۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740

دستگاه کپی زیراکس 5740
نوع: لیزری، ایستاده، سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی:
3.4 ثانیه
سرعت کپی: 40 برگ در دقیقه بر روی A4
وضوح چاپ:  600*600 dpi
حافظه: 640 مگابایت

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5740

شرکت زیراکس یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه کپی است که محصولات آن همواره از کیفیت ساخت و دوام بالایی برخوردار بوده اند. از میان محصولات این شرکت باید به دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740 اشاره کنیم که یک دستگاه کپی چهار کاره است و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو (بر روی کاغذ حداکثر A3)، تهیه اسکن رنگی از اسناد و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه برای خرید دستگاه کپی مدل Xerox WorkCentre 5740 از قابلیت های چهار دستگاه مختلف به صورت یکجا بهره مند شوید.
معرفی دستگاه کپی زیراکس 5740

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5740

  • یک دستگاه کپی ایده آل برای استفاده در حجم کاری معمولی

دستگاه کپی اداری زیراکس 5740 قابلیت انجام حداکثر 150 هزار کپی در ماه را دارد و می توان از آن در واحد تکثیر ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد. این دستگاه کپی اداری دارای سرعت 40 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A4 و 31 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A3 است و می توان برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط استفاده کرد. همچنین دستگاه فتوکپی زیراکس 5740 در هنگام راه اندازی سرعت بالایی دارد. این دستگاه در عرض 30 ثانیه از زمان روشن کردن آن گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 3.4 ثانیه به شما ارائه می دهد که سرعت قابل توجهی است.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5740
  • کیفیتی مناسب در تهیه کپی

رزولوشن کپی دستگاه کپی چند کاره زیراکس 5740 در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi است که امکان ارتقای آن به 4800*600 dpi نیز وجود دارد. از این جهت می توان از وضوح و میزان خوانایی تصاویر و به خصوص متون کپی شده با این دستگاه کپی ایستاده اطمینان داشت. از جمله قابلیت های فتوکپی زیراکس 5740 می توان به بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، امکان تهیه کپی از کتاب و کارت های شناسایی و از بین بردن حاشیه ها اشاره کرد.
کیفیتی مناسب در تهیه کپی
  • امکان تهیه اسکن و ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف

با استفاده از دستگاه کپی چهار کاره زیراکس 5740 قادر به تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز خواهید بود. اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی دارای رزولوشن حداکثر 600*600 dpi و سرعت اسکن 80 تصویر در دقیقه است و نیازهای شما را به خوبی در این زمینه برطرف می کند. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در فتوکپی چهار کاره زیراکس 5740 می توان به امکان اسکن اسنادی در ابعاد حداکثر A3، ذخیره فایل های خروجی در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به فولدر موجود در شبکه و اکانت ایمیل اشاره کرد.
امکان تهیه اسکن و ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف
  • فایل های مورد نظر خود را با کیفیتی عالی پرینت کنید!

در صورت نیاز به تهیه پرینت از فایل های مورد نظر خود نیز دستگاه کپی زیراکس مدل Xerox WorkCentre 5740 به کار شما خواهد آمد! این دستگاه قادر به تهیه پرینت با دو رزولوشن 600*600 dpi و 1200*1200 dpi است و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را به شما ارائه می دهد. کیفیت عالی پرینت بر روی قیمت دستگاه کپی ایستاده زیراکس 5740 نیز مؤثر بوده است. لازم به ذکر است که سرعت این دستگاه کپی در هنگام پرینت بر روی کاغذ A4 برابر با 40 برگ در دقیقه است که سرعت مناسبی به نظر می رسد.
فایل های مورد نظر خود را با کیفیتی عالی پرینت کنید!

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Xerox 5740

  • نیازی به قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه ندارید!

یکی از مشخصات کاربردی فتوکپی چند کاره زیراکس 5740 مجهز بودن آن به سینی هایی با ظرفیت بالاست که شما را از قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه بی نیاز می کند. در این دستگاه کپی در حالت استاندارد دو سینی 500 برگی، یک سینی 1600 برگی، یک سینی 1600 برگی، یک سینی 2000 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی به کار رفته است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، فرم های از پیش چاپ شده، کاغذهای بازیافتی، پانچ شده و دارای ضخامت زیاد در آنها استفاده کنید. همچنین دستگاه کپی ایستاده زیراکس 5740 با یک محفظه بزرگ 4000 برگی نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و ظرفیت کاغذ دستگاه خود را به 8700 برگ برسانید! توجه داشته باشید که در محفظه 4000 برگی امکان استفاده از کاغذهایی با ابعاد حداکثر A4 وجود دارد.
  • مشخصات تونر کارتریج مورد استفاده

در دستگاه کپی سیاه و سفید زیراکس 5740 از یک تونر کارتریج مشکی مدل 006R1046 استفاده شده است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 36 هزار برگ می باشد و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که موارد چاپ شده با استفاده از آن دارای ماندگاری بالایی خواهند بود و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. در صورت نیاز به خرید تونر کارتریج دستگاه کپی زیراکس WorkCentre 5740 با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Xerox 5740

دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740

  • امکان استفاده در شبکه های کابلی

بر روی بدنه دستگاه کپی زیراکس 5740 پورت های USB تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کپی سیاه و سفید از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری نیز برخوردار است و شما می توانید فلش مموری خود را به پورت USB دستگاه متصل کرده و فایل های موجود بر روی آن را چاپ کنید. از دستگاه کپی اداری زیراکس 5740 می توان در شبکه های کابلی نیز استفاده کرد. این دستگاه کپی به پورت اترنت مجهز است و امکان اتصال به شبکه را به شما می دهد. در این حالت می توان از چند کامپیوتر مختلف به صورت هم زمان به دستگاه دسترسی داشت و به صورت گروهی از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که دستگاه کپی تحت شبکه زیراکس 5740 با سیستم عامل های ویندوز (نسخه 7 و نسخه های پایین تر از آن) و سیستم عامل مک سازگار است.
امکان استفاده در شبکه های کابلی
  • کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

مودم فکس به کار رفته در دستگاه کپی چند کاره زیراکس 5740 دارای سرعت 33 kbps است و امکان ارسال و دریافت فکس را برای شما ایجاد می کند. این دستگاه فتوکپی اداری قادر به ارسال فکس در کمتر از 4 ثانیه به ازای هر برگ می باشد و دارای حافظه فکس با ظرفیت 256 مگابایت است. بنابراین شما می توانید فکس های ارسالی یا دریافتی مورد نظر خود را در حافظه فکس این دستگاه ذخیره نمایید.
کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

جمع بندی

دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740 با ویژگی هایی مانند سرعت مناسب کپی، کیفیتی عالی در پرینت و ارائه عملکردی قابل توجه در تهیه اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین این دستگاه کپی سیاه و سفید اداری دارای دوام و طول عمر بالایی نیز هست و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه کپی و مواد مصرفی آن آماده ارائه دستگاه کپی زیراکس 5740 با بهترین قیمت بازار به شما است. جهت دریافت قیمت دستگاه کپی و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی زیراکس 5740 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.
دستگاه کپی زیراکس Xerox 5740

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر