۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو J3
وزن: 260 گرم
ظرفیت باتری: 8000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دستگاه های دارای فناوری شارژ سریع (QC 3.0)
تعداد پورت: یک پورت خروجی USB و یک پورت مشترک برای ورودی و خروجی از نوع USB Type-C

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J3

پاور بانک J3 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت شرکت هوکو است که با به همراه داشتن آن خیالتان به طور کامل بابت تمام نشدن شارژ گوشی راحت خواهد بود! پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست تا ساعت های طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های مورد نظرتان منتظر بمانید! پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی کارآمد و مرغوب هستید، پاوربانک هوکو Hoco J3 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J3
  • ابعاد جمع و جور، طراحی ظاهری ساده اما شیک

با توجه به قابل حمل بودن پاوربانک، یکی از مشخصات مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشت ابعاد و وزن دستگاه است. شارژر همراه هوکو J3 در ابعاد 113*78*23 میلی متر و وزن 260 گرم ارائه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. به طوری که می توانید این پاوربانک وایرلس را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود گذاشته و از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.
پاوربانک جیبی هوکو J3 از لحاظ ویژگی های ظاهری و کیفیت ساخت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و دارای مقاومت قابل قبولی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی است. به طور کلی پاور بانک هوکو J3 دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و حس خوشایندی را در هنگام استفاده به شما منتقل می کند.
ابعاد جمع و جور، طراحی ظاهری ساده اما شیک
  • مناسب برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

باتری پاور بانک هوکو J3 دارای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای حدود دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است متغیر باشد. به طور کلی پاور بانک 8000 میلی آمپری هوکو J3 برای شارژ کردن گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست انتخاب ایده آلی است. البته بهتر است تا از این پاوربانک برای مصارف سنگین و شارژ دستگاه های پر مصرف استفاده نشود.
مناسب برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (فست شارژ)

پاوربانک هوکو 8000 میلی آمپر مدل Hoco J3 دارای یک پورت خروجی از نوع USB است و از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. دقت کنید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا دیگر دستگاه مورد نظر شما نیز باید با فناوری شارژ سریع سازگار باشد.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (فست شارژ)
  • مجهز به پورت USB Type-C با قابلیت شارژ دو طرفه

نکته قابل توجه در رابطه با پاور بانک فست شارژ هوکو J3 مجهز بودن آن به یک پورت USB Type-C است که قابلیت شارژ دو طرفه را دارد و هم می توان از آن به عنوان ورودی (برای شارژ باتری پاوربانک) و هم خروجی (برای شارژ دستگاه های دیگر) استفاده کرد. شدت جریان این پورت برابر با 3 آمپر است و دارای سرعتی بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری است. با توجه به این پورت ورودی/ خروجی، می توان قیمت پاور بانک تایپ سی هوکو J3 را کاملاً مناسب دانست.
مجهز به پورت USB Type-C با قابلیت شارژ دو طرفه
  • نشانگر های روشن حاکی از میزان شارژ باقی مانده

پاوربانک 8000 میلی آمپری هوکو J3 دارای یک پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و باتری پاوربانک را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به پورت های ورودی عادی شارژ می کند. بر روی کناره بدنه پاوربانک هوکو J3 پنج نشانگر LED نیز تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری به طور تقریبی آگاه می کنند.
نشانگر های روشن حاکی از میزان شارژ باقی مانده

جمع بندی

در مجموع می توان پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر را با توجه به پشتیبانی آن از فناوری فست شارژ و مجهز بودن به پورت USB Type-C یک پاوربانک با کیفیت و پر سرعت در شارژدهی دانست که به خوبی نیازهای روزمره شما را در شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت برطرف می کند.
اگر قصد خرید پاوربانک هوکو J3 را دارید، جهت دریافت قیمت پاوربانک و همچنین اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.
پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر