۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

هندزفری بلوتوث هوکو E35
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری هوکو E35

شرکت هوکو یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. از جمله محصولات این شرکت باید به هندزفری Hoco E35 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و برای پخش موسیقی و انجام دادن مکالمه تلفنی در حین انجام دادن کارهای روزمره کاربرد بالایی دارد. این هندزفری با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دارای بلوتوث و طراحی ارگونومیک خود، برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب می باشد.
معرفی هندزفری هوکو E35

قابلیت های هندزفری Hoco E35

  • طراحی ارگونومیک، وزن سبک

یکی از مشخصات هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن است! این هندزفری هندزفری بلوتوث تو گوشی به شکل گوش انسان طراحی شده و در ساخت آن اصول ارگونومی به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که با قرار دادن سرگوشی هندزفری هوکو E35 داخل گوش، قسمت بدنه آن دور قسمت بیرونی گوش قرار می گیرد و از لغزش یا خارج شدن هندزفری در حین حرکت شما جلوگیری می کند. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن سبک هندزفری تک گوشی هوکو E35 (10 گرم) است که باعث می شود تا در صورت استفاده های طولانی مدت از هندزفری دچار خستگی و ناراحتی نشوید.
طراحی ارگونومیک، وزن سبک
  • قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی

هندزفری بی سیم هوکو E35 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی به گوشی های موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. برای استفاده از هندزفری بلوتوثی هوکو E35 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن هندزفری در لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر شما قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد این هندزفری برابر با 10 متر می باشد و برای اینکه اتصال هندزفری و دستگاه متصل به آن قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.
قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی
نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که هندزفری بی سیم بلوتوثی هوکو E35 قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه را از طریق بلوتوث دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.
  • کیفیت عالی صدا در هنگام مکالمه و پخش موسیقی

هندزفری تو گوشی هوکو E35 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال کیفیت عالی صدا در پخش موسیقی و مکالمه هستند. این هندزفری به طور کامل فضای داخل گوش را پوشش می دهد و از نفوذ صداهای محیطی به داخل گوش جلوگیری می کند. همچنین هندزفری هوکو E35 صدایی با کیفیت HD در هنگام مکالمه به شما ارائه می دهد و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه نیز تجربه ای عالی از انجام مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.
کیفیت عالی صدا در هنگام مکالمه و پخش موسیقی

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

  • مجهز به چراغ LED و دکمه مدیریت تماس

بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی هوکو مدل Hoco E35 یک نشانگر LED تعبیه شده که در هنگام روشن کردن هندزفری و استفاده از آن، شما را از وضعیت عملکرد آن مطلع می کند. همچنین این هندزفری دارای دکمه مدیریت تماس نیز هست که از طریق آن می توانید تماس های دریافتی خود را رد کنید یا بپذیرید. دسترسی به این دکمه بسیار آسان است و به شما در استفاده راحت تر و سریع تر از هندزفری کمک زیادی می کند.
مجهز به چراغ LED و دکمه مدیریت تماس
  • تأمین شارژ هندزفری از یک باتری قدرتمند

یکی از مهم ترین مشخصات هندزفری بی سیم هوکو E35 مجهز بودن آن به یک باتری قدرتمند است که خیال شما را به طور کامل از شارژ داشتن هندزفری در طول روز راحت می کند! باتری به کار رفته در این هندزفری دارای ظرفیت 180 میلی آمپر است و شارژ کامل آن برای 13 ساعت مکالمه و گوش دادن به موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری، هندزفری هوکو E35 را برای مدت 400 ساعت در حالت آماده به کار (استند بای) نگه می دارد که میزان بسیار قابل توجهی است! باتری این هندزفری از طریق کابل MicroUSB و در کمتر از 2 ساعت شارژ می شود.
تأمین شارژ هندزفری از یک باتری قدرتمند

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 از کیفیتی عالی در مکالمه و گوش دادن به موسیقی به صورت بی سیم بهره مند خواهید شد! این هندزفری دارای کیفیت ساخت و دوام بسیار مطلوبی نیز هست و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35
چنانچه قصد خرید هندزفری هوکو E35 را دارید، برای دریافت قیمت هندزفری و اطلاع از نحوه خرید این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر