۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C41
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد و شیشه ماشین
مناسب برای: گوشی های 4 تا 6 اینچ

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C41

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41 یکی از وسایل پرکاربرد برای کسانی است که به استفاده از گوشی موبایل در هنگام رانندگی نیاز دارند. با استفاده از این پایه نگهدارنده می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به برنامه های آن دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلکیشن های مسیریابی یا نقشه استفاده کنید. نگهدارنده گوشی یسیدو C41 از نوع آهنربایی است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. اگر قصد خرید پایه نگه دارنده موبایل را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C41
  • دوام و طول عمر بالا

شرکت یسیدو یکی از شرکت های چینی باسابقه در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت طرفداران زیادی در میان کاربران و به خصوص جوانان پیدا کند. پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C41 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در ساخت این محصول از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده است. این ویژگی مقاومت بالایی به این پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی بخشیده و باعث شده تا این محصول برای مدتی طولانی در خودروی شما قابل استفاده باشد.
دوام و طول عمر بالا
  • اتصال محکم گوشی به پایه به صورت آهنربایی

در هولدر گوشی یسیدو C41 از شش آهنربای قدرتمند استفاده شده که توانایی بالایی در نگه داشتن گوشی بر روی صفحه نگهدارنده هولدر می شوند. به طوری که حتی شدیدترین تکان های ماشین در دست اندازها یا سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از هولدر نمی شود. توجه داشته باشید که برای اتصال گوشی به پایه نگهدارنده گوشی مگنتی یسیدو C41 باید از برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با آن استفاده کنید. نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 این است که آهنرباهای به کار رفته در آن کوچکترین مشکلی برای گوشی و باتری آن ایجاد نمی کنند. همچنین این پایه نگهدارنده با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون در اندازه های 4 تا 6 اینچ سازگار است. با توجه به این ویژگی، می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 را مناسب و خرید آن را مقرون به صرفه دانست.
اتصال محکم گوشی به پایه به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41

  • نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین از طریق پایه مکنده

سطح مقطع پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلاء در قسمت پایینی دستگاه، باعث اتصال آن به سطوح می شود. این هولدر گوشی بر روی داشبورد یا شیشه ماشین قابل اتصال است و مواردی مانند ماندن در زیر نور مستقیم آفتاب یا تکان های ماشین باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهند شد.
نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین از طریق پایه مکنده
  • انعطاف فوق العاده در تنظیم زاویه و ارتفاع

هولدر گوشی یسیدو C41 به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید زاویه و ارتفاع آن را تنظیم کرده و به بهترین زاویه دید نسبت به گوشی دست پیدا کنید. صفحه نگهدارنده این هولدر (محل قرار گرفتن گوشی) دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و علاوه بر این، شما می توانید ارتفاع بازوی تلسکوپی متصل به این صفحه را بین 10 تا 17 سانتی متر تنظیم کنید. این ویژگی ها باعث می شوند تا این هولدر موبایل 360 درجه کوچکترین مزاحمتی برای رانندگی شما ایجاد نکند و در عین حال زاویه دیدی عالی نسبت به گوشی را برای شما به ارمغان آورد.
انعطاف فوق العاده در تنظیم زاویه و ارتفاع
از دیگر امکانات پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C41 در این رابطه، قابلیت تغییر زاویه 220 درجه ای بازوی آن نسبت به مرکز دستگاه (مانند یک اهرم) است که به شما اجازه می دهد تا به گوشی خود در موقعیت های مختلف دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41 دارای امکانات متعددی است و می توان گفت که هر آنچه را که از یک هولدر مگنتی موبایل با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41
چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C41 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید هولدر مگنتی موبایل برای ماشین با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین می توانید با ثبت نظرات خود درباره پایه نگهدارنده گوشی موبایل برای ماشین در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب هولدر مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C41

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر