۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26

هندزفری بلوتوثی ریمکس  RB-T26
نوع گوشی: توگوشی (هندزفری دارای یک گوشی)
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری ریمکس RB-T26

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26 یکی از انواع لوازم جانبی موبایل ساخت شرکت ریمکس است که قابلیت اتصال بی سیم به انواع گوشی های موبایل به صورت بلوتوثی را داراست. خرید هندزفری مدل Remax RB-T26 برای کسانی که تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. ضمن اینکه هندزفری ریمکس RB-T26 در زمینه پخش موسیقی نیز کاربرد دارد. وزن سبک، کیفیت ساخت مطلوب و ارائه صدایی شفاف از جمله مشخصاتی هستند که باعث محبوبیت هندزفری ریمکس RB-T26 در میان کاربران شده اند.
معرفی و بررسی هندزفری ریمکس RB-T26

قابلیت های هندزفری Remax RB-T26

  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت

هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T26 با وزن حدود 15 گرم ارائه شده و در ساخت آن اصول ارگونومی رعایت شده است. به طوری که استفاده های طولانی مدت از آن سبب ایجاد حس خستگی یا ناراحتی در گوش شما نمی شود. همچنین سرگوشی این هندزفری کاملاً نرم و راحت است و در هنگام تحرک های شما به آسانی از گوش خارج نمی شود. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری ریمکس RB-T26 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.
قابلیت های هندزفری Remax RB-T26
  • توانمند در برقراری اتصال بلوتوثی

یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری بی سیم ریمکس RB-T26 اتصال سریع و قوی آن به دستگاه های دیگر به صورت بلوتوثی است. در این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.2 استفاده شده و امکان اتصال آن به انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث وجود دارد. هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T26 دارای کیفیت بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی است و صدای در حال پخش با آن به ندرت دچار قطعی و وصلی می شود. در هنگام استفاده از این هندزفری به این نکته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد آن برابر با 10 متر است. به این معنا که فاصله میان هندزفری ریمکس RB-T26 با دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی ارتباط میان آنها قطع خواهد شد.
توانمند در برقراری اتصال بلوتوثی

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26

  • عملکردی مطلوب در هنگام انجام مکالمه

میکروفون به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T26 از قابلیت کاهش نویز برخوردار است و عملکردی کاملاً مطلوب در هنگام انجام مکالمه های تلفنی از خود نشان می دهد. با استفاده از این هندزفری می توانید در محیط های کمی شلوغ نیز به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید و یک مکالمه تلفنی با کیفیت را تجربه کنید.
عملکردی مطلوب در هنگام انجام مکالمه
هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T26 در هنگام پخش موسیقی نیز کارایی قابل توجهی دارد و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر به گوش دادن به موسیقی در حین انجام کارهای روزمره تان عادت دارید، این هندزفری تو گوشی بیسیم انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بدنه هندزفری ریمکس RB-T26 دکمه ای به منظور مدیریت تماس های دریافتی و دکمه های کنترل میزان صدا نیز تعبیه شده که به استفاده راحت تر از هندزفری کمک زیادی به شما می کنند.
عملکردی مطلوب در هنگام انجام مکالمه
  • مجهز به باتری با قابلیت شارژدهی مناسب

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T26 برای 4 ساعت مکالمه و 3 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن هندزفری در حال آماده به کار به مدت 100 ساعت است. با توجه به این مشخصات می توانید با خیالی راحت بابت شارژ داشتن باتری هندزفری شارژی ریمکس RB-T26، از آن در فعالیت های روزانه تان استفاده کنید.
مجهز به باتری با قابلیت شارژدهی مناسب
در صورت نیاز به شارژ کردن باتری هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T26 باید از پورت Micro USB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که باتری این هندزفری برای شارژ شدن تنها به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد.

جمع بندی

با تهیه و استفاده از هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26 از صدایی با کیفیت در هنگام انجام مکالمه و پخش موسیقی بهره مند خواهید شد. این هندزفری با قابلیت اتصال بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل، وزن سبک و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب مناسب برای استفاده شما خواهد بود.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T26 و قیمت انواع هندزفری را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری بی سیم بلوتوثی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود در این رابطه را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T26

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر