۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain-ML01

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که ناچار به رانندگی های طولانی مدت هستید، وجود یک شارژر فندکی در خودروی شما ضروری است! شارژر فندکی خودرو خودرو دستگاهی است که به قسمت فندک ماشین متصل می شود و جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو تأمین می کند. از جمله شارژر فندکی های با کیفیت و با دوام موجود در بازار باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01 اشاره کنیم که به خوبی از عهده تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه شما در حین رانندگی برمی آید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain-ML01
  • با دوام و دارای طول عمر بالا

محصولات شرکت باسئوس همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار بوده اند و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. این موضوع در رابطه با شارژر فندکی Grain-ML01 نیز صادق است. این شارژر فندکی خودرو برای موبایل از پلاستیک سخت ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، فشار بیش از حد و ضربه صدمه نمی بیند. از این جهت می توان گفت که قیمت شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها در خودروی خود می توانید از آن استفاده نمایید.
با دوام و دارای طول عمر بالا
  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی خروجی 5 ولت باسئوس Grain-ML01 دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست می توان بهره برد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 هم با گوشی ها و تبلت های اندرویدی (از طریق کابل MicroUSB) و هم با گوشی موبایل آیفون، آیپد و آیپاد (با کابل تبدیل USB به لایتنینگ) سازگار می باشد.
امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

  • شارژدهی با سرعتی کاملاً قابل قبول

شدت جریان خروجی شارژر فندکی آیفون باسئوس Grain-ML01 حداکثر (در مجموع دو پورت) برابر با 3.1 آمپر است. به همین دلیل می توان از سرعت بسیار مطلوب این شارژر فندکی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی، اطمینان داشت. نکته قابل توجه در این زمینه این است که در شارژر فندکی دو پورت باسئوس Grain-ML01 از چیپ هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن، شدت جریان خروجی را به صورت هوشمند تنظیم نماید. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر و جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو می شود.
شارژدهی با سرعتی کاملاً قابل قبول

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید. این شارژر فندکی ماشین با درگاه فندک انواع خودروهای سواری سازگار است و با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، ابعاد کوچک و جمع و جور، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و تخصیص شارژ هوشمند توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
برای دریافت قیمت و خرید اینترنتی شارژر فندکی باسئوس Grain-ML01 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain-ML01

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر