۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

ترازو آشپزخانه سالتر Salter 088 WHGNDR

ترازوی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR
دقت وزن گیری: پنج گرم
ظرفیت: ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر، حداکثر ظرفیت اندازه گیری وزن: 2.2 کیلوگرم
قابلیت تبدیل واحد: دارد
قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR

ترازو آشپزخانه یکی از لوازم آشپزخانه با کاربرد زیاد محسوب می شود که کمک زیادی به بهبود کیفیت آشپزی شما می کند. با خرید ترازو آشپزخانه دقیق و مرغوب، می توانید از وزن مواد غذایی مورد استفاده خود مطلع شده و لذت آشپزی را برای خود دو چندان کنید. یکی از ترازوهای با کیفیت موجود در بازار، ترازو آشپزخانه سالتر Salter 088 WHGNDR است که امکان اندازه گیری وزن و حجم مواد غذایی را به صورت یکجا برای شما فراهم می آورد. این ترازو از جمله پرطرفدارترین ترازوهای آشپزخانه در میان کاربران است که در ادامه به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت.
قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR
  • مجهز به پارچ پلاستیکی قابل شستشو

ترازوی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR در دسته ترازوهای آنالوگ جای دارد و به یک پارچ پلاستیکی درجه بندی شده مجهز می باشد. بر روی بدنه این پارچ درجه هایی با واحدهای اندازه گیری میلی لیتر و فنجان تعبیه شده که برای اندازه گیری حجم مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای اطلاع از وزن مواد غذایی مورد نظرتان می توانید از درجه بندی موجود در قسمت پایینی ترازو آشپزخانه آنالوگ سالتر 088 WHGNDR بهره ببرید. این درجه بندی ها در واحدهای اندازه گیری گرم، کیلوگرم، پوند و اونس انجام شده و امکان توزین با واحدهای مختلف را برای شما فراهم می آورد.
نکته قابل ذکر درباره ترازو خانگی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR این است که در صورت نیاز می توانید پارچ پلاستیکی موجود در این ترازوی دیجیتال 2 کیلویی را جدا کرده و آن را به صورت دستی یا با قرار دادن در ماشین ظرفشویی مورد شستشو قرار دهید.
مجهز به پارچ پلاستیکی قابل شستشو
  • دقت بسیار مناسب برای یک ترازوی آشپزخانه خانگی

ترازو آشپزخانه سالتر مدل Salter 088 WHGNDR برای استفاده های معمولی و روزمره در آشپزخانه های خانگی طراحی شده است. با این وجود این ترازو دارای دقت اندازه گیری بسیار مناسبِ 5 گرمی می باشد و شما را از وزن تقریباً دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان آگاه می کند. بنابراین اگر خواهان تجربه یک آشپزی لذت بخش و حرفه ای هستید، ترازوی آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR کمک زیادی به شما در این زمینه می کند.

ترازو آشپزخانه سالتر Salter 088 WHGNDR

  • اندازه گیری چند ماده غذایی در یک ظرف

ترازو آشپزخانه سالتر Salter 088 WHGNDR
یکی از ویژگی های قابل توجه ترازو آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR این است که امکان اندازه گیری وزن بیش از یک ماده غذایی را در کنار هم به شما می دهد. این ترازو دارای قابلیت تنظیم صفر است که با استفاده از آن می توانید وزن خالص هر ماده غذایی را بدون در نظر گرفتن وزن سایر مواد موجود در ظرف محاسبه کنید. این ویژگی باعث سریع تر و راحت تر انجام شدن آشپزی شما می شود.
  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

در ساخت ترازو آنالوگ سالتر 088 WHGNDR از پلاستیک مرغوب استفاده شده است و به همین دلیل این محصول دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. این ترازوی دیجیتال گرمی آشپزخانه مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مانند رطوبت و دمای زیاد، سقوط از ارتفاع کم، خراشیدگی و وارد آمدن ضربه دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

ترازو آشپزخانه سالتر Salter 088 WHGNDR یک وسیله خوش ساخت و با کیفیت است که در عین ظاهر ساده خود، کارایی بالایی در محیط آشپزخانه های خانگی شما دارد. این ترازو دارای امکاناتی مانند اندازه گیری وزن و حجم مواد غذایی و مایعات با واحدهای مختلف است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین دقت ترازو آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR با توجه به آنالوگ بودن آن کاملاً مناسب است و شما را از وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان آگاه می کند.
چنانچه قصد خرید ترازو آشپزخانه سالتر 088 WHGNDR را دارید، برای دریافت قیمت ترازوی آشپزخانه و نحوه خرید انواع ترازو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ترازوی آشپزخانه دیجیتال و آنالوگ هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر