۱۳۹۸ بهمن ۲۳, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C23
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره های نگه دارنده
قابلیت نصب: داشبورد و شیشه ماشین
مناسب برای: گوشی های 3.5 تا 7 اینچ

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C23

همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی موبایل و استفاده از آن در حین رانندگی خلاف مقررات راهنمایی رانندگی است و احتمال بروز تصادفات را به میزان زیادی افزایش می دهد. اما بسیاری از مواقع پیش می آید که در هنگام رانندگی نیاز به کار با گوشی پیدا می کنید. در چنین شرایطی خرید پایه نگهدارنده یکی از اقدامات اساسی محسوب می شود! از جمله پایه های نگهدارنده گوشی موجود در بازار می توان به پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23  اشاره کرد که تمام انتظارات شما از یک محصول با کیفیت و کارآمد را برآورده می کند.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C23
  • قابلیت چسبیدن به شیشه ماشین یا داشبورد

نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو C23 به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین قابل استفاده می باشد. نکته قابل توجه در رابطه با این پایه نگهدارنده، قدرت چسبندگی فوق العاده بالای آن است. به طوری که حتی با قرار داشتن در زیر نور آفتاب و تکان های شدید ماشین نیز از جای خود خارج نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هولدر موبایل یسیدو C23 برای قرار دادن گوشی خود در آن استفاده نمایید.
قابلیت چسبیدن به شیشه ماشین یا داشبورد
  • دارای دو گیره نگهدارنده در کناره ها و یک گیره در قسمت پایینی بدنه

از پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C23 می توان برای قرار دادن انواع گوشی های موبایل در اندازه های 3.5 تا 7 اینچ استفاده کرد. این پایه نگهدارنده دارای دو گیره در کناره های آن است که به آسانی می توان فاصله آنها را کم و زیاد کرد. در قسمت پایینی بدنه هولدر گوشی یسیدو C23 نیز یک گیره اضافی طراحی شده که به محکم تر قرار گرفتن گوشی در آن کمک زیادی می کند. همچنین این گیره اضافی از وارد آمدن فشار به گیره های کناری جلوگیری می کند. این گیره دارای دو زائده است که از یکدیگر فاصله دارند و می توان کابل شارژ را از میان آنها عبور داد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا در هنگامی که گوشی در هولدر یسیدو C23 قرار دارد، بتوانید آن را با یک شارژر فندکی یا پاور بانک شارژ کنید.
دارای دو گیره نگهدارنده در کناره ها و یک گیره در قسمت پایینی بدنه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23

  • بهترین زاویه دید را انتخاب کنید!

در پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین یسیدو C23 از یک پایه تلسکوپی استفاده شده که امکان باز و بسته کردن و تنظیم ارتفاع آن وجود دارد. همچنین محل قرار گرفتن گوشیِ این هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را برای خود انتخاب کنید. بنابراین با استفاده از هولدر موبایل 360 درجه یسیدو C23 می توانید بدون کوچکترین مشکلی در هنگام رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته و به راحتی با آن کار کنید.
بهترین زاویه دید را انتخاب کنید!
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

در ساخت نگهدارنده گوشی یسیدو C23 از پلاستیک ABS استفاده شده که باعث شده تا این محصول در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد. در مجموع این هولدر دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب

جمع بندی

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و خوش ساخت هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23 را مد نظر داشته باشید. این هولدر با قدرت چسبندگی بسیار بالا و قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در خودروی شماست.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23
جهت دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هولدر موبایل یسیدو C23 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین چنانچه قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C23

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر