۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

دستگاه کپی توشیبا 478S
نوع: لیزری، رومیزی، سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی:
6 ثانیه
سرعت کپی: 50 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S را مد نظر داشته باشید! این دستگاه کپی از نوع رومیزی می باشد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی روانه بازار شده است. دستگاه کپی اداری توشیبا 478S در دسته دستگاه های کپی چهار کاره قرار دارد و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما قرار می دهد.
معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

  • توازن سرعت و کیفیت در کپی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 478S دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi است که برای یک دستگاه کپی رومیزی اداری قابل قبول به نظر می رسد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت مناسب تصاویر و متون کپی شده با این دستگاه اطمینان داشت.
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، سرعت بسیار مطلوب دستگاه کپی رومیزی توشیبا 478S هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی می باشد. این دستگاه کپی اداری پس از 20 ثانیه از زمان روشن کردن آن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین در هنگام راه اندازی دستگاه کپی، نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی برای آغاز به کار نخواهید داشت.
سرعت کپی دستگاه فتوکپی توشیبا 478S برابر با 50 برگ در دقیقه است و از این جهت می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی توشیبا قادر به انجام حداکثر 175 هزار کپی در ماه می باشد که با توجه به قیمت فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S کاملاً مناسب به نظر می رسد.
  • انجام پرینت با کیفیتی عالی

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا 478S باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی دارای رزولوشن چاپ حداکثر 1200*1200 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما نیز با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می شوند. لازم به ذکر است که سرعت پرینت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S نیز برابر با 50 برگ در دقیقه می باشد که سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S
  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد خود را دارید، دستگاه فتوکپی چند کاره توشیبا 478S در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه کپی رومیزی از یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده که امکان اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi را به شما می دهد. این اسکنر قادر به تهیه اسکن به هر دو صورت سیاه و سفید (با سرعت 50 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 100 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) و رنگی (با سرعت 32 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 64 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) می باشد. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا 478S می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.
  • توانمند در ارسال و دریافت فکس

با استفاده از دستگاه کپی چهار کاره توشیبا 478S می توانید به ارسال و دریافت فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ بپردازید. این دستگاه قابلیت تعریف کلیدهای میانبر برای شماره گیری سریع تر را نیز به شما می دهد که باعث افزایش کارایی آن شده است.
توانمند در ارسال و دریافت فکس

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 478S

  • تونر کارتریجی با ظرفیت چاپی بالا

در دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا e-STUDIO 478S یک تونر کارتریج مشکی از مدل T478SUR به کار رفته است که از ظرفیت چاپی معادل با 20 هزار برگ بهره می برد. این تونر کارتریج تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و کیفیتی عالی در چاپ را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج های غیر اصل و ناسازگار با دستگاه کپی، ممکن است به عملکرد دستگاه آسیبی جدی وارد کند. بنابراین در انتخاب تونر کارتریج باید دقت زیادی به خرج دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید تونر کارتریج دستگاه کپی توشیبا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
  • امکان چاپ بر روی کاغذهایی با ابعاد حداکثر A4

ظرفیت سینی اصلی دستگاه فتوکپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 478S برابر با 550 برگ و ظرفیت سینی چند منظوره آن برابر با 100 برگ است و شما می توانید از کاغذهایی در ابعاد حداکثر A4 در آنها استفاده نمایید. این دستگاه کپی سیاه و سفید با سه سینی 550 برگی دیگر نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید آنها را به صورت اختیاری و جداگانه تهیه نموده و گنجایش کلی کاغذ دستگاه کپی خود را به 2300 برگ برسانید. در این حالت برای مدتی طولانی نیازی به قرار دادن کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و کارهای شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 478S

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

  • اعمال تنظیمات و کار با دستگاه از طریق صفحه نمایش رنگی

به منظور هر چه راحت تر شدن کار شما در هنگام استفاده از دستگاه فتوکپی ادارای Toshiba 478S، شرکت توشیبا این محصول را به یک صفحه نمایش 7 اینچیِ لمسی و تمام رنگی مجهز کرده است. این نمایشگر که از نوع TFT است، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تمام امکانات دستگاه به سادگی بهره مند شوید.
اعمال تنظیمات و کار با دستگاه از طریق صفحه نمایش رنگی
  • ارائه عملکردی نرم، سریع و روان

در دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایتی و هارددیسک 500 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهند و از بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم جلوگیری می کنند.
  • مجهز به پورت های USB و اترنت

فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S به دو پورت USB 2.0 Type A (یکی در جلو و یکی در پشت بدنه) و یک درگاه کارت حافظه مجهز است که امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه به دستگاه و چاپ فایل های ذخیره شده بر روی آنها را برای شما فراهم می آورد. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش مموری یا کارت حافظه انجام می شود. همچنین بر روی بدنه دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S یک پورت USB 2.0 Type B نیز تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دستگاه کپی تحت شبکه توشیبا e-STUDIO 478S قابل استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت نیز هست و شما می توانید از طریق پورت اترنت، آن را به شبکه متصل کنید. این ویژگی برای استفاده از دستگاه کپی به صورت تیمی و گروهی کارایی بالایی خواهد داشت.
مجهز به پورت های USB و اترنت

جمع بندی

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S یک دستگاه کپی رومیزی قدرتمند و با دوام است که تمام انتظارات شما از یک محصول کارآمد و با کیفیت را برآورده می کند. این دستگاه کپی چهار کاره با ویژگی هایی مانند سرعت مطلوب در کپی، کیفیتی عالی در پرینت، امکان تهیه اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس شما را از صرف هزینه بابت خرید چهار دستگاه مجزا بی نیاز می کند.
چنانچه قصد خرید دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S را دارید، برای دریافت قیمت دستگاه کپی و اطلاع از نحوه خرید انواع دستگاه کپی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این دستگاه کپی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر