۱۳۹۹ فروردین ۲۵, دوشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو  C30
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: دریجه کولر ماشین
مناسب برای: گوشی های اندرویدی و آیفون در ابعاد 4 تا 5.5 اینچی 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C30

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30 از جمله لوازم جانبی موبایل برای استفاده در داخل خودرو است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به گوشی موبایل خود در هنگام رانندگی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این هولدر نگهدارنده موبایل می توانید از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل و نقشه بهره برده و بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نمایید. همچنین پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C30 امکان مطلع شدن از تماس های دریافتی یا اعلان های شبکه اجتماعی در حین رانندگی را در اختیار شما می گذارد.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C30
  • نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل Yesido C30 از نوع دریچه ای است و به آسانی بر روی دریچه کولر انواع خودروها قابل نصب می باشد. در قسمت پشتی بدنه این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو یک گیره نگهدارنده تعبیه شده که برای همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های استفاده از نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو C30 این است که در صورت عدم نیاز به هولدر به سادگی می توانید آن را از دریچه کولر ماشین جدا کنید. همچنین این هولدر موبایل دریچه کولر به شکلی کاملاً محکم بر روی دریچه قرار می گیرد و مقاومت خوبی در برابر تکان های ماشین در حرکت دارد.
نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین
  • مجهز به سه بازو جهت نگه داشتن محکم گوشی

سطح صفحه هولدر گوشی موبایل یسیدو C30 به شکل دایره ای طراحی شده و دو گیره نگهدارنده به صورت مورب در قسمت بالایی آن تعبیه شده اند. این گیره ها به آسانی قابل تنظیم هستند و از این جهت هولدر موبایل یسیدو C30 برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و گوشی های موبایل آیفون در ابعاد 4 تا 5.5 اینچی مناسب است. همچنین یک گیره اضافی در قسمت پایینی بدنه این پایه نگهدارنده گوشی داخل ماشین قرار دارد که به محکم تر قرار گرفتن گوشی بر روی نگهدارنده کمک زیادی می کند.
مجهز به سه بازو جهت نگه داشتن محکم گوشی
نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده گیره ای ماشین یسیدو C30 این است که گیره پایینی آن به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد و به گوشی متصل کرد. با استفاده از این ویژگی قادر خواهید بود تا در همان حال که گوشی بر روی هولدر موبایل ماشین قرار دارد، آن را با استفاده از یک شارژر فندکی یا پاور بانک شارژ کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30

  • تنظیم زاویه دید به دلخواه شما

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C30 از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار است که با استفاده از  آن می توانید زاویه دید خود نسبت به نمایشگر گوشی را متناسب با دلخواه خود تنظیم کنید. این ویژگی نقش مهمی در ایمن تر شدن رانندگی شما و دسترسی راحت تر به گوشی دارد و باعث می شود تا به صفحه نمایش گوشی خود در هنگام رانندگی احاطه کامل داشته باشید.
تنظیم زاویه دید به دلخواه شما
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جنس بدنه پایه نگهدارنده چرخشی گوشی یسیدو C30 از پلاستیک سخت ABS است و به همین دلیل این محصول دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. در مجموع این پایه نگهدارنده گیره ای گوشی یسیدو دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و می توان بر روی استفاده طولانی مدت بر روی آن حساب باز کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هولدر گوشی موبایل یسیدو C30 را مناسب ارزیابی کرد.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

در مجموع می توان پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30 را با ویژگی هایی مانند اتصال آسان و محکم به دریچه کولر ماشین، سازگاری با انواع گوشی های موبایل و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما دانست. جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C30 و دریافت قیمت پایه نگهدارنده موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس حاصل فرمایید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر