۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q

شارژر فندکی اوریکو UCH-2U1Q
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: دو پورت USB 2.0، یک پورت مجهز به فناوری شارژ سریع (QC 2.0)
سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های اندرویدی و آیفون، تبلت، آیپد، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-2U1Q

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس مهم هستید و در حین رانندگی متوجه می شوید که شارژ گوشی تان تمام شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق نیز برایتان امکان پذیر نیست، خرید شارژر فندکی می تواند یک راه حل ایده آل باشد. از میان با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار، باید به شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q اشاره کنیم که تمام نیازهای شما در شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال را در هنگام رانندگی برطرف می کند. برای آشنایی با مشخصات این شارژر فندکی تا انتهای متن با ما همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-2U1Q
  • قابل استفاده برای تمامی سرنشینان خودرو

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-2U1Q با اتصال به درگاه فندکی خودرو، جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق 5 ولتی و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال تبدیل می کند. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی است و به شما این امکان را می دهد تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان جهت شارژ شدن به آن متصل نمایید. از این جهت شارژر فندکی سه پورت اوریکو UCH-2U1Q هم برای راننده و هم برای سرنشینان خودرو قابل استفاده خواهد بود.
قابل استفاده برای تمامی سرنشینان خودرو
  • پشتیبانی از شارژ سریع (فست شارژ)

یکی از پورت های شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-2U1Q از فناوری شارژ سریع (QC 2.0) پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به شارژ فوری، کمک زیادی به شما خواهد کرد! با اتصال گوشی های موبایل یا تبلت خود به این پورت، می توانید از شارژ شدن آن تا 75 درصد سریع تر نسبت به حالت عادی بهره مند شوید! توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمایند. مشخصات ولتاژ و شدت جریان خروجی این پورت برابر با 5V/2A، 9V/2A و 12V/1.5A می باشد.
پشتیبانی از شارژ سریع (فست شارژ)
شدت جریان پورت های دیگر شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCH-2U1Q به ترتیب برابر با 1.0 آمپر و 2.4 آمپر است و امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های اندرویدی و آیفون، تبلت، آیپد، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال و... با آنها وجود دارد. بهتر است تا برای دستیابی به کیفیتی عالی در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری برای شارژ موبایل و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی با ظرفیت باتری بالاتر استفاده نمایید.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q

  • تنظیم شدت جریان خروجی با استفاده از تراشه هوشمند

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCH-2U1Q قادر به تشخیص شدت جریان مورد نیاز دستگاه های متصل به آن و تنظیم شدت جریان خروجی به صورت هوشمند می باشد و به این ترتیب از آسیب وارد شدن به باتری دستگاه و فشار وارد شدن به باتری خودرو جلوگیری می کند. همچنین این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر افزایش دما و اتصال کوتاه نیز به طور کامل محافظت می نماید و امکان شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد.
تنظیم شدت جریان خروجی با استفاده از تراشه هوشمند
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت اوریکو در ساخت شارژر فندکی ماشین Orico UCH-2U1Q از پلاستیک سخت و مرغوب ABS استفاده کرده است و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به طوری که این شارژر فندکی سریع در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار بیش از حد یا رها شدن از دست و برخورد با زمین مقاوم است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

اگر در جستجوی یک شارژر فندکی با کیفیت، خوش ساخت و دارای قابلیت شارژ سریع هستید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود! این شارژر فندکی هر آنچه را که از یک شارژر مرغوب و کارآمد انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد و به خوبی از عهده تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در حین رانندگی بر می آید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q
شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-2U1Q را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر شما را در زمینه قیمت شارژر فندکی راهنمایی کنند. همچنین اگر پیش از این از شارژر فندکی اوریکو UCH-2U1Q استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک کنید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-2U1Q

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر