۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M203d

پرینتر اچ پی Pro M203d
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 28 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M203d

اگر به دنبال خرید پرینتر با دوام، با کیفیت، سریع و خوش ساخت هستید، ما به شما پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M203d را پیشنهاد می کنیم! این پرینتر لیزری برای استفاده در ادارات، شرکت ها، مصارف خانگی و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط یک گزینه ایده آل است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. از چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M203d به منظور چاپ سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک در سایز A4 می توان بهره برد.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M203d

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M203d

  • چاپ اسناد در کیفیت بالا

یکی از نکاتی که در رابطه با پرینتر تک کاره اچ پی Pro M203d باید گفت، کیفیت چاپ مطلوب در آن است. این پرینتر لیزری در حالت معمولی دارای رزولوشن 600*600dpi  است و قابل ارتقا به میزان 1200*1200dpi  نیز می باشد که کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملا مناسب به چاپ می رساند. چاپگر با کیفیت اچ پی در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید کارایی بالایی دارد و بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهد. با توجه این مشخصات می توانید از کیفیت اسناد چاپ شده اطمینان داشته باشید.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M203d
  • سرعت مطلوب در تهیه پرینت

مشخصه دیگر پرینتر لیزری اداری اچ پی Pro M203d سرعت مناسب آن در تهیه پرینت است. این چاپگر اولین خروجی را در عرض 6.7 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 28 برگ در حالت یک رو و 18 برگ در حالت دو رو می باشد، این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری که مورد استفاده برای حجم کاری متوسط است، قابل قبول می باشد و باعث محبوبیت این کالا در میان کاربران شده است.
  • توانایی ارائه پرینت در حجم کاری متوسط

توانایی ارائه پرینت در حجم کاری متوسط
پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Pro M203d توانایی انجام 30 هزار برگ پرینت را در طول ماه دارد و برای ادارات کوچک و مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. البته طبق توصیه شرکت سازنده دستگاه پرینتر (شرکت اچ پی) بهتر است در طول ماه برای 250 تا 2500 برگ پرینت از پرینتر استفاده شود تا هم طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند و هم در انجام چاپ های متوالی از کیفیت آن کاسته نشود. این گونه می توانید از تصاویر چاپی در بالا ترین کیفیت بهره مند گردید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M203d

  • سازگار با کارتریج های مرغوب و با کیفیت

در پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی M203d یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده می باشد. این پرینتر لیزری اچ پی با تونر کارتریج های با کیفیت و با دوام از مدل های HP 32A،HP 30X،HP 30A سازگار است که ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب برابر با 23 هزار، 3500 و 1600 برگ می باشد و شما می توانید متناسب با نیاز خود هر کدام از این تونر کارتریج ها را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است در طول استفاده متن ها و تصاویر چاپ شده با آنها دچار خشکی نمی شوند و با افت کیفیت مواجه نخواهند شد. همچنین برای مدتی طولانی پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M203d
  • برخوردار از سینی کاغذ با ظرفیت مناسب

سینی اصلی چاپگر تک کاره اچ پی M203d گنجایش قرار گیری 250 کاغذ و سینی چند منظوره آن گنجایش 100 برگ کاغذ را دارد. شما قادر هستید تا بر اساس نیاز خود از انواع کاغذ ها در ابعاد معمولی و کوچکتر، کاغذ های ضخیم، نازک، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل به عنوان کاغذ ورودی به دستگاه استفاده کنید و از کیفیت چاپ آنها بهره مند شوید. علاوه بر این اگر به تعداد کاغذ بیشتری نیاز داشتید، می توانید با تهیه سینی اختیاری 550 برگی ظرفیت سینی کاغذ را بالا ببرید. در این صورت دیگر در حین کار نیازی به متوقف کردن کار و قرار دادن برگه در دستگاه ندارید و می توانید به صورت متوالی اسناد خود را چاپ کنید.
برخوردار از سینی کاغذ با ظرفیت مناسب

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M203d

  • بهره مندی از سخت افزار قدرتمند

در پرینتر اداری اچ پی M203d سخت افزار مناسبی به کار رفته که باعث می شود در حین کار با این پرینتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن و کند شدن مواجه نشوید. این سخت افزار شامل پردازنده قوی با سرعت 800 مگاهرتز و حافظه رم 256 مگابایتی می شود که عملکردی سریع، روان و نرم را برای شما به همراه دارد.
بهره مندی از سخت افزار قدرتمند
  • اتصال به دستگاه های دیگر

اتصال پرینتر لیزری اچ پی M203d به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر از طریق کابل امکان پذیر است. بر روی بدنه این پرینتر سیاه و سفید اچ پی پورت USB تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به آسانی به انواع دستگاه های دیجیتال متصل شده و فایل های موجود بر روی آنها را پرینت بگیرید. همچنین از طریق این پورت می توانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کرده و فایل های آن را به صورت مستقیم چاپ کنید.
اتصال به دستگاه های دیگر

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M203d با قابلیت هایی مانند کیفیت و سرعت مطلوب در هنگام چاپ، امکان چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو، سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت و با دوام و  پشتیبانی از سینی اختیاری یکی از انواع پرینتر های لیزری مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی است. پس اگر به دنبال دستگاهی با دوام و خوش ساخت هستید و کیفیت چاپ برای شما اهمیت دارد، پرینتر اچ پی HP Pro M203d انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری مشکی اچ پی M203d را دارید، با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بهترین پرینتر های بازار و همچنین نحوه خرید پرینتر اچ پی را به شما ارائه دهند.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M203d

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر