۱۳۹۸ بهمن ۲۳, چهارشنبه

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C

هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T6C
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ریمکس RB-T6C

 با استفاده از هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C می توانید در حین رانندگی، پیاده روی و به طور کلی انجام فعالیت های روزانه خود به تماس های دریافتی پاسخ دهید و به موسیقی های محبوبتان گوش دهید. این هندزفری از نوع بلوتوثی است و به آسانی به صورت بدون سیم به موبایل و تبلت شما متصل می شود. وزن سبک، ارائه صدایی با کیفیت و شفاف و شارژدهی مناسب باتری بخشی از ویژگی های هندزفری ریمکس RB-T6C هستند که باعث محبوبیت این محصول شرکت ریمکس در میان کاربران شده است.
معرفی هندزفری ریمکس RB-T6C

قابلیت های هندزفری Remax RB-T6C

  • اتصال بلوتوثی قدرتمند بدون قطع و وصل شدن صدا

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T6C از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده است. برای استفاده از این هندزفری تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن از لیست جستجوی بلوتوث گوشی و دیگر دستگاه های مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با قطع و وصل شدن صدا روبرو نمی شوید. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و در صورت بیشتر شدن فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن، اتصال میان آنها قطع می شود. این هندزفری ریمکس امکان اتصال به دو دستگاه به صورت هم زمان را نیز دارد که باعث با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T6C نکته قابل توجهی است.
قابلیت های هندزفری Remax RB-T6C
  • تجربه صدایی عالی با کیفیت HD

با استفاده از هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T6C از صدایی با کیفیت HD در هنگام پخش موسیقی بهره مند خواهید شد و می توانید از گوش دادن به موسیقی های محبوبتان در حین انجام دادن کارهای روزانه نهایت لذت را ببرید! همچنین این هندزفری در هنگام مکالمه تلفنی نیز عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد و صدای طرف مقابل را با کیفیتی عالی به شما ارائه می دهد. هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T6C دارای میکروفون با قابلیت حذف نویزهای محیطی است و حتی در مکان های نسبتاً شلوغ نیز صدای شما را با وضوح و شفافیتی عالی به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند.
تجربه صدایی عالی با کیفیت HD
  • ارائه همراه با پایه شارژر و گیره نگهدارنده

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T6C برای 4 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 45 روز روشن نگاه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار می باشد که کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. همراه با هندزفری مکالمه ریمکس RB-T6C یک پایه شارژر نیز ارائه می شود که از قابلیت شارژدهی هوشمند برخوردار است. همچنین شما می توانید با استفاده از گیره نگهدارنده، این پایه شارژر را به عنوان مثال به دریچه کولر خودرو متصل کرده و هندزفری خود را در حین رانندگی شارژ نمایید. همچنین این هندزفری به نشانگر LED هشدار میزان باتری هم مجهز است. لازم به ذکر است که برای شارژ هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C و پایه شارژ ارائه شده همراه با آن از کابل MicroUSB می توانید استفاده نمایید.
ارائه همراه با پایه شارژر و گیره نگهدارنده

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C

  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت در طی روز

هندزفری ریمکس RB-T6C در ابعاد 57 * 30 * 20 میلی متر ارائه شده و از طراحی جمع و جوری برخوردار است. به طوری که می توان بدون احساس خستگی و ناراحتی از این هندزفری به مدتی طولانی در طی روز استفاده کرد.
از لحاظ طراحی ظاهری نیز هندزفری بی سیم بلوتوث دار ریمکس RB-T6C در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از ظاهری زیبا بهره می برد. این هندزفری در رنگ های خاکستری، طلایی و سفید ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب نمایید. از دیگر مشخصات طراحی هندزفری ریمکس RB-T6C باید به تعبیه دکمه های کنترل میزان صدا و مدیریت تماس های دریافتی بر روی بدنه آن اشاره کرد که کار با هندزفری را برای شما بسیار آسان می کنند.
مناسب برای استفاده های طولانی مدت در طی روز

جمع بندی

در مجموع می توان هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C را با ویژگی هایی مانند وزن سبک، ارائه صدایی با کیفیت HD، ارائه همراه با پایه شارژر و اتصال آسان بلوتوثی به دستگاه های دیگر یک انتخاب ایده آل برای گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه های روزانه دانست.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C
اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع هندزفری و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت استفاده از این هندزفری، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر