۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: WXGA (1920x1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 5400 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L

یک دستگاه ویدئو پروژکتور با کیفیت نقش مهمی در برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی دارد و باعث می شود تا مطالب مورد نظر شما به خوبی به مخاطبانتان منتقل شود. از ویدئو پروژکتورهای مرغوب موجود در بازار که برای استفاده در کلاس های آموزشی، همایش ها، کنفرانس ها و جلسات اداری ارائه شده می توان به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L اشاره کرد. از جمله ویژگی های این دیتا پروژکتور کلاسی می توان به رزولوشن عالی، شدت روشنایی بسیار مناسب و قابلیت نصب و راه اندازی آسان اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ590L

  • یک ویدئو پروژکتور WUXGA با کیفیت!

رزولوشن ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L برابر با 1920*1200 پیکسل است که سبب می شود تا این ویدئو پروژکتور از تصاویر فول اچ دی پشتیبانی کند. از این جهت می توان از کیفیت و وضوح عالی تصاویر ارائه شده با دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ590L اطمینان کامل داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط این دستگاه به شکلی کاملاً واضح بر روی پرده به نمایش پروژکتور درخواهند آمد.  همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EZ590L از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ590L
  • ارائه تصاویری شفاف و درخشان

شما می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ590L برای نمایش تصاویری شفاف و درخشان استفاده کنید! شدت روشنایی این ویدئو پروجکشن برابر با 5400 لومن است و حتی در مکان های روشن و پُر نور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش تصاویر در سالن های همایش و آمفی تئاتر کارایی بالایی دارد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ590L نسبت کنتراست 10000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور به نمایش واضح و طبیعی سایه روشن های موجود در تصاویر و بهبود میزان خوانایی متون و اسلایدهای پاورپوینت می شود. ضمن اینکه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L از قابلیت شبیه سازی DICOM نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن برای نمایش عکس های X-Ray و مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز استفاده کرد.
ارائه تصاویری شفاف و درخشان
  • طول عمر بسیار مطلوب لامپ

با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعمیر آن نخواهید داشت. لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی از نوع 320 واتی است و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت دوام خواهد داشت. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L از قابلیت نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) نیز برخوردار است که در این حالت طول عمر لامپ آن به 5000 ساعت می رسد. بنابراین با خیالی راحت بابت طول عمر بسیار مطلوب لامپ این دستگاه، می توانید از آن در کلاس ها و همایش های خود استفاده کنید.
طول عمر بسیار مطلوب لامپ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L

  • انعطاف بالا در نصب، مناسب برای اتاق ها و سالن های مختلف

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک با میزان زوم، جابجایی، فوکوس و نسبت پرتاب متفاوت در آن وجود دارد. این ویژگی سبب انعطاف بالای این دستگاه ویدیو پروژکتور در سالن های مختلف می شود و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با نیاز خود لنز مورد نظرتان را جهت استفاده انتخاب کنید. برای خرید لنزهای سازگار با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
از این ویدئو پروژکتور مناسب برای خانه و اتاق پاناسونیک در حالت کلی برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ می توان بهره برد. پس استفاده از آن هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ برای شما امکان پذیر خواهد بود.
انعطاف بالا در نصب، مناسب برای اتاق ها و سالن های مختلف
  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ590L شامل دو ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، ورودی صدا، LAN (جهت اتصال به شبکه) و پورت مخصوص برای اتصال ماژول وایرلس می شود. توجه داشته باشید که برای تهیه ماژول وایرلس باید به صورت جداگانه اقدام کنید.
اما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L در این زمینه، مجهز بودن آن به فناوری DIGITAL LINK است که باعث کاهش هزینه ها و نصب راحت تر دیتا ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف می شود. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید تنها از طریق یک کابل شبکه ساده به طول حداکثر 100 متر، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید.
مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

با استفاده از ویدئو پروژکتور وایرلس دار پاناسونیک PT-EZ590L دیگر نگران کیفیت تصاویر مورد نظر خود برای نمایش در همایش ها، کنفرانس ها، جلسات اداری و کلاس های آموزشی نخواهید بود و از تصاویری با کیفیت، دارای وضوح عالی و کاملاً روشن بهره مند خواهید شد. این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت نصب و راه اندازی بسیار مناسبی نیز هست و می توان از آن در سالن ها و مکان های مختلف استفاده کرد.
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L را دارید، برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب در بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر