۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

شارژر فندکی اوریکو UCE-2U
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U

شارژر فندکی Orico UCE-2U یکی از محصولات با کیفیت شرکت معتبر اوریکو می باشد که برای استفاده در داخل خودرو به منظور تأمین شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال طراحی و روانه بازار شده است. این شارژر فندکی در قسمت فندک انواع ماشین های سواری، کامیون، وانت و... قابل نصب بوده و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U تا انتهای متن با ما همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U
  • سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U قادر به تأمین شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاور بانک و دیگر دستگاه های دیجیتال می باشد و می توان آن را یک شارژر فندکی همه کاره دانست! این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد.
سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال
شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCE-2U از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد کاربرد دارد. پس با تهیه این شارژر فندکی قادر به شارژ کردن انواع گوشی های موبایل خواهید بود.
  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCE-2U مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر این اختلالات به طور کامل محافظت می کند و یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین شارژر فندکی UCE-2U از تکنولوژی جدید شرکت اوریکو به منظور شارژدهی بهینه بهره می برد و از بالا رفتن دما در حین شارژدهی جلوگیری می کند.
محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر
  • سریع در شارژدهی، افزایش طول عمر باتری

مجموع شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث شارژ شدن سریع تر دستگاه های متصل به شارژر، به خصوص گوشی، می شود و دیگر نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.
سریع در شارژدهی، افزایش طول عمر باتری
نکته ای که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که شارژر فندکی اوریکو UCE-2U مجهز به IC هوشمند است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن تنظیم می نماید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به شارژر و کاهش فشار به باتری خودرو می شود.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

  • نسوز، مقاوم و با دوام

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCE-2U در ابعاد 46 * 30 * 30 میلی متر عرضه شده و با توجه به ابعاد جمع و جوری که دارد، کوچکترین اختلالی در رانندگی شما ایجاد نخواهد کرد. این شارژر فندکی از پلی کربنات نسوز ساخته شده و به طور کامل در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع 1.2 متری، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاوم است. به طوری که می توان گفت که شارژر فندکی اوریکو UCE-2U برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما در تأمین شارژ دستگاه های مورد نظرتان در داخل خودرو خواهد بود.
نسوز، مقاوم و با دوام

جمع بندی

اگر قصد خرید شارژر فندکی برای ماشین را دارید و در جستجوی محصولی با دوام، خوش ساخت و با کیفیت عالی در شارژدهی هستید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U را مدنظر داشته باشید. این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند مجهز بودن به IC هوشمند، محافظت از دستگاه های متصل به آن و ارائه شارژ ایمن، سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان به یکی از شارژرهای فندکی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U
چنانچه شما هم قصد خرید شارژر فندکی اوریکو UCE-2U را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اوریکو UCE-2U اقدام نمایید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر