۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

شارژر فندکی هویت Havit H212

شارژر فندکی هویت H212
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت H212

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و در جستجوی محصولی با دوام، با کیفیت و دارای عملکرد عالی در حین شارژدهی هستید، شارژر فندکی هویت Havit H212 را مد نظر داشته باشید! این شارژر فندکی قابل استفاده در انواع خودروهای سواری، کامیون، وانت و... می باشد و به خوبی از عهده تأمین شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال شما بر می آید. بنابراین بدون داشتن دغدغه بابت تمام شدن شارژ گوشی، می توانید به رانندگی های طولانی مدت بپردازید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت H212
  • با دوام و خوش ساخت

شارژر فندکی هویت مدل Havit H212 در ابعاد 74 * 31 * 31 میلی متر و وزن 29.3 گرم عرضه شده و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. شرکت هویت در ساخت این شارژر فندکی از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است. از آنجا که مواد اولیه به کار رفته در ساخت شارژر فندکی هویت H212 از نوع مرغوبی هستند، دوام و طول عمر بالای این محصول تضمین شده است. بنابراین با خیالی راحت بابت مقاومت بالای شارژر فندکی هویت H212 در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی، می توانید از آن در داخل خودروی خود استفاده نمایید.
با دوام و خوش ساخت
  • سه دستگاه متفاوت را به صورت هم زمان شارژ کنید!

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی شارژر فندکی ماشین هویت H212 مجهز بودن آن به سه پورت خروجی از نوع USB است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این شارژر متصل نمایید. بنابراین شارژر فندکی سه پورت هویت H212 هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد.
سه دستگاه متفاوت را به صورت هم زمان شارژ کنید!
به طور کلی از شارژر فندکی خودرو هویت H212 برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد.
  • اختصاص شدت جریان مناسب به صورت هوشمند

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین هویت H212 در زمان اتصال سه دستگاه به آن در مجموع برابر با 4.2 آمپر می باشد و از این جهت سرعت شارژدهی بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های متصل به شارژر فندکی هویت H212 نخواهید داشت. همچنین این شارژر فندکی از قابلیت تخصیص هوشمند شدت جریان به هر یک از دستگاه های متصل به آن (متناسب با نیاز هر دستگاه) برخوردار است. به این ترتیب به باتری دستگاه های متصل به شارژر در حین شارژدهی آسیب وارد نمی شود و از فشار آمدن به باتری خودرو نیز جلوگیری می شود.
اختصاص شدت جریان مناسب به صورت هوشمند

شارژر فندکی هویت Havit H212

  • تضمین ایمنی دستگاه ها در حین شارژ شدن

با استفاده از شارژر فندکی هویت H212 دیگر نگران آسیب دیدن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین شارژ شدن نباشید! این شارژر فندکی مقاومت بالایی در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما دارد و از دستگاه های متصل به آن در صورت رخ دادن چنین اختلالاتی محافظت می کند.
تضمین ایمنی دستگاه ها در حین شارژ شدن
بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین هویت H212 (در قسمت کناری پورت های خروجی) یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک خودرو با رنگ آبی روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق در دستگاه مطلع می کند.

جمع بندی

در مجموع شارژر فندکی هویت Havit H212 هر آنچه را که از یک شارژر با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این شارژر می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید.
شارژر فندکی هویت Havit H212
شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی خودرو هویت H212 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. جهت اطلاع از نحوه خرید و دریافت قیمت شارژر فندکی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. چنانچه پیش از این از شارژر فندکی هویت H212 استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک کنید.
شارژر فندکی هویت Havit H212

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر