۱۳۹۸ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C39
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد و شیشه ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS تا اندازه 6.5 اینچ 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C39

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز را در پشت فرمان ماشین و در حال رانندگی سپری می کنید و به استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل یا کار با نقشه نیاز دارید، خرید پایه نگهدارنده یا هولدر گوشی کمک زیادی به شما خواهد کرد. پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39 این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بدون در دست گرفتن گوشی در هنگام رانندگی، بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C39
  • اتصال محکم گوشی به هولدر به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C39 از نوع آهنربایی می باشد و در آن از چهار آهنربا استفاده شده است. به این ترتیب گوشی به شکلی کاملاً محکم به صفحه نگهدارنده آن متصل می شود و حتی تکان های شدید ماشین هم باعث جدا شدن آن نمی شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از پایه نگهدارنده آهنربایی موبایل یسیدو C39 باید از برچسب های آهنربایی بر روی بدنه گوشی یا قاب آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS تا اندازه 6.5 اینچ سازگار می باشد.
اتصال محکم گوشی به هولدر به صورت آهنربایی
  • نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه هولدر گوشی موبایل یسیدو C39 اتصال محکم آن به داشبورد یا شیشه ماشین است. پایه این هولدر هم خاصیت مکندگی دارد و هم از چسب در آن استفاده شده است. به همین دلیل پایه نگهدارنده هولدر موبایل یسیدو C39 به آسانی از محل نصب شده جدا نمی شود. به عنوان مثال اگر ماشین خود را در زیر آفتاب برای مدتی طولانی پارک کنید، مشکلی در اتصال این هولدر به داشبورد یا شیشه ماشین ایجاد نخواهد شد. توجه داشته باشید که نگهدارنده مگنتی گوشی یسیدو C39 قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند سطح میز را هم دارد و می توان از آن در بیرون از ماشین نیز استفاده کرد.
نصب بر روی داشبورد یا شیشه ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39

  • بهترین زاویه دید گوشی را برای خود انتخاب کنید!

پایه به کار رفته در هولدر مگنتی گوشی یسیدو C39 قابلیت تنظیم ارتفاع بین 15 تا 22 سانتی متر را دارد و این امکان را به شما می دهد تا فاصله گوشی از خود را به میزان دلخواه تنظیم کنید. این ویژگی سبب می شود تا هولدر موبایل یسیدو C39 در هنگام رانندگی مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. همچنین صفحه نگهدارنده این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه ای را دارد و بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هولدر موبایل 360 درجه ای یسیدو C39 این است که پایه به کار رفته در آن قابلیت چرخش تا 240 درجه نسبت به مرکز دستگاه را (مانند یک اهرم) دارد. این مشخصات که بر روی قیمت هولدر موبایل یسیدو C39 نیز مؤثر بوده اند، در کنار هم باعث می شود تا بتوانید به آسانی از این هولدر استفاده کنید و موقعیت قرارگیری گوشی را به دلخواه خود انتخاب کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C39 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و برای مدتی در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین قسمت پایینی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C39 (محل اتصال به سطح) را می توانید از دستگاه جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39 در کنار تجربه یک رانندگی امن و ایمن، می توانید به گوشی خود دسترسی باشید و کارهای ضروریتان را با آن انجام دهید. این هولدر آهنربایی از استحکام بالایی در نصب بر روی شیشه یا داشبورد برخوردار بوده و گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم نگه می دارد.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگه دارنده مگنتی و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را کسب نمایید. همچنین از طریق سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C39 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C39

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر