۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW550
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: WXGA (1280x800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550

شرایطی را تصور کنید که قصد ارائه گزارش های مهم کاری به مدیران ارشد شرکت خود طی یک جلسه مهم را دارید و برای این منظور می خواهید تا از ویدئو پروژکتور استفاده کنید. اگر ویدیو پروژکتور مورد نظر شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد و تصاویر را با کیفیت مطلوب نمایش ندهد، ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شده و مطالب مورد نظرتان به خوبی به مدیران منتقل نشود. برای اینکه در این شرایط گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 Panasonic را پیشنهاد می کنیم! تصاویر به نمایش درآمده با این پروژکتور از کیفیت و میزان روشنایی بسیار مطلوبی برخوردارند و می توان از آن با خیالی راحت در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و شرکتی، سالن های همایش، آمفی تئاتر و کنفرانس استفاده کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW550

  • از تصاویری روشن و شفاف بهره مند شوید!

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی دیتا پروژکتور شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 دارای شدت روشنایی 5000 لومن است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این دیتا پروژکتور کلاسی بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW550
  • کیفیت مطلوب تصاویر، نمایش طبیعی و زنده رنگ ها

دیتا پروژکتور PT-EW550 Panasonic از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. این ویدئو پروژکتور آموزشی دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور است که برابر با 2000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر معمولی دانست.
کیفیت مطلوب تصاویر، نمایش طبیعی و زنده رنگ ها
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW550 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ دست یابید. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدیو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.02 تا 1.93 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 10.56 تا 19.6 متر باشد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که از این دیتا پروژکتور هم در اتاق های کوچک و فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ می توان استفاده کرد.
ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی تا 1.8 برابر، امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 35 درجه عمودی و افقی) و جابجایی لنز (تا 60 درصد عمودی و 30 درصد افقی) به صورت برقی نیز هست که در نصب راحت تر آن در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کنند. با توجه به این ویژگی ها می توانید متناسب با محدودیت فضای نصب، این دستگاه را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و به راحتی تصویر آن را تنظیم کنید.
قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550

  • مجهز به لامپ 320 واتی با طول عمر بالا

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 Panasonic دارای توان 320 وات است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 5000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. پس با خرید این دیتا پروژکتور خانگی و آموزشی برای مدتی نسبتاً طولانی از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ و سرویس دستگاه بی نیاز خواهید بود. ضمن اینکه طول عمر فیلتر هوای آن برابر با 15000 ساعت می باشد.
مجهز به لامپ 320 واتی با طول عمر بالا
  • مشخصات پورت های ورودی و خروجی

برای اتصال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بر روی بدنه این دستگاه ویدیو پروژکتور دو ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، ورودی سریال، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو و پورت LAN (جهت اتصال به شبکه های کابلی) تعبیه شده است. همچنین پروژکتور PT-EW550 Panasonic دارای یک پورت مخصوص اتصال ماژول وایرلس نیز هست که در صورت استفاده از آن می توانید دستگاه های دیگر را به صورت بی سیم به آن متصل کنید. توجه داشته باشید که این ماژول بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW550 مؤثر است و در صورت نیاز باید آن را جداگانه تهیه کنید.
مشخصات پورت های ورودی و خروجی

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 Panasonic یکی از محصولات خوش ساخت، با دوام و کارآمد موجود در بازار است که برای استفاده در جلسات اداری، سالن های همایش و کنفرانس و کلاس های آموزشی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. شدت روشنایی بسیار مطلوب، قابلیت نصب و راه اندازی آسان و هزینه های نگهداری پایین بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت ویدئو پروژکتور در میان کاربران شده است.
اگر شما هم قصد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر