۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3

با استفاده از شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز بودن به فناوری فست شارژ و کیفیت ساخت عالی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسانی است که ساعات زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند و به دنبال خرید شارژر فندکی هستند.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3
  • مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

به طور کلی از شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این دستگاه با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. بر روی بدنه شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 سه پورت خروجی از نوع USB تعبیه شده و شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. از این جهت این شارژر فندکی علاوه بر راننده، برای دیگر سرنشینان خودرو نیز کاربرد دارد و به خصوص در مسافرت با ماشین کارایی بالایی از خود نشان می دهد.
مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

با استفاده از شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-Q3 بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! یکی از پورت های این شارژر فندکی از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی یا دستگاه های دیگر، می توانید از آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که این پورت دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9 تا 12 می باشد. شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCH-Q3 به صورت هوشمند نسبت به انتخاب بهترین ولتاژ متناسب با دستگاه متصل به آن عمل می کند و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و دیگر دستگاه های مد نظر شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کنند.
دو پورت دیگر شارژر فندکی سه پورت اوریکو UCH-Q3 نیز دارای شدت جریان های خروجی 1 آمپر و 2.1 آمپر هستند. اگر به دنبال بهترین کیفیت شارژ هستید، پیشنهاد می کنیم تا از پورت یک آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCH-Q3 از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ دستگاه های دارای سیستم عامل iOS مانند آیفون و آیپد کاربرد دارد. همچنین شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی ها کاربرد دارد و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می کند.
مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS
  • خوش ساخت و با دوام

مورد دیگری که در رابطه با شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 باید به آن اشاره کنیم، ابعاد جمع و جور و قابلیت حمل آسان آن است. این شارژر فندکی در ابعاد 76*45*25 میلی متر عرضه شده و فضای کمی از محیط داخل خودروی شما را اشغال می کند. همچنین شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد.
خوش ساخت و با دوام

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و به خوبی از عهده شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر شما بر می آید. پس اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و خوش ساخت هستید، این شارژر فندکی را مد نظر داشته باشید.
برای اطلاع از قیمت شارژر فندکی موبایل و نحوه خرید شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی از طریق سایت شرکت ایده برتر اقدام نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر