۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L

ماشین حساب پارس حساب PD-206L
تعداد ارقام: 16 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-206L

شرکت پارس حساب یکی از شرکت های ایرانی فعال در حوزه تولید انواع ماشین حساب های رومیزی و جیبی می باشد و محصولاتی خوش ساخت و با دوام را روانه بازار کرده است. از جمله ماشین حساب های رومیزی این شرکت باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L اشاره کنیم که در مغازه، فروشگاه، ادارات و شرکت ها قابل استفاده می باشد. این ماشین حساب رومیزی فروشگاهی با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به صفحه نمایش 16 رقمی، قابلیت انجام محاسبات سنگین و کیفیت ساختی مطلوب به فروش بالایی در بازار دست پیدا کرده و به محصولی محبوب در میان کاربران تبدیل شده است بنابراین چنانچه قصد خرید ماشین حساب برای مصارف اداری و یا فروشگاهی را دارید، با قابلیت ها و کارایی های ماشین حساب ساده پارس حساب  PD-206L بیشتر آشنا شوید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-206L
  • دکمه های بزرگ، نرم و دارای فاصله مطلوب از یکدیگر

ماشین حساب پارس حساب مدل PD-206L در ابعاد 145*195*48 میلی متر و وزن 250 گرم ارائه شده و همان طور که اشاره شد به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مشخصه های مهم این ماشین حساب که کمک زیادی به شما در سریع تر انجام دادن محاسبه هایتان می کند، دکمه های بزرگ آن هستند که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. بنابراین در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب PD-206L به ندرت دچار اشتباه شده و می توانید محاسبات خود را با دقت بالایی به پیش ببرید! همچنین دکمه های ماشین حساب پارس حساب PD-206L عملکرد نرم و روانی از خود نشان می دهند و در صورت کار طولانی مدت با آنها احساس خستگی به انگشتان شما دست نخواهد داد.
  • ابعاد مناسب صفحه نمایش، مناسب کار با اعداد بزرگ

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-206L قادر به نمایش حداکثر 16 رقم می باشد و امکان نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده سه تایی بر روی آن وجود دارد. با توجه به 16 رقمی بودن نمایشگر این ماشین حساب فروشگاهی می توانید بر روی آن برای انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ حساب باز کنید.
ابعاد مناسب صفحه نمایش، مناسب کار با اعداد بزرگ

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L

  • گزینه ای ایده آل برای انجام محاسبات روزمره

ماشین حساب ساده پارس حساب PD-206L برای انجام محاسبات معمولی ریاضی انتخاب ایده آلی است و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. از جمله امکانات این ماشین حساب می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین بر روی بدنه ماشین حساب پارس حساب PD-206L دو سوئیچ تعبیه شده که برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری مورد استفاده قرار می گیرد.
بر روی صفحه کلید ماشین حساب پارس حساب PD-206L دکمه های M+، M-، MR و MC نیز دیده می شود که نقش مهمی در سریع تر انجام شدن محاسبات شما دارند. با استفاده از این دکمه ها می توانید اعداد مورد نظرتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید.
  • بدون نیاز به باتری در محیط های روشن

با توجه به اینکه ماشین حساب ساده بزرگ پارس حساب PD-206L قابلیت تغذیه هم از باتری و هم از نور محیط را دارد، می توانید از دوام بالای شارژ باتری آن اطمینان کامل داشته باشید. این ماشین حساب در طول روز و در محیط های روشن بدون نیاز به باتری عمل کرده و انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. بنابراین نیازی به تعویض گاه و بیگاه باتری نخواهید داشت و با خیالی آسوده می توانید از آن در کسب و کار روزانه تان استفاده کنید.
ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L

جمع بندی

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L به خوبی از عهده انجام محاسبات عادی ریاضی بر می آید و با توجه به مجهز بودن به صفحه نمایش 16 رقمی، امکان کار با اعداد بزرگ را نیز برای شما فراهم می آورد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب برای مغازه یا فروشگاه خود را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید، این ماشین حساب رومیزی را مد نظر داشته باشید.
شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه ماشین حساب ساده پارس حساب PD-206L با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع ماشین حساب و نحوه خرید ماشین حساب رومیزی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab PD-206L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر