۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus

هندزفری بلوتوث موتورولا Boom 2Plus
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری موتورولا Boom 2Plus

با استفاده از هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus مکالمات تلفنی خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید و به موسیقی های دلخواهتان در حین انجام دادن کارهای روزمره گوش دهید. این هندزفری دارای یک گوشی است و به صورت بلوتوثی به موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. از جمله قابلیت های هندزفری بی سیم موتورولا Boom 2Plus می توان به ضد آب بودن، ارائه صدایی با کیفیت HD و وزن بسیار سبک آن اشاره کرد که باعث شده تا این هندزفری به محصولی کارآمد و پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود.
معرفی هندزفری موتورولا Boom 2Plus

قابلیت های هندزفری Motorola Boom 2Plus

  • اتصال بلوتوثی به انواع دستگاه دیجیتال

برای استفاده از هندزفری موتورولا مدل Boom 2Plus کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث موبایل،  تبلت یا دستگاه های دیگر مورد نظرتان، به آن دسترسی خواهید داشت. بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی موتورولا Boom 2Plus یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که شما را از وضعیت عملکرد دستگاه در هنگام اتصال بلوتوثی آگاه می کند.
قابلیت های هندزفری Motorola Boom 2Plus
هندزفری موتورولا Boom 2Plus قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت هم زمان را نیز دارد و از فناوری Multipoint پشتیبانی می کند. در این حالت، هندزفری به صورت اتوماتیک میان دستگاه های متصل به آن در صورت دریافت تماس سوئیچ می کند.
  • ارائه صدایی با کیفیت HD

اگر به دنبال خرید هندزفری با بالاترین کیفیت در انجام مکالمه های تلفنی هستید، هندزفری تک گوشی موتورولا Boom 2Plus را مد نظر داشته باشید! این هندزفری قادر به ارائه صدا با کیفیت HD به شما می باشد و صدای طرف مقابل در مکالمه را با بالاترین کیفیت منتقل می کند. همچنین هندزفری موتورولا Boom 2Plus به یک میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز مجهز است و حتی در محیط های دارای همهمه و پر سروصدا نیز صدای شما را به خوبی انتقال می دهد. قسمت پایینی بدنه هندزفری موتورولا Boom 2Plus نیز دارای لولاست و از قابلیت تنظیم زاویه بهره می برد. این ویژگی نیز به بهتر منتقل شدن صدای شما در حین مکالمه کمک زیادی می کند.
ارائه صدایی با کیفیت HD
یکی از ویژگی های قابل توجه هندزفری بی سیم بلوتوثی موتورولا Boom 2Plus امکان پذیرفتن تماس های دریافتی به صورت صوتی است. برای این منظور در هنگام دریافت کردن تماس تنها کافیست تا کلمه Answer را بگویید تا مکالمه برقرار شود.

هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus

  • ضد آب، با دوام و خوش ساخت

هندزفری موتورولا Boom 2Plus دارای استاندارد IP54 است و در برابر نفوذ قطرات آب به طور کامل مقاوم است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با خیالی راحت بتوانید از این هندزفری در فضای باز و درهنگام بارش باران و برف استفاده کنید. همچنین این هندزفری تو گوشی بیسیم مقاومت بالایی در برابر دیگر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار دارد و از کیفیت ساختی عالی بهره می برد.
ضد آب، با دوام و خوش ساخت
از دیگر مشخصات هندزفری ضد آب موتورولا Boom 2Plus باید به وزن سبک و مجهز بودن آن به یک سرگوشی نرم و راحت اشاره کرد که باعث می شود تا در هنگام استفاده از این هندزفری برای ساعت های متوالی، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست ندهد. از این جهت می توان هندزفری بی سیم موتورولا Boom 2Plus را برای استفاده در تمام طول روز کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه این هندزفری به گونه ای طراحی شده که امکان قرار دادن آن در هر دو گوش سمت راست و چپ وجود دارد.
ضد آب، با دوام و خوش ساخت
نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی موتورولا Boom 2Plus دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیز تعبیه شده که دسترسی به آنها به آسانی امکان پذیر است.
  • تأمین انرژی از باتری قدرتمند

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم تک گوشی موتورولا Boom 2Plus برای 9 ساعت انجام مکالمه کفایت می کند. بدین ترتیب با یک بار شارژ باتری این هندزفری بلوتوث تو گوشی، می توانید از آن در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ مجدد آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای شارژ باتری هندزفری موتورولا Boom 2Plus باید از کابل MicroUSB بهره ببرید.
تأمین انرژی از باتری قدرتمند

جمع بندی

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی به منظور مکالمه یا گوش دادن به موسیقی در حین انجام کارهای روزانه تان را دارید، هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هندزفری صدایی با کیفیت و وضوح عالی به شما ارائه می دهد و با توجه به ضد آب بودن، در تمام طول روز و در فضاهای باز نیز قابل استفاده می باشد.
هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را دریافت نمایید. همچنین چنانچه در انتخاب هندزفری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در این مورد در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Boom 2Plus

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر