۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: WAV (PCM) در دو حالت HQ (PCM), SP (PCM)
حافظه: 4 گیگابایت
میزان شارژدهی: 12 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1110

ویس رکوردر یا دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 یک انتخاب ایده آل برای ضبط صدا در محیط های مختلف و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی است. از این ویس رکوردر می توان برای ضبط صدای اساتید در حال تدریس یا انجام مصاحبه با اشخاص استفاده کرد. ابعاد جمع و جور و وزن سبک، کیفیت بسیار مطلوب فایل های ضبط شده و اتصال آسان به کامپیوتر بخشی از مشخصات دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1110
  • سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 در ابعاد 108*34*19 میلی متر و وزن فقط 46 گرم ارائه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. قسمت جلویی بدنه این ویس رکوردر شامل یک صفحه نمایش 1.3 اینچی است که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده و کیفیت صدای در حال ضبط بر روی آن نمایش داده می شوند. همچنین در این قسمت دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط، آغاز و متوقف کردن پخش، عقب و جلو بردن فایل صوتی در حال پخش، ایجاد فولدر و حذف فایل تعبیه شده است که دسترسی به آنها بسیار آسان می باشد.
سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه

برای آغاز ضبط توسط رکوردر صدا فیلیپس DVT1110 تنها کافیست تا دکمه ضبط بر روی بدنه آن را فشار دهید. این کاربری آسان به خصوص در هنگام نیاز به ضبط صدای فوری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 قادر به ضبط صدا در فرمت WAV (PCM) در دو حالت HQ (با نرخ 16 kHz) و SP (با نرخ 12 kHz) است که کیفیتی بسیار مناسب برای استفاده های دانشجویی و خبرنگاری به منظور نوت برداری و تهیه گزارش به شما ارائه می دهد. میکروفون داخلی به کار رفته در ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 از نوع تک کاناله است و مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد. شما می توانید میزان حساسیت این میکروفون را متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. با توجه به این ویژگی ها قیمت دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 را می توان مناسب ارزیابی کرد.
آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه
  • مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی

دستگاه ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 دارای کارت حافظه داخلی از نوع TF است و 4 گیگابایت فضا برای ذخیره فایل های ضبط شده در اختیار شما قرار می دهد. این میزان ظرفیت حافظه برای 17 ساعت ضبط صدا در حالت HQ و 23 ساعت ضبط صدا در حالت SP کفایت می کند. شما می توانید به آسانی از طریق پورت USB این ویس رکوردر، فایل های ذخیره شده بر روی آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال دهید. دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 با سیستم عامل های ویندوز (نسخه های 7، 8 و 10) و مک سازگار است و مشکلی در اتصال آن به دستگاه های مختلف نخواهید داشت.
مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110

  • قابلیت پخش فایل های صوتی

علاوه بر ضبط، از دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل Philips DVT1110 می توان برای پخش فایل های صوتی نیز استفاده کرد. در این ویس رکوردر از اسپیکری با قطر 28 میلی متر استفاده شده که قادر به پخش صدا در محدوده فرکانسی 750 هرتز تا 18 هزار هرتز می باشد. در مجموع دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 صدایی با وضوحی قابل قبول به شما ارائه می دهد.
قابلیت پخش فایل های صوتی
  • تأمین انرژی از باتری های AAA

انرژی مورد نیاز ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 از دو عدد باتری AAA تأمین می شود. این باتری قادر به تأمین انرژی دستگاه تا 12 ساعت هستند که مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که این ویس رکوردر فاقد باتری داخلی قابل شارژ است و در صورت اتمام شارژ آن باید باتری های به کار رفته در دستگاه را جایگزین نمایید.
تأمین انرژی از باتری های AAA
  • امکان اتصال به میکروفون و هدفون

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 به جک 3.5 میلی متری مجهز است و شما می توانید آن را از طریق رابط 3.5 میلی متری به هندزفری و هدفون متصل کنید. این ویژگی در هنگام پخش صدا کاربرد زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت توسط صداهای اضافی محیط، به فایل های ضبط شده خود گوش دهید.
از دیگر قابلیت های دستگاه ضبط صدا دانشجویی فیلیپس DVT1110 باید به امکان اتصال آن به میکروفون خارجی اشاره کرد که در صورت نیاز به ضبط صدا با کیفیتی عالی و به صورت حرفه ای تر، می توانید از این قابلیت استفاده کنید.
امکان اتصال به میکروفون و هدفون

جمع بندی

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 با ویژگی هایی مانند امکان ضبط صدا با کیفیتی بسیار مناسب، وزن سبک، مجهز به دکمه های کنترلی کاربردی، امکان اتصال به هدفون و اسپیکر، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و بسیاری امکانات دیگر نیازهای شما در استفاده های دانشجویی و خبرنگاری را به خوبی برطرف می کند.
دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110
شما می توانید جهت دریافت قیمت دستگاه ضبط کننده صدا و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 با شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید دستگاه ضبط کننده صدا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه ها کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر