۱۳۹۸ اسفند ۱, پنجشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C44

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C44
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد و شیشه ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل در ابعاد 4 تا 7 اینچ

قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C44

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C44 قادر خواهید بود تا در حین رانندگی بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی با آن کار کنید. این پایه نگهدارنده یک وسیله کاربردی برای کسانی است که قصد مسافرت با خودرو را دارند و یا ساعات زیادی از روز خود را پشت فرمان ماشین می گذرانند. پس اگر قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و خوش ساخت هستید، هولدر گوشی یسیدو C44 را مد نظر داشته باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C44
  • امکان نصب بر روی شیشه ماشین یا داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C44 به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. چسب به کار رفته در پایه این هولدر دارای کیفیت بسیار بالایی است و باعث می شود تا هولدر به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما قرار گیرد. به طوری که تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهد شد. همچنین هولدر موبایل یسیدو C44 در زیر آفتاب نیز دوام بالایی دارد و به مرور زمان از کیفیت چسبندگی پایه آن کاسته نمی شود.
امکان نصب بر روی شیشه ماشین یا داشبورد
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سازگاری هولدر گوشی یسیدو C44 با انواع گوشی های موبایل در ابعاد 4 تا 7 اینچ است. این پایه نگهدارنده گوشی داخل ماشین دارای دو گیره در کناره های آن است که به آسانی می توانید فاصله میان آنها را کم یا زیاد کنید. همچنین در قسمت پایینی بدنه پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C44 نیز یک گیره دارای دو زائده تعبیه شده که هم باعث محکم تر قرار گرفتن موبایل در هولدر می شود و هم از وارد آمدن فشار به گیره های کناری جلوگیری می کند. گیره پایینی هولدر گوشی یسیدو C44 به گونه ای طراحی شده که پورت شارژ گوشی در میان دو زائده آن قرار می گیرد و می توان کابل شارژ را از میان آنها عبور داد.
سازگار با انواع گوشی های موبایل

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C44

  • قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع

هولدر گوشی موبایل یسیدو C44 از لحاظ قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع بسیار انعطاف پذیر است و این امکان را به شما می دهد تا هر طور که نیاز دارید، از آن استفاده کنید. پایه به کار رفته در پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C44 از نوع تلسکوپی است و امکان تنظیم ارتفاع آن بین 10 تا 17 سانتی متری وجود دارد. همچنین شما می توانید این پایه را تا 220 درجه به سمت جلو یا عقب نسبت به مرکز دستگاه حرکت دهید. قسمت بالایی هولدر یسیدو C44 نیز که مکان قرارگیری گوشی است، تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد و به این ترتیب به آسانی می توانید در حین رانندگی زاویه قرارگیری گوشی را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید. این قابلیت ها بر قیمت هولدر گوشی یسیدو C44 نیز تأثیرگذار بوده است.
قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

در ساخت هولدر موبایل 360 درجه یسیدو C44 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده و به همین دلیل این محصول به آسانی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، فشار یا ضربه آسیب نمی بیند. در مجموع هولدر گوشی یسیدو C44 دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

با تهیه و استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C44 قادر خواهید بود تا در حین رانندگی از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل یا نقشه استفاده کنید و از تماس های دریافتی خود مطلع شوید. این هولدر با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه قرارگیری گوشی به طور کامل نیازهای شما را در این زمینه برطرف می کند.
برای دریافت قیمت پایه نگهدارنده و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درباره ویژگی ها و نحوه استفاده از این محصول، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C44

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر