۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک هوکو J15
وزن: 311 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، دستگاه های دارای قابلیت فست شارژ (شارژ سریع)
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J15

پاوربانک یکی از وسایلی است که در فعالیت های روزانه و همچنین سفر و تفریح های بیرون از شهر کاربرد بالایی دارد. یک پاوربانک مرغوب و با کیفیت خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت می کند! اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی با دوام، با کیفیت و سریع در شارژدهی هستید، پاوربانک هوکو مدل Hoco J15 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت.
مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J15
  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

مسلماً اولین موردی که در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه می کنید، ظرفیت آن است! اگر به دنبال پاوربانکی برای مصارف روزمره هستید، پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود به کار شما خواهد آمد. ظرفیت این پاوربانک گوشی موبایل برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که این میزان دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.
ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال
علاوه بر شارژ باتری گوشی موبایل ، پاور بانک هوکو J15 برای شارژدهی به تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و دستگاه هایی از این دست نیز کاربرد دارد.
  • مجهز به پورت های ورودی و خروجی متنوع با قابلیت فست شارژ

بر روی بدنه پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو J15 دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 تعبیه شده که هر دو پورت از قابلیت شارژ سریع برخوردارند. با استفاده از این پورت ها می توانید دستگاه های مورد نظر خود (به خصوص گوشی) را با بالاترین سرعت شارژ نمایید.
مجهز به پورت های ورودی و خروجی متنوع با قابلیت فست شارژ
پاور بانک فست شارژ هوکو J15 دارای پورت ورودی MicroUSB نیز هست که برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت نیز از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و به همین دلیل شارژر همراه هوکو J15 در هنگام شارژ شدن نیز سرعت بالایی دارد.
مجهز به پورت های ورودی و خروجی متنوع با قابلیت فست شارژ
یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز شارژر همراه هوکو J15 با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به یک پورت USB Type-C است که از نوع هم ورودی و هم خروجی است و می توان از آن برای شارژدهی به دستگاه های دیگر و شارژ خود پاوربانک استفاده کرد. شدت جریان ورودی و خروجی این پورت در پاور بانک تایپ سی هوکو Hoco J15 برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است و از سرعت شارژ بسیار بالایی بهره می برد.

پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری زیبا و شیک

پاوربانک جیبی هوکو J15 در ابعاد 220 * 100 * 30 میلی متر و وزن 311 گرم عرضه شده که شاید وزن آن برای یک پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر کمی زیاد به نظر برسد. البته برای حمل و جابجایی این پاوربانک کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید آن در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.
طراحی ظاهری زیبا و شیک
از لحاظ ظاهری نیز پاوربانک هوکو J15 در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و انتظارات شما را به خوبی در این زمینه برآورده می کند. قسمت بالایی بدنه این پاوربانک در محل قرارگیری پورت ها دارای ضخامت کمتری نسبت به بدنه می باشد و این نوع طراحی جلوه متفاوت و زیبایی به آن بخشیده است. همچنین بر روی سطح بدنه پاور بانک ده هزار هوکو J15 چند خط مورب دیده می شود که باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر دستگاه شده اند. بر روی یکی از این خطوط مورب، چهار نشانگر LED تعبیه شده که میزان شارژ باتری پاور بانک را به اطلاع شما می رسانند.

جمع بندی

پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که سرعت شارژ شدن گوشی و دیگر دستگاه ها برایشان اهمیت زیادی دارد. این پاوربانک از فناوری فست شارژ هم در شارژدهی و هم در شارژگیری برخوردار بوده و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.
پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
چنانچه قصد خرید اینترنتی پاور بانک هوکو J15 را دارید، به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا قیمت لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما قرار دهند. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
پاور بانک هوکو Hoco J15 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر