۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M17a

پرینتر اچ پی Pro M17a
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 20 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M17a

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M17a برای کاربرانی عرضه شده است که قصد خرید پرینتر با ابعاد کوچک و جمع و جور برای قرار دادن بر روی میز را دارند و در عین حال به دنبال کیفیت و سرعت چاپ مطلوب هستند! چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M17a یکی از انواع پرینتر های لیزری شرکت اچ پی است که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو برخوردار است. سرعت بالا و کیفیت مطلوب در چاپ سیاه و سفید باعث محبوبیت این دستگاه رومیزی خوش ساخت در میان کاربران شده است.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M17a

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M17a

  • از کیفیت مطلوب تصاویر چاپ شده اطمینان داشته باشید!

پرینتر تک کاره اچ پی Pro M17a در چاپ متن ها و تصاویر کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهد. این پرینتر لیزری در هنگام پرینت اسناد از رزولوشن 600*600 dpi  برخوردار است و جزئیات موجود در تصاویر را با وضوح مناسب چاپ می کند. این ویژگی در چاپ متن ها اهمیت بسیاری دارد و متون را با خوانایی بالا چاپ می کند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M17a
  • عملکردی سریع در ارائه پرینت

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه پرینتر لیزری اچ پی M17a سرعت مناسب در پرینت است. این پرینتر لیزری اچ پی اولین پرینت را در عرض 8.2 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی آن به 20 برگ در دقیقه می رسد. بنابراین می توانید از آن در مصارف خانگی، ادارات و شرکت ها به طور مستمر استفاده کنید و از کیفیت و سرعت مطلوب اسناد چاپی خود اطمینان داشته باشید. به طور کلی این دستگاه کاربردی برای حجم کاری سبک و متوسط طراحی شده است.
عملکردی سریع در ارائه پرینت
  • مناسب برای حجم کاری متوسط

دستگاه پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Pro M17a در طول یک ماه قادر به انجام 8 هزار چاپ می باشد که برای مصارف اداری و خانگی سبک ایده آل می باشد. البته طبق توصیه شرکت اچ پی بهتر است از چاپگر تک کاره اچ پی Pro M17a ماهانه برای 100 تا 1000 چاپ استفاده شود تا اینگونه عمر دستگاه افزایش پیدا کرده و با افت کیفیت و پایین آمدن کارایی مواجه نشوید.
مناسب برای حجم کاری متوسط

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M17a

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ

ظرفیت کلی کاغذ پرینتر لیزری اداری اچ پی M17a در حالت استاندارد برابر با 150 برگ است که برای یک پرینتر رومیزی اداری کافی به نظر می رسد. در این سینی می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذ های A4 و دارای ابعاد کوچکتر از آن، کاغذ هایی با ضخامت کم، معمولی و زیاد، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل استفاده نمایید. از این پرینتر با این میزان ظرفیت کاغذ می توان در منازل برای کارهای روزمره استفاده کرد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M17a
  • سازگار با تونر کارتریج مرغوب و با کیفیت

مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پیPro M17a  شامل یک تونر کارتریج مشکی از مدل HP 47A می باشد. این تونر کارتریج مرغوب دارای ظرفیت چاپ 1000 برگ می باشد، بدین صورت برای مدتی می توانید از این دستگاه برای چاپ تصاویر و متن استفاده کنید. همچنین این تونر کارتریج از کیفیتی مطلوب برخوردار است و موارد چاپ شده با آن از ماندگاری مناسبی برخوردار است.
سازگار با تونر کارتریج مرغوب و با کیفیت

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M17a

  • قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر

برای اتصال پرینتر اداری اچ پی M17a به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ باید از پورت USB موجود بر روی بدنه دستگاه پرینتر اچ پی M17a بهره ببرید. این پرینتر به شما این امکان را می دهد تا فلش مموری خود را به پرینتر متصل کرده و بدون نیاز به کامپیوتر فایل های موجود بر روی مموری به طور مستقیم پرینت بگیرید. اگر قصد اتصال به کامپیوتر از طریق کابل را دارید، لازم به ذکر است که چاپگر لیزری تک کاره اچ پی Pro M17a با سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و مک سازگار می باشد . به آسانی امکان متصل شدن به لپ تاپ و کامپیوتر را برای شما فراهم می کند.
قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر
  • بهره مند از سخت افزار با کیفیت

با توجه به اینکه در چاپگر لیزری اچ پی HP Pro M17a  از پردازنده ی 500 مگا هرتز و حافظه رم 8 مگابایتی استفاده شده، در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد و می توانید از عملکردی روان و سریع بهره مند شوید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک پرینتر لیزری با کیفیت و سرعت چاپ مطلوب هستید و در عین حال دوام و طول عمر آن نیز برایتان اهمیت دارد، پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M17a  برای شما ساخته شده است! این پرینتر تک کاره لیزری مشکی تمام آنچه را که از یک پرینتر رومیزی اداری انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد و خیال شما را بابت چاپ با کیفیتِ متن ها و تصاویر راحت می کند.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری اچ پی M17a را دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از قیمت پرینتر لیزری و همچنین از نحوه خرید پرینتر لیزری مشکی مطلع شوید. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید نظرات خود درباره این محصول را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M17a

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر