۱۳۹۸ بهمن ۲۳, چهارشنبه

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T8
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ریمکس RB-T8

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا بر اقتضای شغلتان تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید، خرید هندزفری خوش ساخت و سبک کارایی بالایی برای شما دارد. از جمله هندزفری های بلوتوثی با کیفیت موجود در بازار باید به هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 اشاره کنیم که امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی و همچنین گوش دادن به موسیقی را در حین رانندگی، پیاده روی و دیگر کارهای روزمره برای شما فراهم می آورد.
معرفی هندزفری ریمکس RB-T8

قابلیت های هندزفری Remax RB-T8

  • ارائه صدایی با کیفیت، واضح و شفاف

مسلماً یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب هندزفری، قدرت آن در ارائه صدا است. اگر هندزفری مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، هم در هنگام مکالمه و هم در هنگام گوش دادن به موسیقی مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد شد. با استفاده از هندزفری ریمکس RB-T8 خیالتان بابت این مشکلات راحت خواهد بود و می توانید از صدایی با کیفیت HD بهره مند شوید! این هندزفری دارای میکروفون با قابلیت کاهش نویز نیز هست و حتی در محیط های شلوغ هم صدای شما را با وضوحی کاملاً مناسب به طرف مقابل در مکالمه انتقال می دهد.
قابلیت های هندزفری Remax RB-T8
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هندزفری بی سیم ریمکس RB-T8 دارای بلوتوث نسخه 4.1 است و به انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS به آسانی به صورت بی سیم متصل می شود. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T8 را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث به آن دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و برای اینکه از یک اتصال بلوتوثی با کیفیت بهره مند شوید، فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود. هندزفری ریمکس RB-T8 قابلیت اتصال بلوتوثی به دو گوشی مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد و در صورت زنگ خوردن یکی از آنها به صورت خودکار بین دو گوشی سوئیچ را انجام می دهد.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

  • خوش ساخت و سبک!

شرکت ریمکس در ساخت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T8 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این هندزفری دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. این هندزفری در ابعاد 51 * 15 * 10 میلی متر و وزن 9 گرم عرضه شده و دارای سرگوشی بسیار نرمی است. بنابراین در صورت استفاده از آن در ساعات متوالی در طول روز، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست نمی دهد. هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T8 دارای گیره پلاستیکی نیز هست که به شکل هلال گوش طراحی شده و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین تحرک های شما جلوگیری می کند.
خوش ساخت و سبک!
هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T8 دارای طراحی زیبایی نیز هست و در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و سفید روانه بازار شده است. بنابراین امکان ست کردن هندزفری با گوشی برای شما وجود دارد و می توانید متناسب با سلیقه خود نسبت به خرید هندزفری با رنگ دلخواهتان اقدام نمایید.
  • میزان شارژدهی بسیار مطلوب باتری

باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T8 قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای حدود 4 تا 5 ساعت مکالمه و پخش موسیقی و روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار به مدت 55 ساعت می باشد. این میزان شارژدهی باتری باعث می شود تا نیازی به شارژ چند باره هندزفری در طول روز نداشته باشید و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.
میزان شارژدهی بسیار مطلوب باتری

جمع بندی

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که هم کیفیت صدای ارائه شده توسط هندزفری برایشان مهم است و هم به دنبال محصولی زیبا و با دوام هستند. اگر شما هم قصد خرید هندزفری ریمکس RB-T8 را دارید، برای اطلاع از نحوه خرید آن و همچنین دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری بلوتوثی خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از راهنمایی های کارشناسان ما بهره مند شوید.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر