۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15

هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T15
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ریمکس RB-T15

اگر قصد خرید هندزفری برای انجام مکالمات روزمره یا گوش دادن به موسیقی را دارید، هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هندزفری به صورت بی سیم به گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود و این امکان را به شما می دهد تا در حین انجام دادن کارهای روزانه یا رانندگی، بتوانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.
معرفی هندزفری ریمکس RB-T15

قابلیت های هندزفری Remax RB-T15

  • طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک

هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T15 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاوه بر قابلیت های فنی، ظاهر هندزفری نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. این هندزفری به صورت دورنگ طراحی شده و در رنگ های تماماً مشکی، طلایی/ مشکی و نقره ای/ مشکی در دسترس می باشد. در مجموع می توان طراحی ظاهری هندزفری ریمکس RB-T15 را شیک و زیبا دانست و استفاده از آن حس خوبی را به شما خواهد بخشید.
قابلیت های هندزفری Remax RB-T15
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، ابعاد جمع و جور و وزن سبک هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T15 است. این هندزفری در ابعاد 51 * 13.8 * 9.15 میلی متر و وزن فقط 7 گرم ارائه شده و کاملاً برای استفاده های طولانی مدت مناسب است. به طوری که در صورت قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به انجام کارهای روزانه، اصلاً وزن آن را احساس نمی کنید! همچنین سرگوشی هندزفری ریمکس RB-T15 بسیار نرم و راحت است و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای گوش شما نمی شود.
  • اتصال آسان به دستگاه های مجهز به بلوتوث

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T15 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. این هندزفری بلوتوث تو گوشی در هنگام برقراری اتصال بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شود. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T15 برابر با 10 متر و فاصله هندزفری با دستگاه متصل با آن نباید از این مقدار بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط میان آنها قطع می شود. هندزفری ریمکس RB-T15 قادر به اتصال بلوتوثی به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف نیز هست که باعث افزایش کارایی آن می شود.
اتصال آسان به دستگاه های مجهز به بلوتوث
همچنین این هندزفری به جک 3.5 میلی متری نیز مجهز است که امکان اتصال کابل های AUX به آن را برای شما فراهم می آورد. این ویژگی با توجه به قیمت هندزفری بی سیم ریمکس RB-T15 یک قابلیت کاربردی به نظر می رسد.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15

  • ارائه صدایی شفاف، واضح و بدون نویز

با استفاده از هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T15 از صدایی شفاف و واضح بهره مند می شوید و می توانید با کیفیتی بسیار مطلوب به موسیقی های دلخواهتان گوش دهید. این هندزفری بی سیم بلوتوثی در هنگام انجام مکالمه های تلفنی نیز عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد. میکروفون به کار رفته در هندزفری ریمکس RB-T15 از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و از انتقال صداهای اضافی و نویزهای محیطی در هنگام مکالمه به طرف مقابل جلوگیری می کند.
ارائه صدایی شفاف، واضح و بدون نویز
به منظور استفاده راحت تر از هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T15 بر روی قسمت بیرونی بدنه آن یک دکمه چند منظوره تعبیه شده که برای خاموش و روشن کردن هندزفری بی سیم بلوتوثی، برقراری اتصال بلوتوثی، پاسخ دادن به تماس های دریافتی و پخش موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در قسمت کناری بدنه هندزفری Remax RB-T15 دکمه های کنترلی صدا قرار دارند که می توان از آنها برای کم و زیاد کردن صدا، عقب و جلو بردن قطعه موسیقی در حال پخش و... بهره برد.
  • قادر به پخش موسیقی و انجام مکالمه به مدت 5 ساعت

باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T15 دارای ظرفیت 55 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای 5 ساعت پخش موسیقی و مکالمه کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 120 ساعت روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار می باشد. با توجه به این میزان شارژدهی می توان گفت که نیازی به شارژ چندباره هندزفری بلوتوث تو گوشی در طول روز نخواهید داشت و می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.
قادر به پخش موسیقی و انجام مکالمه به مدت 5 ساعت
باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری هندزفری شارژی ریمکس RB-T15 در عرض 2 ساعت و از طریق کابل MicroUSB شارژ می شود.
  • سایر مشخصات فنی

برای کسانی که به دنبال اطلاعات فنی دقیق تری درباره هندزفری بی سیم ریمکس RB-T15 هستند باید بگوییم که این هندزفری دارای فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 16 اهم و حساسیت 110 دسی بل می باشد. بنابراین هندزفری ریمکس RB-T15 قادر به ارائه انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان خواهد بود.
سایر مشخصات فنی

جمع بندی

در مجموع می توان هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15 را یک هندزفری شیک و توانمند در برقراری اتصال بلوتوثی با دستگاه های دیگر دانست که صدایی با کیفیت و واضح در هنگام مکالمه و پخش موسیقی را به شما ارائه می دهد.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15
چنانچه قصد خرید هندزفری ریمکس RB-T15 را دارید، برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع هندزفری و یا دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین در صورتی که قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری بلوتوثی مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T15

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر