۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW371R

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R
عمر لامپ: 10000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280 پیکسل
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 16,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW371R یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری عرضه شده است. این ویدئو پروژکتور از جمله ویدئو پروژکتورهای تعاملی موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید وایت برد معمولی خود را به یک برد هوشمند تبدیل کنید! همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است و کاملاً برای استفاده در فضاهای محدود مناسب می باشد. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW371R

  • وایت برد معمولی خود را به برد هوشمند تبدیل کنید

از جمله کاربردی ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R باید به تعاملی بودن آن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بر روی تصاویر به نمایش درآمده، مطالب مورد نظر خود را یادداشت کنید. توجه نمایید که برای این منظور باید از قلم مخصوص استفاده نمایید. همچنین ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R با نرم افزار ویندوزی Whiteboard Software نیز سازگار است که با استفاده از آن می توانید از تمام قابلیت های یک برد هوشمند بر روی وایت برد معمولی خود بهره مند شوید. این ویژگی ها با توجه به قیمت دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R باعث شده تا این محصول یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری به شمار آید.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW371R
  • مناسب برای نمایش تصاویر در فضاهای محدود

اگر در کلاس یا اتاق جلسه خود با محدودیت فضا مواجه اید، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R کمک زیادی به شما خواهد کرد. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش می باشد و به این ترتیب در اتاق های کوچک کارایی بالایی دارد. به طور دقیق تر باید اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R تصاویری در ابعاد 50 تا 100 اینچ را ارائه می دهد که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید 0.48 تا یک متر باشد. این ویژگی همچنین باعث می شود تا رفت و آمدهای احتمالی خللی در نمایش تصاویر ایجاد نکند.
مناسب برای نمایش تصاویر در فضاهای محدود
  • مجهز به لامپی با طول عمر فوق العاده!

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R مجهز بودن آن به یک لامپ 230 واتی است که در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 10 هزار ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) تا 20 هزار ساعت عمر خواهد کرد! این میزان طول عمر فوق العاده، باعث می شود تا هزینه های شما جهت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R به حد قابل توجهی کاهش یابد.
مجهز به لامپی با طول عمر فوق العاده!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW371R

  • توانمند در نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی

نسبت کنتراست در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R برابر با 16000:1 است و از این جهت می توان آن را برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی کاملاً مناسب دانست. چرا که این نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی با عمق مطلوب و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف نمایش داده شوند و به این ترتیب میزان خوانایی متون و کیفیت تصاویر بهبود یابد.
توانمند در نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی
  • ارائه تصاویری با کیفیت و شفافیت مناسب

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و رزولوشن آن برابر با 1280 * 800 پیکسل می باشد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و دارای رنگ هایی شاداب هستند. همچنین ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TW371R دارای شدت روشنایی 3300 لومن است که برای استفاده های اداری و آموزشی مناسب به نظر می رسد. با توجه به این میزان روشنایی، نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها ندارید و در اتاق هایی با میزان روشنایی معمولی می توانید با خیالی راحت از این ویدئو پروژکتور استفاده نمایید. البته پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به وضوح بالاتر، از دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW371R در اتاق های کاملاً روشن و پُرنور استفاده نکنید.
ارائه تصاویری با کیفیت و شفافیت مناسب
  • امکان تصحیح زاویه تصویر

از جمله قابلیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R می توان به امکان تصحیح زاویه تصویر تا 15 درجه عمودی (به صورت دستی و خودکار) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) اشاره کرد. این قابلیت کمک زیادی به شما در هنگام نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش می کند. لازم به ذکر است که شما می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R را بر روی سقف نصب کنید و یا آن را بر روی زمین یا میز قرار دهید.
امکان تصحیح زاویه تصویر
  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW371R به آسانی از طریق کابل به دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... قابل استفاده می باشد. بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور اداری پورت HDMI، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، سریال، LAN (مخصوص استفاده در شبکه) و پورت های USB A، USB B و MINI USB تعبیه شده که اتصال آن به دستگاه های دیگر را کاملاً آسان می کنند.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW371R با ویژگی هایی مانند قابلیت تبدیل وایت برد معمولی به برد هوشمند، طول عمر بالای لامپ و نمایش تصاویر در ابعادی بزرگ از فاصله ای کم نسبت به پرده نمایش توانسته به یکی از ویدئو پروژکتورهای محبوب و پرفروشِ موجود در بازار تبدیل شود. اگر شما هم قصد خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW371R را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرد تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی نمایند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW371R

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر