۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

پرینتر اچ پی P1108
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 400*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی P1108

با پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108 بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید را تجربه کنید! این محصول شرکت اچ پی یکی از انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار است که برای مصارف خانگی و استفاده در ادارات و شرکت های کوچک انتخاب ایده آلی به شمار می آید. از جمله ویژگی های چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108 می توان به کیفیت ساخت عالی، دوام و طول عمر بالا، پشتیبانی از تونر کارتریج با کیفیت و عملکرد مطلوب در چاپ اشاره کرد. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر دارید برای آشنایی بیشتر با این پرینتر اچ پی با ما در ادامه متن همراه باشید.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108

  • ارائه سرعتی مناسب در تهیه پرینت

پرینتر تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro P1108 اولین پرینت خروجی را در عرض 8.5 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی این دستگاه به 18 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی خانگی و اداری با حجم کاری سبک مناسب است و می تواند چاپ شما را با سرعتی معمولی انجام دهد. لازم به ذکر است که از پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108 برای چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو می توانید استفاده کنید.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108
  • چاپ تصاویر و متن ها در کیفیت معمولی

یکی دیگر از ویژگی های چاپگر اچ پی Pro P1108 کیفیت چاپ معمولی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 400*600 dpi است که قابلیت ارتقا به رزولوشن 600*600 dpi را نیز دارد. این پرینتر اچ پی در هنگام چاپ متون و تصاویر را با کیفیت معمولی چاپ می کند.
  • طراحی شده برای حجم کاری سبک

به طور کلی پرینتر لیزری اچ پی Pro P1108 توان انجام 5 هزار پرینت در ماه را دارد و برای استفاده در حجم کاری سبک و مصارف خانگی می توان بر روی آن حساب باز کرد. توجه داشته باشید که اگر می خواهید طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند، بهتر است تا مطابق توصیه شرکت اچ پی از این پیرنتر برای انجام 250 تا 1500 پرینت در ماه استفاده نمایید.
طراحی شده برای حجم کاری سبک

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro P1108

  • چاپ بر روی انواع کاغذ در ابعاد مختلف

در این پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید یک سینی با ظرفیت 150 برگ قرار دارد که به شما اجازه چاپ های متوالی تا این تعداد را می دهد و در حین کار کردن با دستگاه نیازی به متوقف کردن کار و قرار دادن برگه در پرینتر نمی باشد. البته این میزان از ظرفیت کاغذ برای حجم کاری سبک مناسب می باشد و نمی توان از آن در کارهای نیمه سنگین و سنگین استفاده کرد. در چاپگر لیزری اچ پی P1108 می توان از کاغذ های نازک، ضخیم، پاکت نامه، لیبل و کارت پستال در ابعاد A4، A5، A6 و B6 به عنوان کاغذ ورودی به سیستم استفاده کرد.
  • پشتیبانی از  تونر کارتریج مشکی با کیفیت

در پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro P1108 یک تونر کارتریج مشکی از مدل HP 88A با ظرفیت چاپ 1500 برگ به کار رفته است که از کیفیت مناسبی برخوردار است و هنگام چاپ با آن با خشکی و چاپ نشدن متن مواجه نخواهید شد. استفاده از تونر کارتریج مرغوب در یک پرینتر بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در انتخاب آن دقت نمود.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro P1108

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108 به پورت USB مجهز است و از طریق کابل به دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر متصل می شود. این پرینتر لیزری از شبکه های اترنت پشتیبانی نمی کند و تنها راه ارتباطی با وسایل دیگر در آن پورت USB و اتصال از طریق کابل است. از این روش می توانید از فایل های موجود بر روی کامپیوتر خود پرینت بگیرید. لازم به ذکر است که پرینتر اچ پی Pro P1108 از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک نیز پشتیبانی می کند، بدین ترتیب برای چاپ کردن اسناد و مدارک موجود بر روی دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ خود با مشکلی مواجه نخواهید شد.
اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل
  • عملکردی سریع و روان، بدون هنگی

یکی دیگر از ویژگی های پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی Pro P1108 ابعاد مناسب و جمع و جور این دستگاه است. این پرینتر اچ پی در ابعاد 196*238*349 میلی متر و وزن 5.2 کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه شده است و با قرار دادن بر روی میز جای بسیار کمی را اشغال می کند. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره در منازل و ادارات کوچک می باشد. علاوه بر این پردازنده ای با سرعت 266 مگاهرتز در این پرینتر به کار رفته است که عملکردی سریع و بدون هنگی را در اختیار شما قرار می دهد.
عملکردی سریع و روان، بدون هنگی

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108 برای مصارف خانگی، ادارت و شرکت های کوچک که دارای حجم کاری کم و سبک می باشند مناسب است. با استفاده از این پرینتر می توانید سرعت کارهای خود را افزایش دهید و نیازی نیست برای تهیه پرینت به مغازه های ارائه چاپ مراجعه کنید. چاپگر لیزری اچ پی Pro P1108 با سرعت و کیفیت مناسب در تهیه پرینت عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.
پس چنانچه قصد خرید پرینتر تک کاره لیزری اچ پی P1108 را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پرینتر لیزری به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نموده و یا با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمائی های لازم درباره نحوه خرید انوع پرینتر لیزری را به شما ارائه دهند.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر