۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204

شارژر فندکی ریمکس RCC204
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204

اگر در حین رانندگی از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل زیاد استفاده می کنید، حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ گوشی تان در خودرو مواجه شده اید! با خرید شارژر فندکی می توانید به طور کامل از این دغدغه نجات پیدا کنید و با خیالی راحت به رانندگی بپردازید. شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204 با اتصال به قسمت فندک خودرو، برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به برق مورد نیاز شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و امکان شارژ گوشی را در حین رانندگی برای شما فراهم می آورد. توجه داشته باشید که در حالت کلی استفاده از هر نوع شارژر فندکی فقط در هنگام روشن بودن ماشین امکان پذیر است.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204
  • طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب

شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC204 یکی از شارژرهای فندکی زیبا و خوش ساخت شرکت ریمکس است که استفاده از آن جلوه زیبایی به فضای داخلی ماشین شما خواهد بخشید. این شارژر فندکی دارای بدنه ای براق از جنس فلز بوده و قسمت پایینی بدنه آن به شکل شش ضلعی طراحی شده است. همچنین شارژر فندکی ریمکس RCC204 در رنگ های متنوع و جذابی نیز ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید نسبت به تهیه رنگ مورد نظرتان اقدام نمایید.
طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب
  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.4 آمپر می باشد. شما می توانید با استفاده از این شارژر فندکی دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. به طور کلی شارژر فندکی دو پورت ریمکس RCC204 قادر به تأمین شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB است و کارایی بالایی در ماشین شما خواهد داشت.
پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC204 برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی موبایل، می توانید از پورت 2.4 آمپری برای این منظور بهره ببرید. در این حالت سرعت شارژ شدن گوشی تا 30 درصد نسبت به حالت عادی بهبود خواهد یافت.
شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204

  • حفاظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در حین شارژدهی

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC204 با دیگر شارژرهای فندکی موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به مدارهای داخلی محافظ است که امنیت دستگاه های متصل به آن را به طور کامل تضمین می کند. این شارژر فندکی خودرو به طور کاملاً هوشمند از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه باتری، اضافه بار و نوسان ولتاژ و شدت جریان ورودی محافظت می کند و از آسیب رسیدن به آنها در صورت بروز چنین اختلالاتی جلوگیری می کند.
حفاظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در حین شارژدهی

 جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204 برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک شارژر فندکی با کیفیت هستند و در عین حال ویژگی های ظاهری آن نیز برایشان اهمیت دارد. این شارژر فندکی با ارائه سرعتی مطلوب در شارژدهی، برای تأمین شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال در خودرو کاربرد دارد و شما را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی نجات می دهد!
شما می توانید جهت دریافت قیمت شارژر فندکی ریمکس RCC204 و اطلاع از نحوه خرید انواع شارژر فندکی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اقدام کنید. همچنین اگر در رابطه با انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر