۱۳۹۹ فروردین ۲۵, دوشنبه

پاور بانک کلومن Koluman KP-105 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک کلومن KP-105
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: 2 عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-105

شرایطی را تصور کنید که در حال انجام دادن یک تراکنش بانکی مهم با موبایل، ناگهان شارژ گوشی تان تمام شود! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کار باشید و پریز برق هم در دسترس شما نباشد، این اتفاق می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند! در چنین شرایطی یک پاور بانک با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما بکند و شارژ مورد نیاز گوشی تان را تأمین کند. از جمله پاوربانک های کارآمد و پرظرفیت موجود در بازار باید به پاور بانک کلومن Koluman KP-105 با ظرفیت 20000 میلی آمپر اشاره کنیم که به طور کامل خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی موبایل در تمام طول روز راحت می کند.
مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-105
  • مشخصات ظاهری و فیزیکی

بدنه پاور بانک کلومن مدل Koluman KP-105 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و خراشیدگی دارد. این پاوربانک جیبی در ابعاد 150 * 70 * 30 میلی متر و وزن 417.6 گرم  روانه بازار شده است. شاید وزن پاور بانک کلومن KP-105 در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد، اما با توجه به ظرفیت بالای پاوربانک می توان این موضوع را توجیه شده دانست. به طور کلی کار چندان سختی برای حمل و جابجایی این دستگاه نخواهید داشت.
مشخصات ظاهری و فیزیکی
  • شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

با توجه به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی شارژر همراه کلومن KP-105 محدودیتی برای استفاده از آن برای شارژدهی به دستگاه های مختلف نخواهید داشت. از این پاور بانک کلومن 20000 میلی آمپر می توان برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و... استفاده کرد. ظرفیت کامل پاور بانک کلومن KP-105 برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند و به همین دلیل می توان آن را برای افرادی که از گوشی خود در طول روز زیاد استفاده می کنند، کاملاً مناسب دانست. البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ممکن است کمتر یا زیادتر از مقادیر ذکر شده شود.
  • مجهز به چراغ قوه قدرتمند

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا پاور بانک 20000 میلی آمپر کلومن KP-105 برای استفاده در سفرها و گردش های بیرون از شهر مناسب باشد، مجهز بودن آن به یک چراغ قوه قدرتمند است. بنابراین در طول شب و در مکان های تاریک، پاور بانک چراغ قوه دار کلومن KP-105 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل کلومن KP-105 نیز مؤثر بوده است.
مجهز به چراغ قوه قدرتمند

پاور بانک کلومن Koluman KP-105 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • مجهز به دو پورت خروجی برای شارژ همزمان

شما می توانید با پاور بانک کلومن KP-105 دو دستگاه مختلف خود را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک به دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.1 آمپر مجهز است و سرعت مناسبی در شارژدهی را ارائه می دهد. بهتر است برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری برای شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته با متصل کردن گوشی به پورت 2.1 آمپری می توانید از سرعت بالاتری در شارژدهی بهره مند شوید که در مواقع ضروری به کمک شما خواهد آمد.
مجهز به دو پورت خروجی برای شارژ همزمان
  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

باتری پاور بانک دو پورت کلومن KP-105 از طریق پورت MicroUSB تعبیه شده بر روی بدنه آن شارژ می شود. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است که باعث می شود تا باتری پاوربانک با سرعت قابل قبولی شارژ شود. البته با توجه به ظرفیت بالای این پاور بانک کلومن 20000، احتمالاً باید مدت زمان نسبتاً زیادی برای تکمیل شدن شارژ باتری آن منتظر بمانید. برای اطلاع از میزان شارژ باتری شارژر همراه کلومن KP-105 می توانید از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.
  • قابلیت محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی

پاور بانک کلومن KP-105 از گوشی و دیگر دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. بنابراین با استفاده از این پاور بانک مناسب تبلت و گوشی می توانید از یک شارژ ایمن و با کیفیت بهره مند شوید.
قابلیت محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی

جمع بندی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با گوشی خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن باتری آن مواجه می شوید، پاور بانک کلومن Koluman KP-105 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود کاملاً به کار شما خواهد آمد. این پاور بانک 20 هزار میلی آمپر قابلیت شارژدهی به انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال را دارد و به خوبی انتظارات شما از یک پاوربانک با کیفیت را برآورده می کند.
چنانچه قصد خرید پاور بانک کلومن 20000 را دارید، برای دریافت قیمت پاور بانک گوشی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره ذکر شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.
پاور بانک کلومن Koluman KP-105 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر