۱۳۹۹ فروردین ۲۵, دوشنبه

پاور بانک کلومن Koluman KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک کلومن KP-110
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: 2 عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-110

شرکت کلومن یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل می باشد که محصولاتی با کیفیت و کارآمد را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات این شرکت باید به پاور بانک Koluman KP-110 اشاره کنیم که با ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مجهز بودن به دو پورت خروجی و سه پورت ورودی و نمایش شارژ به درصد از طریق نمایشگر توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. اگر شما هم قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی با کارایی بالا هستید، پاور بانک کلومن Koluman KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-110
  • مناسب برای شارژ انواع گوشی و مصارف روزمره

به طور کلی یکی از مهم ترین معیارهایی که در هنگام انتخاب پاور بانک باید به آن توجه داشت، ظرفیت آن است. اگر به دنبال یک پاور بانک برای مصارف روزمره و عادی هستید، شارژر همراه کلومن KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب مناسب برای شما است. شارژ کامل این پاور بانک کلومن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن باتری یک گوشی هوشمند کفایت می کند؛ البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش بیشتر یا کمتر شود.
  • شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف
با استفاده از پاوربانک کلومن KP-110 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک دارای دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که پاور بانک دو پورت کلومن KP-110 علاوه بر شارژ گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد.
از دیگر قابلیت های پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-110 باید به امکان شارژ ایمن اشاره کنیم. این پاوربانک کلومن از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند.
شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف
  • مجهز به سه پورت متنوع جهت شارژ گیری

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پاور بانک 10 هزار میلی آمپر کلومن مدل KP-110 با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پورت ورودی USB Type-C است. این پورت که از جدیدترین نسل پورت های USB محسوب می شود، سرعت و کیفیتی عالی در شارژ شدن باتری پاوربانک تایپ سی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه پاوربانک کلومن KP-110 دارای دو پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB و لایتنینگ نیز هست که از آنها هم می توان برای شارژ کردن باتری پاور بانک بهره برد. در حالت کلی شدت جریان ورودی این پاور بانک کلومن 10000 برابر با 2.0 آمپر است.

پاور بانک کلومن Koluman KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • اطلاع از درصد شارژ باتری پاوربانک

قسمت بالایی بدنه پاور بانک کلومن KP-110 شامل یک صفحه نمایش است که شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد نمایش می دهد. از طریق این صفحه نمایش می توانید از شارژ دقیق پاوربانک در هر لحظه مطلع شوید و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.
اطلاع از درصد شارژ باتری پاوربانک
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت کلومن در ساخت پاوربانک Koluman KP-110 از پلاستیک مرغوب ABS+ و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است. این پاور بانک 10000 میلی آمپر دارای کیفیت ساخت مطلوبی می باشد و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. ضمن اینکه پاوربانک جیبی کلومن KP-110 دارای قابلیت حمل بسیار آسانی نیز هست و در ابعاد 140 * 70 * 10 میلی متر و وزن 299 گرم روانه بازار شده است. بنابراین کار چندان سختی برای حمل و جابجایی این شارژر همراه نخواهید داشت.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

با استفاده از پاور بانک کلومن Koluman KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و با خیالی راحت می توانید به کارهای روزانه تان برسید! این پاوربانک گوشی آیفون و اندروید با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به نمایشگر شارژ به درصد، امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان و مجهز بودن به پورت ورودی USB Type-C و لایتنینگ انتظارات شما را از یک پاوربانک کارآمد به خوبی برآورده می سازد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع پاور بانک کلومن و نحوه خرید پاور بانک کلومن 10000 را کسب نمایید. همچنین از طریق ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاور بانک کلومن Koluman KP-110 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر