۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN

پرینتر ریکو SP C440DN
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 42 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ در بالاترین حالت: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C440DN

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و در جستجوی پرینتری خوش ساخت و با کیفیت برای چاپ رنگی و سیاه و سفید هستید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. این پرینتر تک کاره لیزری رنگی برای استفاده در ادارات و شرکت ها طراحی شده و از قابلیت چاپ به صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. از جمله مشخصات چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C440DN می توان به سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C440DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C440DN

  • مناسب برای حجم کاری متوسط

از پرینتر تک کاره ریکو SP C440DN برای چاپ حداکثر 20 هزار برگ در ماه می توان استفاده کرد. بنابراین باید گفت که این پرینتر برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب بوده و امکان استفاده از آن برای حجم کاری کم و متوسط وجود دارد. پرینتر ریکو SP C440DN که از انواع پرینترهای لیزری محسوب می شود، برای آن دسته از کاربرانی که به چاپ رنگی در کسب و کار خود نیاز دارند نیز کاربرد دارد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C440DN
  • سرعت ایده آل در هنگام چاپ های متوالی

مدت زمان مورد نیاز برای گرم شدن و آماده به کار شدن پرینتر لیزری ریکو SP C440DN پس از روشن کردن آن حدود 46 ثانیه می باشد که برای یک پرینتر رومیزی قابل قبول است. این پرینتر برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید به کمتر از 10 ثانیه و برای ارائه اولین چاپ رنگی به کمتر از 15 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به چاپ 42 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت به خصوص برای چاپ رنگی بسیار مطلوب است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی پرینتر لیزری اداری ریکو SP C440DN برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کنید.
سرعت ایده آل در هنگام چاپ های متوالی
  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

یکی از تاثیرگزار ترین ویژگی ها در قیمت پرینتر، کیفیت چاپ آن است. با توجه به اینکه چاپگر تک کاره ریکو SP C440DN دارای رزولوشن 1200 * 1200 dpi می باشد، می توان از کیفیت و وضوح چاپ آن اطمینان کامل داشت. به طوری که متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با این پرینتر از میزان خوانایی و کیفیتی عالی برخوردار بوده و حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز به طور کاملاً واضح به روی کاغذ منتقل خواهند شد.
کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C440DN

  • چاپ ماندگار با تونر کارتریج های مرغوب

تونر کارتریج مورد استفاده در پرینتر لیزری، نقش مهمی در کیفیت چاپ آن دارد و باید همواره در اصل بودن و سازگار بودن آن با پرینتر خود اطمینان داشته باشید. در پرینتر لیزری رنگی ریکو SP C440DN یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی از مدل SP C430A به کار رفته که از جمله مرغوب ترین محصولات شرکت ریکو هستند. ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی این مدل برابر با 21000 برگ و ظرفیت چاپ تونر کارتریج های رنگی آن برابر با 24000 برگ است و تا مدتی طولانی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض آنها نیازی پیدا نخواهید کرد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید تونر کارتریج های اصل ریکو با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C440DN
  • سازگاری با انواع کاغذ ورودی

در چاپگر لیزری تک کاره ریکو SP C440DN از یک سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی بهره برده شده است. همچنین در صورت نیاز می توانید از سه سینی 550 برگی دیگر به صورت اختیاری استفاده کرده و گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن گاه و بیگاه کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و می توانید پرینت های خود را با سرعت بالاتری انجام دهید.
سازگاری با انواع کاغذ ورودی
یکی از ویژگی های پرینتر لیزری Ricoh SP C440DN سازگاری آن با کاغذهای مختلف است. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای براق، گلاسه، از پیش چاپ شده، سربرگ دار، ضخیم، نازک، بازیافتی، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف در این پرینتر جهت چاپ بهره ببرید.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN

  • قابلیت استفاده در شبکه های کابلی

بر روی بدنه چاپگر لیزری ریکو مدل Ricoh SP C440DN پورت اترنت تعبیه شده که استفاده از پرینتر در شبکه های کابلی پرسرعت را برای شما امکان پذیر می کند. بنابراین امکان استفاده گروهی و تیمی از این پرینتر برای شما مهیا خواهد بود. همچنین شما می توانید از طریق شبکه تنظیمات دلخواهتان را بر پرینتر Ricoh SP C440DN اعمال کرده و دستگاه را مدیریت کنید. توجه داشته باشید که این پرینتر از جدیدترین متدهای امنیتی بهره برده و به طور کامل از اطلاعات کاربران در هنگام استفاده گروهی محافظت می کند.
قابلیت استفاده در شبکه های کابلی
پرینتر لیزری ریکو SP C440DN به پورت های USB و دو درگاه کارت حافظه نیز مجهز است و قادر به چاپ فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری یا کارت حافظه SD شما به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر می باشد. ضمن اینکه برای اتصال پرینتر ریکو SP C440DN به کامپیوتر باید از کابل USB پرینتر استفاده نمایید.
شما می توانید با نصب اپلیکیشن RICOH Smart Device Print&Scan بر روی گوشی یا تبلت خود، به صورت وایرلس از چاپگر لیزری ریکو SP C440DN استفاده نمایید. این اپلیکیشن با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون و آیپد سازگار است.
  • عملکرد سریع و روان

در پرینتر اداری ریکو SP C440DN از پردازنده مرکزی 533 مگاهرتزی و ظرفیت رم یک گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری عملکرد نسبتاً سریع و روانی را به شما ارائه می دهد و در هنگام کار با چاپگر به ندرت با هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه می شوید. لازم به ذکر است که پرینتر لیزری اداری ریکو SP C440DN با سیستم عامل های ویندوز (نسخه 8.1 و قبل تر) و مک سازگار می باشد.
عملکرد سریع و روان

جمع بندی

اگر به دنبال کیفیتی عالی در چاپ لیزری رنگی و سیاه و سفید هستید و دوام و طول عمر پرینتر نیز برای شما اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر با ویژگی هایی مانند سرعت بسیار مطلوب در چاپ های متوالی، سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب و پشتیبانی از شبکه های کابلی پرسرعت یک انتخاب ایده آل برای محیط های اداری به حساب می آید.
پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری رنگی دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در انتخاب بهترین پرینتر های لیزری رنگی راهنمایی کنند. همچنین برای خرید پرینتر تک کاره ریکو SP C440DN می توانید تماس بگیرید تا از بهترین قیمت پرینتر لیزری مطلع شوید. اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این پرینتر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C440DN

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر