۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

ماشین حساب پارس حساب PD-30 L
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L

شرکت پارس حساب یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب است که محصولاتی خوش ساخت و با دوام را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L اشاره کرد که از انواع ماشین حساب رومیزی است و برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. پس اگر برای انجام محاسبات معمولی ریاضی در کسب و کار خود نیاز به خرید ماشین حساب دارید، ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L را مد نظر داشته باشید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L
  • مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری

یکی از ویژگی هایی که ماشین حساب ایرانی PD-30 L را برای استفاده در محیط های فروشگاهی مناسب کرده، مجهز بودن آن به دو صفحه نمایش می باشد. قسمت بالایی بدنه این ماشین حساب فروشگاهی به صورت برآمده طراحی شده و در هر دو سمت آن یک صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش ها به طور هم زمان عمل کرده و اعداد وارد شده و نتیجه محاسبه را هم برای فروشنده و هم برای مشتری به نمایش در می آورند.
مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری
صفحه نمایش های ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-30 L قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارند و کاملاً برای انجام محاسبات فروشگاهی معمولی می توان بر روی آنها حساب باز کرد.
  • محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!

ماشین حساب بزرگ پارس حساب PD-30 L در ابعاد 185 * 145 * 45 میلی متر و وزن 248 گرم روانه بازار شده و همان طور که اشاره شد، به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین حساب، دکمه های برآمده آن است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شده و بتوانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بسیار بالایی به پیش ببرید.
محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!
دکمه های ماشین حساب پارس حساب مدل PD-30 L دارای کیفیت ساخت مطلوبی نیز هستند و با گذر زمان از روان بودن و نرمی عملکرد آنها کاسته نمی شود.
  • یک ماشین حساب مقاوم و با دوام

در ساخت ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. بنابراین می توان این ماشین حساب را یکی از محصولات خوب و با دوام ایرانی دانست که برای مدتی طولانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. بدنه ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از پلاستیک سخت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه، سقوط از ارتفاع کم و فشار دارد.
یک ماشین حساب مقاوم و با دوام

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

  • قابلیت انجام محاسبات روزمره

به طور کلی ماشین حساب ساده رومیزی پارس حساب PD-30 L برای انجام محاسبات معمولی و روزمره طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبات معمولی با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه این ماشین حساب دارای دکمه GT نیز هست که برای محاسبه حاصل جمع نتایج محاسبات قبلی انجام شده به کار می رود.
قابلیت انجام محاسبات روزمره
از دیگر قابلیت های ماشین حساب پارس حساب PD-30 L باید به امکان ذخیره سازی اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات اشاره کرد. برای این منظور باید از دکمه های M+، M-، MR و MC استفاده کنید.
  • دوام بالای شارژ باتری

با توجه به اینکه ماشین حساب فروشگاهی PD-30 L به پنل نوری مجهز است، انرژی مورد نیاز آن هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این صورت که باتری فقط در مواقع ضروری و در مکان های تاریک مورد استفاده قرار می گیرد و ماشین حساب در طول روز و در محیط های دارای نور کافی، از نور محیط تغذیه می کند. بنابراین دوام شارژ باتری ماشین حساب پارس حساب PD-30 L بسیار بالا خواهد بود و نیازی به تعویض گاه و بیگاه آن نیست.
دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L یکی از محصولات خوش ساخت ایرانی است که به خوبی از عهده انجام محاسبات ریاضی روزمره بر می آید. این ماشین حساب با مجهز بودن به دو صفحه نمایش 12 رقمی برای فروشنده و مشتری، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مغازه ها و محیط های فروشگاهی به حساب می آید.
برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب PD-30 L به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از سایت شرکت ایده برتر اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر