه باید مجددا تونر کارتریج آن را تهیه کنید.
  • گنجایش معمولی در تعداد کاغذ

از لحاظ ظرفیت کاغذ نیز پرینتر رومیزی اداری اچ پی M134fn در وضعیت مطلوبی قرار دارد. این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی به یک سینی 150 برگی مجهز است. شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در سایز A4 و کوچکتر ، کاغذهای نازک، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل در پرینتر لیزری اچ پی متناسب با نیاز خود استفاده کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn

  • امکان برقراری ارتباط

اتصال پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل و پورت های USB تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. از این پورت های USB  برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن استفاده کرد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ از روی فلش مموری انجام می شود. همچنین از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر اچ پی 134fn وضعیت مناسبی دارد و به یک پردازنده با سرعت مناسب و حافظه 256 مگا بایتی مجهز است. با توجه به این ویژگی می توان گفت در حین کار کردن با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نمی شوید و می توانید کارهای خود را به آسانی پیش ببرید!
امکان برقراری ارتباط
  • به صورت گروهی از پرینتر استفاده کنید

از دیگر قابلیت های اتصالی پرینتر  چند کاره اچ پی M134fn باید به تحت شبکه بودن آن اشاره کرد که امکان اتصال چندین کامپیوتر و استفاده گروهی را فراهم می کند. با تهیه این دستگاه می توانید به صورت دسته جمعی در محیط کار از آن استفاده کنید و از قابلیت های کاربردی آن بهره مند شوید.
  • سهولت در استفاده از چاپگر

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر تحت شبکه اچ پی LaserJet Ultra MFP M134fn قابلیت ها و امکانات متعددی دارد و شاید در نگاه اول کار با آن کمی مشکل به نظر برسد. اما با توجه به صفحه نمایش به کار رفته در این پرینتر، حتی افراد تازه کار نیز به آسانی قادر به استفاده از تمام امکانات دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظرشان خواهند بود.
سهولت در استفاده از چاپگر

جمع بندی

پرینتر لیزری تحت شبکه اچ پی مدل HP LaserJet Ultra MFP M134fn را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت مطلوب در چاپ سیاه و سفید می توان یکی از پرینتر های مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها دانست. این دستگاه برای حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و  گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری اچ پی Ultra MFP M134fn به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی  HP Ultra MFP M134fn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر