۱۳۹۸ بهمن ۲۳, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اکو
وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل
شدت روشنایی: 3200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که نیاز به برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز نیاز دارند. این ویدئو پروژکتور دارای وزن سبک و ابعاد جمع و جوری است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A دارای شدت روشنایی مناسبی نیز هست و به شما در برگزاری یک جلسه کاری موفق کمک زیادی می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX320A

  • مناسب برگزاری جلسات کاری سیار

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SX320A در ابعاد 307*80*210 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را داخل کیف قرار داد و با خود به مکان های مختلف حمل کرد. از این جهت همان طور که اشاره شد، این ویدئو پروژکتور گزینه ایده آلی برای برگزاری جلسات کاری در چند اداره یا شرکت مختلف در طول روز به شمار می آید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A نیز مؤثر بوده است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX320A
  • وضوح بسیار مناسب تصاویر در روشنایی روز

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشت، میزان روشنایی آن است. اگر ویدئو پروژکتور مورد استفاده از میزان روشنایی پایینی برخوردار باشد، در نمایش تصاویر در اتاق های روشن به مشکل خواهید خورد و تصاویر مورد نظر شما واضح نخواهند بود. میزان روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A برابر با 3200 لومن است که برای نمایش تصاویر در روز و اتاق هایی با میزان روشنایی معمولی کاملاً مناسب است. با استفاده از این ویدئو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق ندارید. البته بهتر است تا از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A در مکان های کاملاً پُر نور و روشن استفاده نشود.
وضوح بسیار مناسب تصاویر در روشنایی روز
  • ارائه تصاویری با رنگ های شاداب و زنده

رزولوشن یا وضوح تصویر در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A برابر با 1024*768 پیکسل و نسبت کنتراست آن برابر با 2000:1 است. همچنین این ویدئو پروژکتور از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A دارای کیفیت مناسبی هستند و به خصوص رنگ های موجود در تصاویر شاداب و زنده خواهند بود. البته توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A یک دستگاه قابل حمل بوده و برای استفاده در جلسات اداری عرضه شده است. بنابراین نباید از آن انتظار نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت را داشت.
ارائه تصاویری با رنگ های شاداب و زنده
  • امکان تصحیح زاویه تصویر و بزرگ نمایی

نصب ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش به آسانی انجام می گیرد. شما می توانید این ویدئو پروژکتور پاناسونیک را بر روی سقف نصب کنید و یا آن را بر روی میز یا زمین جهت نمایش تصاویر قرار دهید. این ویدئو پروژکتور دارای امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 30 درجه عمودی و افقی) و زوم دستی تا 1.2 برابر است و به شما در تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک زیادی می کند.
به طور کلی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 300 اینچ می باشد و هم در اتاق های کوچک و دارای فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش برای نمایش تصاویر در ابعاد 33 اینچ باید بین 0.93 تا 1.12 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 300 اینچ باید بین 8.73 تا 10.49 متر باشد.
امکان تصحیح زاویه تصویر و بزرگ نمایی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A

  • مجهز به لامپ 230 واتی جهت نمایش

لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-SX320A دارای توان 230 وات است و تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه دوام خواهد داشت. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) را نیز دارد که در این حالت عمر لامپ ویدئو پروژکتور به 5000 ساعت می رسد. نکته قابل توجه در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A در این زمینه این است که محل قرارگیری لامپ و فیلتر در آن دارای دسترسی بسیار آسانی است و در هنگام نیاز به تعویض آنها احتیاجی به جدا کردن ویدو پروجکشن از محل نصب و به هم زدن تنظیمات آن نیست.
مجهز به لامپ 230 واتی جهت نمایش
  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

بر روی بدنه دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX320A پورت های HDMI، سریال، ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو و ورودی صدا تعبیه شده و به آسانی از طریق کابل می توانید آن را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کرد. این ویدئو پروژکتور دارای پورت USB نیز هست که امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و پخش مستقیم فایل هایی با فرمت های JPEG، BMP، PNG، GIF و TIFF را به شما می دهد. در این حالت احتیاجی به اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر نیست که به خصوص در هنگام نیاز به نمایش فوری تصاویر کارایی بالایی دارد.
اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

جمع بندی

با تهیه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A می توانید در مکان های مختلف تصاویر مورد نظر خود را نمایش داده و لذت برگزاری یک جلسه موفق کاری را تجربه کنید. این ویدئو پروژکتور هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های بزرگ کارایی دارد و تصاویری با کیفیتی مناسب به شما ارائه می دهد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی و نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A را دریافت نمایید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با خرید انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار به شما هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید با آنها از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر