۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII

دستگاه ضبط صدا تسکام DR-07MKII
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: MP3, WAV
حافظه: 2 گیگابایت
میزان شارژدهی: در هنگام استفاده از باتری قلمی معمولی: 17.5 ساعت، در هنگام استفاده از باتری قلمی قابل شارژ NiMH: 15.5 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DR-07MKII

ویس رکوردر تسکام DR-07MKII یکی از محصولات شرکت معتبر تسکام است که برای دانشجویان، خبرنگاران، نوازندگان و به طور کلی هر کسی که نیاز به ضبط صدای محیط را دارد، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این دستگاه ضبط صدا به دو میکروفون قدرتمند با قابلیت تغییر زاویه مجهز است و کیفیتی بسیار مطلوب در ضبط صدا را برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت ساخت عالی، پشتیبانی از کارت حافظه های جانبی و قابلیت پخش صدا از جمله ویژگی های دستگاه ضبط صدای تسکام Tascam DR-07MKII هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DR-07MKII
  • یک ویس رکوردر قابل حملِ با کیفیت!

دستگاه ضبط کننده صدا تسکام DR-07MKII در ابعاد 68*158*26 میلی متر و وزن 127 گرم (بدون باتری) عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی نسبتاً آسانی بهره می برد. بنابراین می توانید این رکوردر صدا را در کیف یا کوله پشتی خود گذاشته و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید. همچنین ویس رکوردر تسکام DR-07MKII از کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز بهره می برد و در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد.
یک ویس رکوردر قابل حملِ با کیفیت!
  • کاربری آسان با استفاده از دکمه های کنترلی و صفحه نمایش

پنل جلویی دستگاه ضبط صدای محیط تسکام مدل DR-07MKII شامل دکمه های کنترلی دستگاه شامل دکمه های آغاز و پایان ضبط، تنظیم میزان صدا، ضبط سریع، منو و نشانه گذاری (MARK) می شود. همچنین این دستگاه ضبط صدای دیجیتال دارای صفحه نمایش سیاه و سفید نیز هست که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، فرمت و کیفیت فایل در حال ضبط، مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش و.. بر روی آن قابل نمایش هستند. در مجموع با توجه به دکمه های کنترلی و نمایشگر ویس رکوردر تسکام DR-07MKII، استفاده از این دستگاه برای شما بسیار آسان خواهد بود.
کاربری آسان با استفاده از دکمه های کنترلی و صفحه نمایش
  • پشتیبانی از کارت حافظه های جانبی

حافظه داخلی دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII دارای ظرفیت 2 گیگابایت است. اگر این میزان حافظه به نظرتان کافی نیست، می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی MicroSD (از 64 MB تا 2 GB) آن را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که این دستگاه ضبط کننده صدا از کارت حافظه microSDHC با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.
از دیگر قابلیت های ویس رکوردر تسکام مدل Tascam DR-07MKII در این زمینه باید به امکان اتصال آن به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB اشاره کنیم. برای این منظور نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ، می توان به جابجایی فایل میان دو دستگاه اقدام کرد.
پشتیبانی از کارت حافظه های جانبی
  • از صدایی با کیفیت و شفاف بهره مند شوید!

دستگاه ضبط صدا Tascam DR-07MKII قادر به ضبط صدا در فرمت های WAV و MP3 (با بیت ریت حداکثر 320 kbps) می باشد و صدایی با کیفیت و کاملاً واضح را برای شما به ارمغان می آورد. میکروفون های به کار رفته در این ضبط کننده صدا از نوع استریو و تک جهته هستند و همان طور که اشاره شد، امکان تغییر زاویه قرارگیری آنها وجود دارد. بنابراین با توجه به مکان و موقعیت ضبط صدا، می توانید شکل قرارگیری میکروفون های این دستگاه ضبط صدای کوچک را تنظیم کنید.
بر روی بدنه ویس رکوردر تسکام DR-07MKII جک 3.5 میلی متری به منظور اتصال به میکروفون خارجی تعبیه شده که در صورت نیاز به ضبط صدا با کیفیت بهتر، می توانید از این قابلیت استفاده کنید. این جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون به دستگاه نیز کاربرد دارد که در هنگام پخش صدا کارایی بالایی پیدا می کند. با توجه به این مشخصات باید قیمت دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII را کاملاً مناسب دانست.
از صدایی با کیفیت و شفاف بهره مند شوید!

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII

  • قابلیت پخش فایل های MP3

از دستگاه ضبط صدا تسکام DR-07MKII برای پخش فایل های MP3 نیز می توان بهره برد. بنابراین این دستگاه ضبط صدای حرفه ای به عنوان یک موزیک پلیر نیز برای شما کارایی خواهد داشت! همچنین با استفاده از این قابلیت می توانید فایل های صوتی ضبط شده با دستگاه را پلی بک کنید. این ویژگی برای نوازنده ها و خواننده ها کارایی بالایی دارد و امکان گوش دادن به موسیقی ضبط شده در هنگام تمرین را برای آنها فراهم می آورد. ضمن اینکه قابلیت پلی بکِ دستگاه ضبط صدای موسیقی تسکام Tascam DR-07MKII برای گزارش نویسی و نوت برداری نیز کاربرد دارد. از این جهت اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا برای دانشجویان یا مصارف خبرنگاری را دارید، این دستگاه ضبط صدا انتخاب مناسبی خواهد بود.
دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII
  • امکان استفاده از باتری های قلمی معمولی و قابل شارژ

شما می توانید متناسب با نیاز خود هم از باتری قلمی معمولی (آلکالاین) و هم از باتری قلمی قابل شارژ (NiMH) در ویس رکوردر تسکام DR-07MKII استفاده کنید. مدت زمان شارژدهی این دستگاه ضبط صدا با باتری معمولی تا 17.5 ساعت و با باتری قابل شارژ تا 15.5 ساعت خواهد بود. بنابراین بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری این دستگاه ضبط صدا، امکان استفاده از آن در تمام طول روز برای شما وجود دارد.
امکان استفاده از باتری های قلمی معمولی و قابل شارژ

جمع بندی

در مجموع دستگاه ضبط صدا تسکام DR-07MKII با ویژگی هایی مانند ضبط صدا با فرمت های MP3 (با بیت ریت حداکثر 320 kbps) و WAV، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، امکان پخش فایل های MP3 و مجهز بودن به میکروفون های استریو با قابلیت تنظیم زاویه قرارگیری یک انتخاب ایده آل برای ضبط صدا در کلاس های درسی، جلسات، همایش ها، کنفرانس ها، مصاحبه ها و همچنین ضبط صدای نوازندگان و خوانندگان در هنگام تمرین به شمار می آید.
برای دریافت قیمت روز دستگاه ضبط صدا و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویس رکوردر تسکام DR-07MKII به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب ویس رکوردر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق شماره ذکر شده یا ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر