۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

هندزفری بلوتوث جبرا Steel
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری جبرا Steel

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel همان طور که از نام آن پیداست، یک هندزفری از جنس فلز است و می توان آن را یکی از سخت ترین و مقاوم ترین هندزفری های موجود در بازار دانست. این هندزفری که دارای یک گوشی است، برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست طراحی شده و کیفیتی عالی در انجام مکالمه های تلفنی را به شما ارائه می دهد. پس اگر در محیط هایی با شرایط سخت مشغول به کار هستید، با استفاده از هندزفری جبرا Steel می توانید به تماس های دریافتی خود به آسانی در حین انجام کارهایتان پاسخ دهید.
معرفی هندزفری جبرا Steel

قابلیت های هندزفری Jabra Steel

  • مقاومت کامل در برابر آسیب های محیطی

یکی از مواردی که در هنگام خرید هندزفری باید به آن دقت کرد، شرایط استفاده از آن هندزفری می باشد. هندزفری تک گوشی جبرا Steel برای استفاده در شرایط سخت طراحی و تولید شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد. این هندزفری دارای استاندارد IP54 است و در برابر نفوذ آب و مایعات، گرد و غبار و ضربات احتمالی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هندزفری جبرا Steel در محیط های صنعتی و... استفاده نمایید و با دست روغنی یا آلوده خود بدون نگرانی با آن کار کنید. همچنین اگر شرایط شغلی شما مستلزم داشتن تحرک زیادی است، نگران افتادن هندزفری و برخورد آن با زمین نباشید!
قابلیت های هندزفری Jabra Steel
  • امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت

شما می توانید متناسب با نیاز خود از سرگوشی سیلیکونی یا قلاب نگه دارنده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سرگوشی هندزفری جبرا مدل Jabra Steel از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به خوبی فضای داخلی گوش را پوشش می دهد.
هندزفری تو گوشی جبرا Steel با اینکه از فلز ساخته شده، وزنی سبک و در حدود 10 گرم دارد و برای استفاده های طولانی مدت در طول روز مناسب است. به طوری که در هنگام مشغول به کار شدن، اصلاً حضور آن بر روی گوشتان را فراموش خواهید کرد!
امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت
  • یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

اتصال هندزفری بی سیم جبرا Steel به دستگاه های دیگر مانند موبایل و تبلت از طریق بلوتوث و به صورت بدون سیم انجام می شود. بلوتوث به کار رفته در این هندزفری دارای نسخه 4.1 است و از این جهت اتصال آن به انواع گوشی ها و تبلت ها امکان پذیر است. هندزفری بلوتوثی جبرا Steel دارای حداکثر بُرد 30 متری می باشد که در مقایسه با اغلب هندزفری های بلوتوثی (با برد 10 متر)، کاملاً مناسب می باشد.
نکته ای که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، کیفیت عالی هندزفری بلوتوث تو گوشی جبرا Steel در هنگام انجام مکالمه است. به طوری که هم صدای طرف مقابل و هم صدای شما را با وضوحی عالی منتقل می کند. این هندزفری دارای قابلیت کاهش نویزهای محیطی بوده و از میکروفون دوتایی چند جهته بهره می برد. بنابراین حتی در محیط هایی که ماشین آلات صنعتی مشغول به کارند، کیفیتی عالی در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.
هندزفری جبرا Steel قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه را نیز دارد و بر روی بدنه آن دکمه های پاور، قبول یا رد تماس و دکمه کار با دستیارهای صوتی Google Now و Siri طراحی شده است. دکمه های این هندزفری دارای ابعاد بزرگی می باشد و حتی در صورتی که دستکش به دست دارید، به آسانی می توانید با آنها کار کنید. توجه داشته باشید که برای کار با دستیارهای صوتی، گوشی شما هم باید از این اپلیکیشن ها پشتیبانی کند.
یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

  • مجهز به باتری با میزان شارژدهی مطلوب

باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث جبرا Steel از نوع لیتیومی است و شارژ کامل آن برای 6 ساعت مکالمه و 240 ساعت آماده به کار نگه داشتن هندزفری در حالت استند بای کفایت می کند. از این جهت نیازی به شارژ چندباره آن در طول روز نخواهید داشت. باتری هندزفری جبرا Steel دارای سرعت شارژ شدن قابل قبولی نیز هست و در عرض 2 ساعت از طریق یک کابل MicroUSB شارژ می شود.
مجهز به باتری با میزان شارژدهی مطلوب
  • سایر مشخصات

از هندزفری جبرا Steel برای پخش موسیقی نیز می توانید بهره ببرید. البته این هندزفری به دکمه های کنترل موزیک مانند کم و زیاد کردن صدا یا عوض کردن قطعه در حال پخش مجهز نیست و کاربری اصلی آن پاسخگویی به تماس ها و انجام مکالمه تلفنی می باشد.
از دیگر مشخصات هندزفری بلوتوثی جبرا Steel می توان به مجهز بودن آن به قابلیت NFC اشاره کرد که در شرایطی که امکان استفاده از بلوتوث برایتان مهیا نبود، می توانید از این قابلیت برای اتصال هندزفری به گوشی یا تبلت استفاده کنید. قابلیت NFC به شما اجازه می دهد تا با نزدیک کردن هندزفری به گوشی، بتوانید آنها را به هم متصل نمایید. البته برای استفاده از این ویژگی، گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری NFC پشتیبانی نماید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel دیگر نگران از دست دادن تماس های خود در حین انجام دادن کارتان نباشید! این هندزفری یک انتخاب ایده آل برای استفاده در شرایط محیطی سخت به حساب می آید و از مقاومت و دوام فوق العاده بالایی در برابر آسیب های محیطی برخوردار می باشد.
شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه هندزفری جبرا Steel با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. چنانچه قصد خرید هندزفری بی سیم را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری و البته نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی هندزفری جبرا Steel اقدام نمایید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر