۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P

شارژر فندکی اوریکو UCP-5P
تعداد درگاه خروجی: پنج عدد
نوع درگاره خروجی:  4 پورت USB 3.0، یک پورت با فناوری شارژ سریع
سازگار با: گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P

اگر قصد سفرهای خانوادگی یا دوستانه با ماشین را دارید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P را با خود در داخل خودرو به همراه داشته باشید! این شارژر فندکی با اتصال به قسمت فندکی ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان در طول رانندگی به طور کامل راحت می کند. این شارژر فندکی یک دستگاه مدرن و کارآمد است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همین ویژگی ها باعث می شود که با خرید شارژر فندکی مدل Orico UCP-5P یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P
  • امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P از دو بخشِ پایه و یک رابط تشکیل شده که از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند. بر روی پایه که به درگاه فندک ماشین متصل می شود، دو پورت و بر روی رابط شارژر که می توان آن را به قسمت پشتی صندلی های جلو متصل کرد، سه پورت خروجی تعبیه شده است. بنابراین شارژر فندکی اوریکو UCP-5P برای تمام 5 سرنشین خودرو قابل استفاده خواهد بود و شما می توانید 5 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل نمایید.
امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

یک پورت از 5 پورت خروجی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCP-5P از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) یا همان فست شارژ پشتیبانی می کند و اگر به شارژ فوری گوشی خود نیاز داشتید، می توانید از آن استفاده کنید. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی حداکثر برابر با 2.4 آمپر است و امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB با آن وجود دارد. لازم به ذکر است که پورت های خروجی شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCP-5P از نوع USB 3.0 می باشد و کیفیت و سرعت شارژ بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهند.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
  • نگران ایمنی دستگاه های متصل به شارژر نباشید!

شارژر فندکی اوریکو UCP-5P به گونه ای طراحی شده که از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن محافت نماید. در این شارژر از مدارهای هوشمند استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان، افزایش دما، اتصال کوتاه و تخلیه باتری می شود. پس با خیالی آسوده بابت آسیب ندیدن دستگاه های خود، می توانید آنها را به شارژر فندکی سریع اوریکو UCP-5P متصل نمایید.
نگران ایمنی دستگاه های متصل به شارژر نباشید!

شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P

  • با دوام، زیبا و شیک

در کنار توانایی های فنی و کارایی بالا، باید به ویژگی های ظاهری شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCP-5P نیز اشاره کنیم. این شارژر فندکی از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد و استفاده از آن جلوه ای جذاب و مدرن به فضای داخلی ماشین شما خواهد بخشید. بر روی بدنه پایه شارژر فندکی اوریکو UCP-5P یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک خودرو روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق در شارژر مطلع می کند.
با دوام، زیبا و شیک
شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P از پلاستیک با دوام ABS ساخته شده که توانایی تحمل آتش و دمای زیاد تا 750 درجه را دارد. این شارژر فندکی دارای کیفیت ساختی عالی است و آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی یا رها شدن از دست و برخورد با زمین به آسانی به آن صدمه نمی زنند.

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P را یک شارژر مدرن، زیبا و دارای امکانات متعدد دانست که به خوبی از عهده تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در طول رانندگی بر می آید. این شارژر با ویژگی هایی مانند پشتیبانی یک پورت از فناوری شارژ سریع، امکان شارژدهی هم زمان به 5 دستگاه مختلف و طول عمر بالا یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای سفرها و ماجراجویی های خانوادگی و دوستانه شماست!
شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P
برای دریافت قیمت شارژر فندکی ماشین و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی اوریکو UCP-5P به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه بهترین قیمت برای شارژر فندکی سیم دار موجود در بازار و راهنمایی شما در زمینه انتخاب شارژر فندکی مورد نظرتان هستند.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر