۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1150

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1150
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: (WAV (ADPCM and PCM) در سه حالت: (HQ (PCM), SP (PCM), LP (ADPCM
حافظه4 گیگابایت
میزان شارژدهی44 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1150

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1150 یک وسیله کارآمد برای ضبط صدا به منظور گزارش نویسی و نوت برداری است و می توان از آن برای ضبط صدای اساتید در کلاس های درسی یا استفاده های خبرنگاری و تهیه گزارش از مصاحبه ها استفاده کرد. این دستگاه ضبط صدا با ویژگی هایی مانند ضبط صدا با سه کیفیت، مجهز بودن به حافظه داخلی با ظرفیت 4 گیگابایت و وزن سبک توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا دارید در ادامه با ما همراه باشید.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1150
  • وزن سبک و کاربری آسان!

دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس مدل Philips DVT1150 در ابعاد 108 * 37 * 20 میلی متر و وزن فقط 46 گرم ارائه شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد. به طوری که به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و از آن برای ضبط صدا در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.
وزن سبک و کاربری آسان!
پنل جلویی رکوردر صدا فیلیپس DVT1150 شامل صفحه نمایش 1.3 اینچی و دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط صدا، عقب و جلو بردن فایل صوتی در حال پخش، حذف فایل و ایجاد فولدر می شود. همچنین بر روی صفحه نمایش این ویس رکوردر اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از صدای در حال ضبط، کیفیت صدای ضبط شده و میزان شارژ باتری نمایش داده می شود. با توجه به این مشخصات می توان کار با ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 را حتی برای افراد تازه کار بسیار آسان ارزیابی کرد.
  • امکان ضبط صدا در سه حالت مختلف

برای آغاز ضبط صدا با ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 تنها کافیست تا دکمه ضبط آن را فشار دهید و نیازی به تنظیمات اضافی ندارید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به ضبط فوری صدا کارایی بالایی دارد. همچنین این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی دارای قابلیت Voice-activated recording نیز هست که باعث آسان تر شدن کار با دستگاه برای شما می شود.
امکان ضبط صدا در سه حالت مختلف
میکروفون به کار رفته در ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1150 از نوع تک کاناله است و امکان کم و زیاد کردن میزان حساسیت آن با توجه به نیاز شما وجود دارد. به طور کلی دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1150 قادر به ضبط صدا با فرمت WAV در سه حالت HQ (PCM)، SP (PCM) و LP (ADPCM) با بیت ریت به ترتیب 384 kbps، 128 kbps و 32 kbps می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت صدای ضبط شده با ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 اطمینان کامل داشت.
  • مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی

در ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 از یک حافظه 4 گیگابایتی از نوع NAND Flash استفاده شده که فضای کافی برای ذخیره فایل های ضبط شده را در اختیار شما قرار می دهد. این میزان ظرفیت حافظه برای 24 ساعت ضبط صدا در حالت HQ، 75 ساعت ضبط صدا در حالت SP و 295 ساعت ضبط صدا در حالت LP کفایت می کند. بنابراین اگر نیاز به ضبط صدا به مدتی طولانی و در ساعات متوالی دارید، بدون نگرانی بابت کمبود حافظه می توانید از این ویس رکوردر برای این منظور استفاده کنید. این ویژگی بر روی قیمت ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 نیز مؤثر بوده است.
مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی
دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1150 دارای یک پورت USB 2.0 نیز هست که برای اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق این پورت و کابل USB به آسانی می توانید فایل های ذخیره شده بر روی ویس رکوردر را به دستگاه های دیگر منتقل کنید. این رکوردرصدا با سیستم عامل های ویندوز (نسخه های 7، 8 و 10) و مک سازگار است.

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1150

  • قابلیت پلی بک با سرعت متغیر

از ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 برای پخش فایل های ضبط شده به منظور نوت برداری یا تهیه گزارش نیز می توانید استفاده کنید. این دستگاه ضبط کننده صدای دانشجویی دارای اسپیکری با قطر 28 میلی متر و توان یک وات است و قادر به پخش صداهایی در محدوده فرکانسی 750 هرتز تا 18 هزار هرتز می باشد. از جمله قابلیت های کاربردی ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 در این زمینه می توان به امکان تغییر سرعت پخش صدای آن اشاره کرد که می تواند در نوت برداری آسان تر کمک زیادی به شما کند.
  • طول عمر بالای باتری

طول عمر بالای باتری
انرژی مورد نیاز ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1150 از دو باتری AAA تأمین می شود. این دستگاه ضبط صدای کوچک به گونه ای طراحی شده که مصرف باتری آن کاملاً بهینه باشد. به همین دلیل باتری های به کار رفته در آن تا 44 ساعت استفاده از دستگاه نیازی به تعویض ندارند. توجه داشته باشید که رکوردر صدا فیلیپس DVT1150 دارای باتری داخلی قابل شارژ نیست و در صورت اتمام شارژ آن، باید باتری های به کار رفته در دستگاه تعویض شوند.
  • دارای جک 3.5 میلی متری جهت اتصال به هدفون

بر روی کناره بدنه ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 یک جک 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده که امکان اتصال هندزفری و هدفون به آن را برای شما فراهم می آورد. این ویژگی از ایجاد مزاحمت صداهای اضافی در هنگام پخش فایل های ضبط شده جلوگیری می کند و باعث می شود تا بتوانید با کیفیت بهتری به فایل های صوتی مورد نظرتان گوش دهید. توجه داشته باشید که ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1150 فاقد درگاه اتصال به میکروفون خارجی است.
دارای جک 3.5 میلی متری جهت اتصال به هدفون

جمع بندی

با استفاده از دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1150 می توانید از کیفیتی بسیار مطلوب در ضبط صدا بهره مند شوید. این دستگاه ضبط صدا برای استفاده های دانشجویی و خبرنگاری انتخاب مناسبی است و به شما امکان ضبط صدا به منظور تهیه گزارش و نوت برداری را می دهد.
دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1150
چنانچه قصد خرید ویس رکوردر فیلیپس DVT1150 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه ضبط صدا را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این دستگاه ضبط صدا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر