۱۳۹۸ بهمن ۲۳, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک MC2425adw
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 25 برگ در دقیقه یک رو، 12.5 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار است که امکان چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو را فراهم می آورد. علاوه بر پرینت، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw برای انجام کپی، اسکن و فکس نیز کاربرد دارد و امکانات چهار دستگاه مختلف را به صورت یکجا به شما ارائه می دهد. کیفیت چاپ عالی، مجهز بودن به وای فای و کیفیت ساخت بسیار مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر لکسمارک MC2425adw در میان کاربران شده است. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری با قابلیت های کاربردی و متنوع را دارید، این پرینتر لکسمارک را مدنظر قرار دهید.
معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw

  • کیفیتی عالی در چاپ را تجربه کنید!

رزولوشن چاپ پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی برابر با 1200*1200 dpi می باشد و از این جهت می توان از کیفیت چاپ عالی این پرینتر اطمینان داشت. همچنین این میزان رزولوشن به 2400*600 dpi نیز قابل ارتقا است که در صورت نیاز به چاپ با بالاترین کیفیت می توانید از آن بهره ببرید. در این حالت حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما با وضوح و میزان خوانایی بالایی به روی کاغذ منتقل می شوند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2425adw
  • یک پرینتر ایده آل برای مصارف اداری

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری اداری لکسمارک مدل Lexmark MC2425adw برابر با 75000 چاپ در ماه است و از این جهت می توان این پرینتر را برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط مناسب دانست. باید به این نکته هم اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از این پرینتر برای انجام 800 تا 6500 چاپ در ماه استفاده شود.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با چاپگر چهار کاره لکسمارک MC2425adw این است که این پرینتر قادر به انجام پرینت و کپی با سرعت 25 برگ در دقیقه در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی است که برای مصارف اداری و انجام چاپ های متوالی در تعداد معمولی سرعت مناسبی به نظر می رسد.
یک پرینتر ایده آل برای مصارف اداری
  • قابلیت تهیه اسکن از اسناد مورد نظر شما

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز پرینتر اداری لکسمارک MC2425adw به کار شما خواهد آمد! در این پرینتر چند کاره از یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ استفاده شده و امکان اسکن با رزولوشن 600 dpi را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر قادر به انجام اسکن به هر دو صورت یک رو (با سرعت حداکثر 50 تصویر در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 32 تصویر در دقیقه در حالت رنگی) و دو رو (با سرعت حداکثر 23 تصویر در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 14 تصویر در دقیقه در حالت رنگی) می باشد و کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.
از دیگر قابلیت های اسکنر به کار رفته در چاپگر چند کاره لکسمارک MC2425adw باید به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF، BMP و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، حافظه USB، فولدر موجود در شبکه و سرور FTP اشاره کرد.
قابلیت تهیه اسکن از اسناد مورد نظر شما
  • مناسب برای ارسال و دریافت فکس

از دیگر قابلیت های پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک MC2425adw ارسال و دریافت فکس است. این پرینتر به یک مودم فکس با سرعت حداکثر 33.6 kbps مجهز بوده و قادر به ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ می باشد. با توجه به این قابلیت و اینکه این پرینتر یک دستگاه چهار کاره است، می توان قیمت پرینتر لیزری لکسمارک MC2425adw را مناسب ارزیابی کرد.
مناسب برای ارسال و دریافت فکس

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MC2425adw

  • توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف

در حالت استاندارد در پرینتر لیزری لکسمارک MC2425adw از یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی استفاده شده و شما می توانید در صورت نیاز به کاغذ بیشتر، ظرفیت کلی کاغذ دستگاه را با تهیه سینی های اختیاری به 900 برگ نیز ارتقا دهید. پرینتر رومیزی لکسمارک MC2425adw قابلیت چاپ بر روی کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، مقوای نازک، لیبل های ساده و از جنس وینیل را دارد.
  • سازگار با تونر کارتریج هایی با مدل ها و ظرفیت های مختلف

یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر لیزری لکسمارک MC2425adw سازگاری آن با تونر کارتریج های مختلف است. در این پرینتر لکسمارک یک تونر کارتریج مشکی (با ظرفیت چاپ 1400 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی (با ظرفیت 750 برگ) استفاده شده است. در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از تونر کارتریج مشکی در مدل های C2310K0 (با ظرفیت چاپ 1000 برگ)، C231HK0 (با ظرفیت چاپ 3000 برگ) یا C241XK0 (با ظرفیت چاپ 6000 برگ) در  پرینتر لیزری رنگی لکسمارک MC2425adw استفاده کنید.
همچنین تونر کارتریج های رنگی با ظرفیت های 1000 برگ، 2300 برگ و 3500 برگ در این چاپگر لیزری رنگی چند کاره قابل استفاده می باشد. برای مشاهده مدل های این تونر کارتریج ها به بخش «مشخصات فنی» مراجعه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MC2425adw

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw

  • ارائه عملکردی سریع و روان

در چاپگر لیزری چند کاره لکسمارک MC2425adw از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم با ظرفیت 1024 مگابایت استفاده شده و به همین دلیل این پرینتر عملکرد سریع و روانی از خود نشان می دهد. این مجموعه سخت افزاری از بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم جلوگیری می کند.
ارائه عملکردی سریع و روان
  • اتصال به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

با استفاده از پرینتر وایرلس لکسمارک MC2425adw به آسانی به صورت بدون سیم به دستگاه های دیگر از طریق وای فای متصل شوید. با توجه به این ویژگی دیگر نیازی به انتقال فایل های ذخیره شده بر روی گوشی یا تبلت خود به کامپیوتر را ندارید و می توانید به صورت مستقیم آنها را از روی گوشی یا تبلت چاپ کنید.
پرینتر لیزری چند کاره لکسمارک MC2425adw دارای پورت های USB نیز هست و از طریق کابل می توان آن را به کامپیوتر متصل کرد. همچنین این پرینتر از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری برخوردار است.
در صورت نیاز به کار تیمی و گروهی با پرینتر لکسمارک MC2425adw قادر هستید تا آن را از طریق پورت اترنت به شبکه های کابلی متصل کنید. در این حالت امکان دسترسی به پرینتر از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.
اتصال به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw دارای امکانات متعددی است و نیازهای شما در زمینه پرینت، کپی، اسکن و فکس را به خوبی برطرف می کند. این پرینتر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به وای فای و دوام و طول عمر بالا برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه پرینتر لیزری لکسمارک MC2425adw با بهترین قیمت بازار به شما است. جهت دریافت قیمت پرینتر چهار کاره لیزری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر چند کاره لکسمارک MC2425adw به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2425adw

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر