۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

ترازو آشپزخانه راسل Rasel R-145

ترازو آشپزخانه راسل R-145
دقت وزن گیری: یک گرم
ظرفیت: 5 کیلوگرم 
قابلیت تبدیل واحد: دارد
قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه راسل R-145

اگر به دنبال یک آشپزی حرفه ای و لذت بخش هستید، وجود لوازم آشپزخانه دقیق و با کیفیت در آشپزخانه کمک زیادی به شما خواهد کرد. انواع ترازوی آشپزخانه در بازار موجود است که هر یک از امکانات و قابلیت های مختلفی برخوردار می باشند. ترازو آشپزخانه راسل Rasel R-145 یکی از همین محصولات است که توانسته با دقت بالا در اندازه گیری و کیفیت ساخت مطلوب به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.
  • قابلیت اندازه گیری وزن مواد غذایی با بالاترین دقت

ترازوی آشپزخانه راسل مدل Rasel R-145 مدل سنسوری برای استفاده در آشپزخانه های خانگی عرضه شده و قابلیت توزین حداکثر 5 کیلوگرم را دارد. از این جهت می توان از این ترازو آشپزخانه 5 کیلویی را برای وزن کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد.
یکی از مهم ترین مشخصاتی که در هنگام خرید ترازو آشپزخانه مورد توجه قرار می گیرد، دقت بالای آن در وزن کردن است که امکان آشپزی حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد. ترازوی آشپزخانه دیجیتالی راسل R-145 دارای دقت یک گرمی می باشد و درصد خطای بسیار پایینی در توزین را ارائه می دهد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده بابت وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان، از این ترازوی دیجیتال در حین آشپزی استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم که برای دستیابی به بالاترین میزان دقت در اندازه گیری، از ترازو خانگی آشپزخانه راسل R-145 بر روی سطوح کاملاً صاف بهره ببرید.
  • سبک، باریک، زیبا

ترازو آشپزخانه صفحه ای راسل R-145 در ابعاد 230*160*20 میلی متر و وزن 400 گرم عرضه شده و حتی در آشپزخانه های کوچک و دارای فضای محدود نیز کاربرد دارد. این ترازو آشپزخانه دیجیتال دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی نیز هست که استفاده از آن جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد. سطح ترازو صفحه ای راسل R-145 به صورت کاملاً صاف طراحی شده و استفاده از آن به آسان ترین شکل ممکن انجام می گیرد.
قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه راسل R-145

ترازو آشپزخانه راسل Rasel R-145

  • مجهز بودن به صفحه نمایش بزرگ LCD

با استفاده از ترازو آشپزخانه دیجیتال راسل R-145 دیگر با مشکلات ناشی از استفاده از ترازوهای سنتی و عقربه ای مواجه نخواهید شد و می توانید از وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده تان از طریق نمایشگر LCD آن مطلع شوید. این ترازو که در دسته ترازوهای آشپزخانه دیجیتال جای دارد، به یک صفحه نمایش بزرگ LCD مجهز می باشد که وزن مواد قرار گرفته بر روی صفحه آن را با توجه به واحد اندازه گیری انتخاب شده نمایش می دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید واحد اندازه گیری مورد نیاز خود را در هنگام کار با ترازو آشپزخانه راسل R-145 از بین واحدهای گرم و کیلوگرم از طریق دکمه UNIT انتخاب نمایید.
  • قابلیت تنظیم صفر به صورت دستی و اتوماتیک

از آنجا که سطح صفحه ترازو دیجیتال راسل R-145 به طور کامل تخت است، برای اندازه گیری برخی از مواد غذایی مانند مایعات، آب، زرده و سفیده تخم مرغ، سبزی های خرد شده و... نیاز به استفاده از ظرف می باشد. هرچند بهتر است برای رعایت نکات بهداشتی، در همه حال مواد غذایی را داخل ظرف بر روی ترازو قرار دهید. ترازو خانگی راسل R-145 از قابلیت تنظیم صفر برخوردار است و با نادیده گرفتن وزن ظرف قرار گرفته بر روی صفحه، وزن دقیق مواد غذایی داخل ظرف را بر روی نمایشگر به شما نشان می دهد.
ترازو آشپزخانه راسل Rasel R-145

جمع بندی

ترازو آشپزخانه راسل Rasel R-145 مدل سنسوری با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی و دقت بالا در اندازه گیری، هر آنچه را که از یک ترازوی آشپزخانه با کیفیت و مرغوب انتظار دارید برای شما فراهم می آورد. شما می توانید برای دریافت قیمت ترازو آشپزخانه راسل R-145 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازو آشپزخانه با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان می توانید به خرید اینترنتی ترازوی آشپزخانه اقدام نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر