۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

پرینتر اچ پی Pro M403dn
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 38 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn

 پرینتر یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری در محیط های شرکتی و اداری محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار باید به پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn اشاره کنیم که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. این پرینتر اچ پی برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت را برآورده می سازد.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn

  • بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید

کیفیت چاپ همواره یکی از مهمترین معیار ها در خرید پرینتر لیزری به شمار می آید. در رابطه با پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn می توان گفت، کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi  است و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملا مطلوب به چاپ می رساند. چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn در چاپ تصاویر و متن های سیاه و سفید کارایی بالایی دارد و بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn
  • سرعت مناسب در چاپ های متوالی

مشخصه دیگر پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn سرعت مناسب آن در ارائه پرینت است. این چاپگر اولین خروجی را در عرض 5.7 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 38 برگ در دقیقه می باشد، این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملا قابل قبول است و باعث شده تا بتوان پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Pro M403dn را یک پرینتر سریع دانست.
پرینتر لیزری اداری اچ پی Pro M403dn قابلیت چاپ 80 هزار برگ در ماه را دارد و برای حجم کاری متوسط و نیمه سنگین بسیار ایده آل و مناسب می باشد. لازم به ذکر است که شرکت سازنده این دستگاه پرینتر در رابطه با میزان کار ماهیانه آن توصیه کرده است که برای حفظ طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت آن در طول ماه برای 750 تا 4000 برگ پرینت استفاده شود.
سرعت مناسب در چاپ های متوالی
  • طراحی شده در ابعاد و وزن مناسب، استفاده به صورت رومیزی

پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn در ابعاد 381*357*216 میلی متر و وزن 8.58 کیلو گرم طراحی و عرضه شده است و به صورت رومیزی می باشد. بنابراین برای ادارات کوچک و منازل که به دنبال خرید پرینتر تک کاره لیزری مشکی جمع و جور و با کیفیت هستند گزینه ایده آلی می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M403dn

  • افزایش گنجایش ذخیره کاغذ، پشتیبانی از سینی اختیاری

سینی اصلی چاپگر لیزری اچ پی Pro M403dn گنجایش قرار گرفتن 250 برگ در سینی اصلی را دارد و دارای یک سینی چندمنظوره با ظرفیت 100 برگ است. شما قادر هستید تا متناسب با نیاز خود از انواع کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذ های آرشیوی، بازیافتی، ضخیم، نازک، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر لیزری اچ پی استفاده کنید. در صورت نیاز به کاغذ بیشتر، امکان تهیه سینی اختیاری 550 برگی نیز در پرینتر لیزری تک کاره اچ پی Pro M403dn برای شما وجود دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M403dn
  • سازگار با تونر کارتریج هایی با دوام و مرغوب

در پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M403dn یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده می باشد. این پرینتر با تونر کارتریج های HP 28X و HP 28A سازگار می باشد که ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب برابر با 9200 و 3000 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود. استفاده از این تونر کارتریج های با دوام متن هایی واضح و با کیفیت را برای شما به همراه خواهند داشت.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

  • راه های ارتباطی با دستگاه های دیگر

اتصال چاپگر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M403dn به دستگاه های دیگر به صورت با سیم امکان پذیر است. این دستگاه به پورت های USB مجهز است و به شما اجازه می دهد بتوانید به آسانی انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را از طریق کابل به پرینتر متصل کرده و فایل های آنها را چاپ کنید. همچنین از طریق این پورت می توانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی حافظه آن را پرینت بگیرید.
راه های ارتباطی با دستگاه های دیگر
  • صدور فرمان چاپ از راه دور

با استفاده از پرینتر لیزری HP Pro M403dn قادر خواهید بود تا در هر جایی که حضور دارید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. این پرینتر با سرویس های Apple AirPrint,Google Cloude Print وMopria سازگار است که با ثبت دستگاه خود در آنها قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل ها را به آن ارسال و دستور چاپ را صادر کنید. علاوه بر این چاپگر لیزری اچ پی M403dn از اپلیکیشن Mobile Apps نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با انواع گوشی های اندرویدی و ios سازگار است و قابلیت کنترل پرینتر از طریق گوشی را به شما می دهد.
  • از پرینتر رومیزی به صورت گروهی استفاده کنید!

پشتیبانی از شبکه های کابلی پرسرعت یکی دیگر از ویژگی های پرینتر تحت شبکه اچ پی Pro M403dn است که اجازه استفاده گروهی از آن را به شما می دهد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان می توان به پرینتر دسترسی داشت و با آن کار کرد.
از پرینتر رومیزی به صورت گروهی استفاده کنید!
  • عملکردی سریع و روان

در پرینتر رومیزی اچ پی Pro M403dn سخت افزار مناسبی به کار رفته است که باعث می شود تا این پرینتر در حین استفاده با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن مواجه نشود. این سخت افزار شامل پردازنده با سرعت 1200 مگاهرتز و حافظه رم 128 مگابایت می شود که عملکردی سریع و نرم و روان را برای شما به ارمغان می آورد.

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn با ویژگی هایی مانند قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، کیفیت و سرعت مطلوب در چاپ، مجهز بودن به پورت USB و تحت شبکه بودن و پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت یکی از پرینتر های مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی است. پس اگر به دنبال دستگاهی با دوام و خوش ساخت هستید و کیفیت چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری رومیزی را با بهترین قیمت دارید، با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای سیاه و سفید لیزری را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سوالات خود در رابطه با این محصول را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر