۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPL-36 Minion
وزن: 190 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPL-36 Minion

شرکت ریمکس را می توان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل دانست که بعضاً محصولاتی خلاقانه را به بازار عرضه می کند! از جمله این محصولات باید به پاور بانک ریمکس RPL-36 Minion اشاره کنیم که به شکل کاراکتر کارتونی مینیون طراحی شده و به خاطر ظاهر فانتزی آن، می تواند گزینه ایده آلی برای کادو دادن باشد! این پاور بانک طرح مینیون دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ انواع گوشی ها و دیگر دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد. پس اگر قصد خرید پاور بانک با طراحی متفاوت و جذاب را دارید، پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مدنظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPL-36 Minion
  • دارای وزن سبک و قابل حمل

پاوربانک جیبی ریمکس RPL-36 Minion در ابعاد 105 * 47.5 * 49.5 میلی متر و وزن 190 گرم روانه بازار شده و برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی خواهید داشت! به طوری که می توانید این پاوربانک را در جیب، کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی خود بگذارید و در تمام طول روز آن را با خود به همراه باشید.
دارای وزن سبک و قابل حمل
مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم، ساخته شدن بدنه پاوربانک ریمکس RPL-36 Minion از پلاستیک مرغوب ABS+ است که باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم شده است. پس با خیالی راحت می توانید از این پاوربانک در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.
  • ظرفیت ایده آل برای شارژ گوشی

با توجه به اینکه شارژر همراه ریمکس RPL-36 Minion دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است، می توان از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته این تعداد دفعات شارژ متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. پاور بانک ریمکس RPL-36 Minion با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS سازگار است و علاوه بر گوشی می توان از آن برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و وسایلی از این دست بهره برد.
ظرفیت ایده آل برای شارژ گوشی
  • سرعت مطلوب در شارژدهی

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر ریمکس RPL-36 Minion یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 تعبیه شده که دارای شدت جریان خروجی 2.0 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث سرعت شارژدهی بسیار مطلوب این پاوربانک (به خصوص در هنگام شارژ گوشی) می شود. پس با استفاده از پاوربانک ریمکس RPL-36 Minion دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی خود نخواهید داشت.
سرعت مطلوب در شارژدهی

پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

در پاور بانک ریمکس مدل Remax RPL-36 Minion از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که برای شارژ آنها باید از پورت MicroUSB تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک بهره ببرید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مطلوبی در شارژ شدن باتری پاوربانک را به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه پاور بانک ده هزار ریمکس RPL-36 Minion دارای چهار نشانگر LED نیز هست که برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند.
شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB
  • مجهز به چراغ قوه، کارآمد در طول شب

از دیگر ویژگی های کاربردی پاور بانک فانتزی عروسکی ریمکس RPL-36 Minion باید به مجهز بودن آن به چراغ قوه اشاره کنیم. این ویژگی باعث شده تا این پاوربانک چراغ قوه دار برای سفر و گردش در طبیعت کارایی بالایی داشته باشد و در طول شب و در مکان های تاریک بتوان از آن استفاده کرد.
مجهز به چراغ قوه، کارآمد در طول شب

جمع بندی

اگر به استفاده از محصولات فانتزی علاقه مندید و یا قصد خرید شارژر همراه به عنوان هدیه را دارید، پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک گزینه ایده آل برای شما است! این پاوربانک که به شکل کاراکتر اصلی انیمیشن مینیون ها طراحی شده، علاوه بر ظاهر فانتزی دارای کارایی بالایی نیز هست و از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال به خوبی برمی آید.
پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک و نحوه خرید پاوربانک ریمکس RPL-36 Minion را دریافت کنید. همچنین از طریق سایت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پاوربانک تک پورت موجود در بازار با بهترین قیمت بازار اقدام کنید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پاور بانک ریمکس Remax RPL-36 Minion با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر