۱۳۹۹ اردیبهشت ۷, یکشنبه

شارژر فندکی هویت Havit UC515

شارژر فندکی هویت UC515
تعداد درگاه خروجی: 2
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاور بانک، دوربین دیجیتال

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت UC515

این روزها استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل رواج زیادی یافته و بسیاری از رانندگان از این اپلیکیشن ها در حین رانندگی استفاده می کنند. این موضوع باعث مصرف بیشتر شارژ باتری موبایل شما می شود و چه بسا که در هنگام رانندگی با مشکل تمام شدن شارژ گوشی مواجه شوید. در چنین شرایطی که دسترسی به پریز برق هم برای شما امکان پذیر نیست، شارژر فندکی هویت Havit UC515 کمک زیادی به شما خواهد کرد! این شارژر فندکی پس از اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو تأمین می کند.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت UC515
  • مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

شارژر فندکی هویت مدل Havit UC515 در ابعاد 65 * 30 * 30 میلی متر و وزن حدود 20 گرم روانه بازار شده و با درگاه فندک انواع ماشین های سواری، کامیون ها، وانت ها و... سازگار است. این شارژر فندکی از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، شارژر فندکی هویت UC515 برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. با توجه به قیمت شارژر فندکی ماشین هویت UC515 و طول عمر بالای آن، می توان گفت که این دستگاه کاملاً ارزش خرید را دارد.
مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی
  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

به طور کلی از شارژر فندکی خودرو هویت UC515 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاور بانک، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این شارژر فندکی به دو پورت USB مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ نمایید. از شارژر فندکی دو پورت هویت UC515 از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد می توان استفاده کرد.
امکان شارژ هم زمان دو دستگاه
  • تخصیص هوشمند شدت جریان متناسب با ظرفیت دستگاه ها

در شارژر فندکی ماشین هویت UC515 از یک IC هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا این شارژر فندکی شدت جریان را متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن ارائه دهد. این ویژگی از آسیب رسیدن به باتری دستگاه های متصل به شارژر و همچنین وارد آمدن فشار به باتری خودرو جلوگیری می کند.
تخصیص هوشمند شدت جریان متناسب با ظرفیت دستگاه ها
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، مقاومت بالای این محصول شرکت هویت یعنی شارژر فندکی Havit UC515 در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه است. این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در صورت رخ دادن این اختلالات محافظت می کند و امکان یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد.

شارژر فندکی هویت Havit UC515

  • سرعت بسیار مطلوب در شارژ گوشی موبایل

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین هویت UC515 حداکثر برابر با 2.4 آمپر است و از این جهت می توان بر روی سرعت شارژدهی آن حساب باز کرد. بنابراین دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های مورد نظر خود ندارید و به خصوص در هنگام شارژدهی به گوشی، می توانید از سرعت بسیار مطلوب شارژر فندکی هویت UC515 بهره مند شوید.
سرعت بسیار مطلوب در شارژ گوشی موبایل

جمع بندی

با تهیه و استفاده از شارژر فندکی هویت Havit UC515 دغدغه تمام شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی را به طور کامل برطرف کنید! این شارژر فندکی برای کسانی که قصد مسافرت با ماشین را دارند یا افرادی که بنا بر اقتضای شغلی خود مدت زمان زیادی از روز را در حال رانندگی سپری می کنند، یک وسیله کارآمد و ضروری به شمار می آید.
شارژر فندکی هویت Havit UC515
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی هویت UC515 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی موبایل و نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر، می توانید نظرات خود درباره این شارژر فندکی خودرو برای موبایل را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و از این طریق به آنها در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک نمایید.
شارژر فندکی هویت Havit UC515

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر